Μεταπτυχιακό στη Δίγλωσση Εκπαίδευση
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
1 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
Αίτηση διδάκτρων
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Ανάμεικτο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
* τελική τιμή
Εισαγωγή
Εκπαιδεύουμε επαγγελματίες διδασκαλίας
Αυτό το πρόγραμμα ανταποκρίνεται στην ανάγκη κατάρτισης καταρτισμένων επαγγελματιών στην υποχρεωτική μη πανεπιστημιακή εκπαίδευση, οι οποίοι πρέπει να ενισχύσουν τις γλωσσικές τους ικανότητες και να προσαρμοστούν στις νέες κοινωνικές ανάγκες και στις απαιτήσεις τόσο των δημόσιων όσο και των ιδιωτικών κέντρων δίγλωσσης εκπαίδευσης.
Αυτό το μεταπτυχιακό παρέχει στον φοιτητή ενημερωμένη εκπαίδευση στη δίγλωσση εκπαίδευση που του/της επιτρέπει να αποκτήσει γλωσσικά προσόντα σε ορισμένες αυτόνομες κοινότητες. Τα μαθήματα διδάσκονται αποκλειστικά στα αγγλικά. Είναι δίγλωσσο πτυχίο ισπανικών-αγγλικών.
Τα περιεχόμενα που ανταποκρίνονται στις τρέχουσες ανάγκες των εκπαιδευτικών που διδάσκουν μέσω μιας ξένης γλώσσας: επαγγελματική απόδοση σε δίγλωσσα ή πολύγλωσσα εκπαιδευτικά πλαίσια, νέες τεχνολογίες που εφαρμόζονται στη διδασκαλία μέσω μιας ξένης γλώσσας και τρέχουσες μεθοδολογικές τάσεις για τη διδασκαλία γλωσσικών επιμέρους δεξιοτήτων.
Γιατί να σπουδάσετε για μεταπτυχιακό στη Δίγλωσση Εκπαίδευση
100% Δίγλωσσα Μαθήματα
Τα μαθήματα διδάσκονται 100% στα αγγλικά και οι επαγγελματικές πρακτικές πραγματοποιούνται σε κέντρα δίγλωσσης εκπαίδευσης οποιασδήποτε αυτόνομης κοινότητας. Η πρακτική άσκηση μπορεί να αναγνωριστεί ως επαγγελματική εμπειρία.
Ένα Καινοτόμο Πρόγραμμα Προσαρμοσμένο στις Νέες Τεχνολογίες
Οι μαθητές θα λάβουν μια διεπιστημονική εκπαίδευση με ένα σύγχρονο πρόγραμμα που είναι ενημερωμένο με τις νέες τάσεις και μεθοδολογίες του κλάδου.
Σπουδές Master στη Δίγλωσση Διδασκαλία στη Μαδρίτη
Πρόγραμμα 100% στα αγγλικά που θα σας επιτρέψει να γίνετε δίγλωσσος δάσκαλος. Επιπλέον, δίνει πόντους στην αντιπολίτευση.
Διεθνής Πανεπιστημιούπολη στην καρδιά της Μαδρίτης
Αυτό το μεταπτυχιακό διδάσκεται στο Madrid-Princesa Campus, έναν ανακαινισμένο και πρωτοποριακό χώρο εξοπλισμένο με τις καλύτερες εγκαταστάσεις.
Ο φοιτητής θα έχει τους ακόλουθους υλικούς πόρους και υπηρεσίες: Υποδοχή και ενημέρωση, Γραμματέας Μαθημάτων, Τμήμα Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας, Διοίκηση, Υπηρεσία Αθλητισμού και Σωματείων, Υπηρεσία Βιβλιοθήκης, Υπηρεσία Αναπαραγωγής, Υπηρεσία Υποστήριξης Τεχνολογίας και Υπολογιστών και Ιατρική Υπηρεσία. Φροντίδα πρώτων βοηθειών.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Βασικές ικανότητες
- Να κατέχει και να κατανοεί τη γνώση που παρέχει τη βάση ή την ευκαιρία να είσαι πρωτότυπος στην ανάπτυξη και/ή την εφαρμογή ιδεών, συχνά σε ερευνητικό πλαίσιο.
