
MSc στη Συμπεριφορά Καταναλωτή
Cremona, Ιταλία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
2 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
25 Jun 2025
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Sep 2025
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 9.050 / per year
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
Εισαγωγή
Οι στόχοι της Βιώσιμης Ανάπτυξης και της Παγκόσμιας Υγείας δεν μπορούν να επιτευχθούν μόνο με την τεχνολογική ανάπτυξη.
Θέλουμε να εκπαιδεύσουμε μια νέα γενιά ψυχολόγων εξειδικευμένων στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ επιστήμης και κοινωνίας. Η ψυχολογία και οι κοινωνικές επιστήμες είναι ζωτικής σημασίας για την αλλαγή συμπεριφοράς και την αποδοχή της καινοτομίας στις επιστήμες τροφίμων και υγείας.
Ακολουθούν αναλυτικά οι μαθησιακοί στόχοι του πτυχίου:
- Λεπτομερής ανάλυση του περιεχομένου και των μεθόδων των βασικών ψυχολογικών κλάδων, με ιδιαίτερη έμφαση στην εφαρμογή τους στον τομέα της συμπεριφοράς των καταναλωτών τροφίμων, του τρόπου ζωής και της συμπεριφοράς βιωσιμότητας.
- Η ανάπτυξη πολυεπιστημονικών ικανοτήτων, για παράδειγμα στους τομείς της διατροφής, της παραγωγής, του περιβάλλοντος, της οικονομίας και της κοινωνιολογίας.
- Περαιτέρω ανάπτυξη των παραπάνω ικανοτήτων, για παράδειγμα, σχεδιασμός και υλοποίηση ερευνητικών προγραμμάτων που επικεντρώνονται στην ανάλυση συμπεριφοράς ατόμων, ομάδων, κοινοτήτων και οργανισμών που σχετίζονται με τα τρόφιμα, την υγεία και τη βιωσιμότητα.
Ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό του πτυχίου είναι το ολοκληρωμένο όραμα των ψυχο-κοινωνικών και συμφραζομένων διαδικασιών, που καθοδηγούν και καθορίζουν τις επιλογές συμπεριφοράς των ατόμων και των κοινοτήτων τους υπό το φακό One Health, με ειδική αναφορά στην κατανάλωση τροφίμων, τη συμπεριφορά υγείας και συμπεριφορές που ευνοούν τη βιωσιμότητα. .
Εισαγωγές
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Διεθνής υποτροφία UCSC διαθέσιμη σε μη κατοίκους της ΕΕ. Εάν λάβουν την υποτροφία, τα ετήσια δίδακτρα θα είναι 6.400 €
Διδακτέα ύλη
Πρώτος χρόνος
- Consumer Health and Food Choice Psychology with Field Project
- Κοινωνική και Κοινοτική Ψυχολογία Υγείας και Διατροφικές Συμπεριφορές με Πεδίο
- Μέθοδοι Έρευνας για την Κατανόηση Συμπεριφορών Κατανάλωσης και Υγείας
- Mod. Ποιοτικές Μέθοδοι
- Mod. Ποσοτικές Μέθοδοι
- Αρχές Αγροδιατροφικών Συστημάτων και Τεχνολογικής Καινοτομίας
- Mod. Αγροδιατροφικά Συστήματα
- Mod. Καινοτόμες Βιοτεχνολογίες
- Mod. Επεξεργασία τροφής
- Ανθρώπινη Διατροφή, Υγεία των Καταναλωτών και Ασφάλεια Τροφίμων
- Mod. Ανθρώπινη Διατροφή
- Mod. Υγεία των Καταναλωτών και Ασφάλεια Τροφίμων
- Αξιολόγηση της ευημερίας των ζώων και των περιβαλλοντικών επιπτώσεων
- Mod. Ευημερία των Ζώων
- Mod. Αξιολόγηση περιβαλλοντικών επιπτώσεων
- Mod. Ποιοτικές Μέθοδοι
- Mod. Ποσοτικές Μέθοδοι
- Αρχές Αγροδιατροφικών Συστημάτων και Τεχνολογικής Καινοτομίας
- Mod. Αγροδιατροφικά Συστήματα
- Mod. Καινοτόμες Βιοτεχνολογίες
- Mod. Επεξεργασία τροφής
- Ανθρώπινη Διατροφή, Υγεία των Καταναλωτών και Ασφάλεια Τροφίμων
- Mod. Ανθρώπινη Διατροφή
- Mod. Υγεία των Καταναλωτών και Ασφάλεια Τροφίμων
- Αξιολόγηση της ευημερίας των ζώων και των περιβαλλοντικών επιπτώσεων
- Mod. Ευημερία των Ζώων
- Mod. Αξιολόγηση περιβαλλοντικών επιπτώσεων
Δεύτερη χρονιά