- Οι μαθητές γνωρίζουν πώς να εφαρμόζουν τις γνώσεις που αποκτήθηκαν και την ικανότητά τους να επιλύουν προβλήματα σε νέα ή ελάχιστα γνωστά περιβάλλοντα σε ευρύτερα (ή πολυεπιστημονικά) πλαίσια που σχετίζονται με τον τομέα σπουδών τους.
- Οι μαθητές μπορούν να ενσωματώσουν τη γνώση και να αντιμετωπίσουν την πολυπλοκότητα της διατύπωσης κρίσεων με βάση πληροφορίες που, όντας ελλιπείς ή περιορισμένες, περιλαμβάνουν προβληματισμούς σχετικά με τις κοινωνικές και ηθικές ευθύνες που συνδέονται με την εφαρμογή της γνώσης και των κρίσεων τους.
- Οι μαθητές γνωρίζουν πώς να μεταδίδουν τα συμπεράσματά τους, καθώς και τις γνώσεις και τους τελικούς λόγους που τους υποστηρίζουν, σε εξειδικευμένο και μη κοινό με σαφήνεια και σαφήνεια.
- Ότι οι μαθητές διαθέτουν τις μαθησιακές δεξιότητες που τους επιτρέπουν να συνεχίσουν να σπουδάζουν με τρόπο που θα είναι σε μεγάλο βαθμό αυτοκατευθυνόμενος ή αυτόνομος.
Γενικές Δεξιότητες
- GC1 Γνωρίζουν και γνωρίζουν πώς να εφαρμόζουν τις θεωρίες, τα γλωσσικά μοντέλα και τις μεθοδολογίες της διδασκαλίας της FL σε μια τάξη.
- GC2 Γνωρίστε τα συγκεκριμένα προβλήματα της διδασκαλίας της FL, τόσο γλωσσικά όσο και πολιτιστικά σε ένα δίγλωσσο περιβάλλον διδασκαλίας.
- GC3 Εφαρμόστε τις γνώσεις που αποκτήθηκαν όσον αφορά τη λήψη κατάλληλων αποφάσεων σχετικά με τους διάφορους παράγοντες που εμπλέκονται στις διαδικασίες μάθησης και διδασκαλίας της FL.
- GC4 Να είναι σε θέση να πραγματοποιεί κριτική ανάλυση, αξιολόγηση και περίληψη νέων και πολύπλοκων ιδεών που επιτρέπουν αυτονομία στην εκπαίδευση και συνεχή ενημέρωση των γνώσεων στον τομέα της διδασκαλίας της ΓΛ.
- GC5 Να είναι σε θέση να μεταδώσει κοινωνικές και πολιτιστικές αξίες μέσα από πολυγλωσσικές και πολυπολιτισμικές τρέχουσες υποθέσεις.
- GC6 Να γνωρίζουν πώς να επικοινωνούν με συναδέλφους από την ακαδημαϊκή κοινότητα και με την κοινωνία γενικότερα σχετικά με τους τομείς γνώσεών τους στον τομέα της δίγλωσσης εκπαίδευσης.
- GC7 Αποκτήστε βασικές θεωρητικές γνώσεις με στόχο την καθιέρωση μιας ενημερωμένης διδακτικής πρακτικής στον τομέα της δίγλωσσης εκπαίδευσης.
- GC8 Γνωρίστε τη νομοθεσία και τους κανονισμούς σχετικά με τη διαχείριση και οργάνωση των δίγλωσσων κέντρων.
- GC9 Αναλύστε τις ψυχολογικές διαδικασίες και τους παράγοντες που παρεμβαίνουν στην εκμάθηση ενός FL.
- GC10 Να γνωρίζει και να εφαρμόζει βασικές μεθοδολογίες και τεχνικές εκπαιδευτικής έρευνας στον τομέα της δίγλωσσης εκπαίδευσης.
Ειδικές δεξιότητες
- Το SC1 Σχεδιάζει ολοκληρωμένα προγράμματα σπουδών εντός του γνωστικού του πεδίου μαζί με γλωσσικό περιεχόμενο για την ανάπτυξη διγλωσσικών προγραμμάτων διδασκαλίας αγγλικών/ισπανικών.
- SC2 Δημιουργήστε και προσαρμόστε διδακτικό υλικό για δίγλωσση διδασκαλία Αγγλικών/Ισπανικών, βαθμολογώντας το γλωσσικό επίπεδο και με ευαισθησία στους διαφορετικούς ρυθμούς μάθησης, προσαρμόζοντας το αυθεντικό υλικό και μετατρέποντάς το σε διδακτικό υλικό.
- SC3 Γνωρίστε τα απαραίτητα εργαλεία σχεδιασμού και αξιολόγησης στη διδασκαλία/εκμάθηση Αγγλικών/Ισπανικών.
- SC4 Αναπτύξτε και εφαρμόστε μεθοδολογίες διδασκαλίας προσαρμοσμένες στην ποικιλομορφία των μαθητών σε ένα δίγλωσσο αγγλικό/ισπανικό περιβάλλον.
- SC5 Αξιολογήστε τόσο το γλωσσικό όσο και το κοινωνικοπολιτισμικό περιεχόμενο στη δίγλωσση διδασκαλία αγγλικών/ισπανικών.
- SC6 Ενσωματώστε νέες στρατηγικές, διδακτικό υλικό και τεχνολογίες πληροφοριών στις δραστηριότητες στα αγγλικά/ισπανικά
- δίγλωσση τάξη.
- SC7 Ενσωματώστε τη γνώση που αποκτήθηκε στο μεταπτυχιακό στην ανάπτυξη εργασιών σχεδιασμού, άμυνας και υλοποίησης στον τομέα της Δίγλωσσης Εκπαίδευσης.
- SC8 Να μπορεί να χρησιμοποιεί εξειδικευμένη ορολογία στα αγγλικά και τα ισπανικά στον τομέα της απόκτησης δεύτερης γλώσσας.
- SC9 Να είναι σε θέση να αξιολογεί, να επιλέγει και να χρησιμοποιεί λογοτεχνικά κείμενα κατάλληλα για την ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας και την προσέγγιση στο κοινωνικο-πολιτισμικό πλαίσιο της FL (Ισπανικά/Αγγλικά).
- SC10 Να είναι σε θέση να επικοινωνεί άπταιστα στο επίπεδο C1 του CEFR.
- SC11 Να είναι σε θέση να εφαρμόζει διαφορετικές στρατηγικές για τη διδασκαλία των δεξιοτήτων επικοινωνίας (αλληλεπίδραση και προφορική και γραπτή παραγωγή και λήψη) σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά των μαθητών FL.
- SC12 Γνωρίζουν τις διάφορες μεταβλητές της διαδικασίας διδασκαλίας/μάθησης της FL από την οπτική γωνία του μαθητή και των επικοινωνιακών του αναγκών. της ίδιας της διαδικασίας· της συνεχούς και πιστοποιητικής αξιολόγησής του.
- SC13 Γνωρίστε και ξέρετε πώς να εφαρμόζετε τα πλεονεκτήματα της επικοινωνιακής προσέγγισης και της μάθησης βάσει εργασιών για γλωσσική αλληλεπίδραση στα αγγλικά και τα ισπανικά.
- SC14 Γνωρίστε τη μεθοδολογία διδασκαλίας/μάθησης με βάση την Ολοκληρωμένη Μάθηση Περιεχομένου και Γλώσσας (CLIL) και σχεδιάστε και αναπτύξτε διδακτικές δραστηριότητες με βάση την εν λόγω μεθοδολογία.