- Κλινική Ψυχολογία Τρόπου Ζωής με Εργασία Πεδίου
- Ψυχολογία Λήψης Αποφάσεων και Ευημερίας με Έργο Πεδίου
- Psychology of Behavior Change to Health Promotion with Field Project
- Advanced Analytics for Psychology
- Mod. Προηγμένες Αναλυτικές Τεχνικές
- Mod. Μοντέλα Μέτρησης για την Ψυχολογική Επιστήμη
- Εμπλοκή Ενδιαφερομένων και Καταναλωτών
- Οργανωσιακές κουλτούρες και διαχείριση αλλαγής
- Αρχές Αγροτικής και Τροφίμων Οικονομίας και Μάρκετινγκ
- Mod. Αρχές Αγροτικής και Επισιτιστικής Οικονομίας
- Mod. αρχές του μάρκετινγκ
- Κοινωνιολογία Τροφίμων και Υγείας
- Πρακτικές και Πρακτικές σε Εταιρείες, Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, Επαγγελματικές Παραγγελίες
- Mod. Προηγμένες Αναλυτικές Τεχνικές
- Mod. Μοντέλα Μέτρησης για την Ψυχολογική Επιστήμη
- Εμπλοκή Ενδιαφερομένων και Καταναλωτών
- Οργανωσιακές κουλτούρες και διαχείριση αλλαγής
- Αρχές Αγροτικής και Τροφίμων Οικονομίας και Μάρκετινγκ
- Mod. Αρχές Αγροτικής και Επισιτιστικής Οικονομίας
- Mod. αρχές του μάρκετινγκ
- Κοινωνιολογία Τροφίμων και Υγείας
- Πρακτικές και Πρακτικές σε Εταιρείες, Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, Επαγγελματικές Παραγγελίες
Αποτέλεσμα προγράμματος
Απονομή πτυχίου: Laurea Magistrale in Consumer Behavior
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Το πτυχίο θα εκπαιδεύσει ψυχολόγους καταναλωτών και υγείας που μπορούν να εργαστούν ως σύμβουλοι, ελεύθεροι επαγγελματίες, υπάλληλοι κ.λπ. σε:
- Ινστιτούτα έρευνας αγοράς, κατανάλωσης, επικοινωνίας και κοινής γνώμης·
- Υπηρεσίες και επιχειρηματικές λειτουργίες που σχετίζονται με το μάρκετινγκ και την επικοινωνία.
- Εθνικές και διεθνείς μεταποιητικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους τομείς τροφίμων και φαρμάκων·
- Τοπικά και εθνικά ιδρύματα και φορείς, νοσοκομειακά ιδρύματα, υπηρεσίες προαγωγής και πρόληψης της υγείας σε τοπικό επίπεδο και άλλα ψυχολογικά-κλινικά πλαίσια·
- Μη κερδοσκοπικές οργανώσεις.
- Ιδρύματα και εταιρείες συμβούλων που δραστηριοποιούνται στον τομέα της κατανάλωσης τροφίμων, της πρόληψης, της προαγωγής της υγείας και της βιωσιμότητας·
- Υπηρεσίες κατάρτισης;
- Γραφεία Ιστού και πρακτορεία μέσων ενημέρωσης.
- Φορείς και υπηρεσίες για εκτεταμένη κοινωνική επικοινωνία (διαφήμιση, ενημέρωση, επικοινωνία).
- Συμβουλευτικές εταιρείες;
- Εκπαιδευτικές υπηρεσίες;
- Ελεύθερη επαγγελματίας ως ψυχολόγος.
Επιπλέον, οι απόφοιτοι είναι επιλέξιμοι για διδακτορικό δίπλωμα, σχολές εξειδίκευσης και μεταπτυχιακές σπουδές δεύτερου επιπέδου.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι για να εργαστείτε ως ψυχοθεραπευτής είναι απαραίτητο να έχετε αποκτήσει κατάλληλο προσόν από σχολή ειδικότητας στην ψυχοθεραπεία ή πανεπιστημιακή σχολή εξειδίκευσης (το Καθολικό Πανεπιστήμιο προσφέρει τρεις).
Να σημειωθεί ότι για να εργαστείτε ως ψυχολόγος είναι απαραίτητο να έχετε εγγραφεί στο Μητρώο Α του Τάγματος των Ψυχολόγων.
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.
Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα
Δείξτε τη δέσμευσή σας και την ετοιμότητά σας να πετύχετε στη σχολή επιχειρήσεων δίνοντας την εξέταση GMAT – την πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη εξέταση για εισαγωγές που μετρά τις δεξιότητες κριτικής σκέψης και συλλογισμού σας.
Κατεβάστε το μίνι κουίζ GMAT για να πάρετε μια γεύση από τις ερωτήσεις που θα βρείτε στην εξέταση.