- SC15 Γνωρίστε τα στοιχεία του προγράμματος σπουδών, τη μεθοδολογία και τους στόχους του τομέα των Κοινωνικών Επιστημών.
- SC16 Να είναι σε θέση να προσαρμόσει το περιεχόμενο στην ποικιλομορφία των μαθητών στους τομείς των Κοινωνικών Επιστημών, της Γεωγραφίας και της Ιστορίας.
- SC17 Να είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τις καταλληλότερες τεχνικές διδασκαλίας για τους τομείς των Κοινωνικών Επιστημών, της Γεωγραφίας και της Ιστορίας.
- SC18 Γνωρίστε τα στοιχεία του προγράμματος σπουδών, τη μεθοδολογία και τους στόχους του τομέα των Φυσικών και Κοινωνικών Επιστημών σε ένα δίγλωσσο περιβάλλον.
- SC19 Να είναι σε θέση να προσαρμόσει το περιεχόμενο στην ποικιλομορφία των μαθητών στον τομέα των Φυσικών και Κοινωνικών Επιστημών.
- SC20 Να μπορεί να χρησιμοποιεί τις καταλληλότερες τεχνικές διδασκαλίας για τον τομέα των Φυσικών και Κοινωνικών Επιστημών.
- SC21 Γνωρίστε τα στοιχεία του προγράμματος σπουδών, τη μεθοδολογία και τους στόχους του τομέα της Καλλιτεχνικής Αγωγής σε ένα δίγλωσσο περιβάλλον.
- SC22 Να είναι σε θέση να προσαρμόσει το περιεχόμενο στη διαφορετικότητα των μαθητών στον τομέα της Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης.
- SC23 Να μπορεί να χρησιμοποιεί τις καταλληλότερες τεχνικές διδασκαλίας για τον τομέα της Καλλιτεχνικής Αγωγής.
- SC24 Γνωρίστε τα στοιχεία του προγράμματος σπουδών, τη μεθοδολογία και τους στόχους του τομέα Τεχνολογίας σε ένα δίγλωσσο περιβάλλον.
- SC25 Να είναι σε θέση να προσαρμόσει το περιεχόμενο στην ποικιλομορφία των μαθητών για τον τομέα της Τεχνολογίας.
- SC26 Να είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τις καταλληλότερες τεχνικές διδασκαλίας για τον τομέα της Τεχνολογίας.
- SC27 Γνωρίστε τα στοιχεία του προγράμματος σπουδών, τη μεθοδολογία και τους στόχους του τομέα των Φυσικών Επιστημών (Βιολογία, Γεωλογία, Φυσική και Χημεία) σε ένα δίγλωσσο περιβάλλον.
- SC28 Να είναι σε θέση να προσαρμόσει το περιεχόμενο στην ποικιλομορφία των φοιτητών Φυσικών Επιστημών (Βιολογία, Γεωλογία, Φυσική και Χημεία).
- SC29 Να μπορεί να χρησιμοποιεί τις καταλληλότερες τεχνικές διδασκαλίας για τον τομέα των Φυσικών Επιστημών (Βιολογία, Γεωλογία, Φυσική και Χημεία).
- SC30 Γνωρίστε τα στοιχεία του προγράμματος σπουδών, τη μεθοδολογία και τους στόχους του τομέα της Λογοτεχνίας και του πολιτισμού στην αγγλική γλώσσα σε ένα δίγλωσσο περιβάλλον.
- SC31 Να είναι σε θέση να προσαρμόσει το περιεχόμενο στην ποικιλομορφία των μαθητών στον τομέα της Λογοτεχνίας και του πολιτισμού στην αγγλική γλώσσα.
- SC32 Να μπορεί να χρησιμοποιεί τις καταλληλότερες διδακτικές τεχνικές για τον τομέα της Λογοτεχνίας και του πολιτισμού στην αγγλική γλώσσα.
- SC33 Γνωρίστε και αναλύστε την οργάνωση των Κέντρων Δίγλωσσης Εκπαίδευσης και την ποικιλία των δράσεων που συνιστούν τη λειτουργία τους.
- SC34 Γνωρίστε ποιοτικά εκπαιδευτικά μοντέλα διαχείρισης και την εφαρμογή τους στα σχολεία.
- SC35 Γνωρίστε και αναλύστε την ισχύουσα εκπαιδευτική νομοθεσία σχετικά με τη δίγλωσση και την πολύγλωσση εκπαίδευση.
- Το SC36 δείχνει ικανότητες να διερευνά διαφορετικές πτυχές της διδασκαλίας σε δίγλωσσα περιβάλλοντα.
- SC37 Προετοιμάστε, χρησιμοποιήστε και ερμηνεύστε τους βασικούς και πιο χρησιμοποιούμενους εκπαιδευτικούς δείκτες για να περιγράψετε την κατάσταση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.
- SC38 Εξοικειωθείτε με το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση της εκπαιδευτικής έρευνας για τη διδασκαλία και την εκμάθηση ξένων γλωσσών/δεύτερων γλωσσών.
Κατάταξη
Βραβεία στο Global Campus Nebrija
- Blackboard Catalyst Award 2021 στην κατηγορία της "κορυφαίας αλλαγής"
- Βραβείο Magisterio 2021
- Το καλύτερο Πανεπιστήμιο στην κατάταξη QS Stars στο Διαδικτυακό Μάθηση
- Ορθή μεθοδολογική πρακτική σύμφωνα με την Cátedra UNESCO
- Success Story από τον πίνακα
- 6ο καλύτερο ιστολόγιο για την ηλεκτρονική μάθηση για την Ισπανία και το LATAM
- 4 βραβεία Αριστείας στην Εκπαίδευση
- Το εκπαιδευτικό μοντέλο Hybrid Presentiality από το Πανεπιστήμιο Nebrija αναγνωρίστηκε με τα Βραβεία Catalyst Blackboard
Ευκαιρίες καριέρας
Το Μεταπτυχιακό στη Δίγλωσση Εκπαίδευση προσπαθεί να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για ικανούς επαγγελματίες να παρέχουν δίγλωσση εκπαίδευση στον επαγγελματικό τομέα που πλαισιώνεται από το τρέχον πλαίσιο εκμάθησης γλωσσών στην Ευρώπη. Αυτή τη στιγμή, θεωρείται απαραίτητο να ενισχυθεί η επικοινωνιακή ικανότητα του μαθητή στα αγγλικά, μια ικανότητα που διευκολύνει την παρακολούθηση της ακαδημαϊκής, πολιτιστικής και οικονομικής δυναμικής και που τους προσφέρει ευκαιρίες απασχόλησης, κινητικότητας και προσωπικής ανάπτυξης. Ομοίως, η εφαρμογή δίγλωσσων προγραμμάτων σε όλες τις αυτόνομες ισπανικές κοινότητες, στις οποίες οι γλώσσες είναι γλώσσες διδασκαλίας και επικοινωνίας, καθιστά απαραίτητη την ύπαρξη δασκάλων που συνδυάζουν την κατάλληλη γλωσσική και μεθοδολογική προετοιμασία.
Υπάρχουν πολυάριθμα κέντρα που ενδιαφέρονται να προσλάβουν προσωπικό με τις απαραίτητες ικανότητες για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και με τις επικοινωνιακές και διδακτικές ικανότητες που είναι απαραίτητες για τη διδασκαλία στη δίγλωσση μορφή.
- 92% Employability Master στη Δίγλωσση Διδασκαλία
- Νο 2 στη διδασκαλία ισπανικών πανεπιστημίων (U-Ranking)
- +70 Εθνότητες ετησίως στην Πανεπιστημιούπολη μας
- Κορυφαία 5 κατάταξη Ιδιωτικού Πανεπιστημίου Forbes University