
MSc στην ανάπτυξη παιχνιδιών
Norrmalm, Σουηδία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
2 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
15 Jan 2026
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
31 Aug 2026
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
SEK 270.000 *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* πρώτη δόση: 67.500 SEK | Οι πολίτες της ΕΕ/ΕΟΧ δεν υποχρεούνται να πληρώνουν δίδακτρα
Εισαγωγή
Η Σουηδία είναι ένα κορυφαίο έθνος στα παιχνίδια και το Skövde είναι η κορυφαία σουηδική πόλη στην οποία μελετάται η ανάπτυξη παιχνιδιών. Εδώ θα βρείτε προγράμματα πτυχίου που καλύπτουν όλους τους κλάδους ανάπτυξης παιχνιδιών, εκτεταμένη έρευνα παιχνιδιών, μια επιτυχημένη θερμοκοιτίδα παιχνιδιών και ειδικότερα μεγάλο αριθμό εταιρειών παιχνιδιών. Όλες αυτές οι δραστηριότητες βρίσκονται στη μέση του Skövde και ενώνονται κάτω από την ομπρέλα του Sweden Game Arena. Ως μεταπτυχιακός φοιτητής στην ανάπτυξη παιχνιδιών, θα είστε μέρος αυτού του οικοσυστήματος και θα επωφεληθείτε από ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια καριέρα στη διεθνή βιομηχανία παιχνιδιών.
Σχετικά με το Πρόγραμμα
Το πρόγραμμα ανάπτυξης παιχνιδιών απευθύνεται σε υποψήφιους με πτυχίο πανεπιστημίου σε οποιονδήποτε από τους πολλούς τομείς που εμπλέκονται στην ανάπτυξη παιχνιδιών. Θα αποκτήσετε όχι μόνο μια ευρεία θεωρητική και πρακτική κατανόηση της ανάπτυξης παιχνιδιών αλλά και μια εις βάθος κατανόηση ενός ειδικού τομέα. Οι φοιτητές που αποφοιτούν από το πρόγραμμα μπορούν να προχωρήσουν σε εταιρείες παιχνιδιών και διδακτορικά προγράμματα στις περισσότερες χώρες, αλλά είναι επίσης δυνατό να παραμείνουν στο Skövde και να ακολουθήσουν καριέρα στα παιχνίδια.
Το επίκεντρο των σπουδών σας
Το πρόγραμμα επικεντρώνεται στις πολύπλοκες διαδικασίες που διέπουν τη γέννηση ενός παιχνιδιού. Η ανάπτυξη εφαρμοσμένων παιχνιδιών συνδυάζεται με θεωρητικές μελέτες παιχνιδιών, ανάπτυξη παιχνιδιών και gaming. Ο σχεδιασμός παιχνιδιών, η δοκιμή παιχνιδιών και η διεπιστημονική συνεργασία είναι βασικά στοιχεία της εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα εστιάζει στη βιομηχανία παιχνιδιών και ως φοιτητής, θα έχετε ευκαιρίες να συνεργαστείτε με εξωτερικές εταιρείες και οργανισμούς ανάπτυξης παιχνιδιών.
Το πρόγραμμα έχει δύο ειδικότητες επιλογής που επηρεάζουν τις προσφορές των μονάδων κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους: εμπειρία χρήστη παιχνιδιών (GUX) και σοβαρά παιχνίδια (SG). Το Games User Experience εστιάζει σε μελέτες και αναλύσεις της εμπειρίας του παιχνιδιού, ενώ θα μελετηθούν και θα χρησιμοποιηθούν διάφορες μέθοδοι και εργαλεία από την ανάπτυξη παιχνιδιών. Το Serious Games επικεντρώνεται σε παιχνίδια που δεν προορίζονται αποκλειστικά για ψυχαγωγία, όπως παιχνίδια για εκμάθηση ή εκπαίδευση.
Εκτός από αυτές τις εξειδικεύσεις, το πρόγραμμα παρέχει καλές ευκαιρίες για εμβάθυνση και διεύρυνση – σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με το ενδιαφέρον σας. Υπάρχουν ευκαιρίες για την ολοκλήρωση τμημάτων της εκπαίδευσης σε στενή συνεργασία με εταιρείες παιχνιδιών, για παράδειγμα με τη μορφή επιτόπιων μελετών. Ένα εξάμηνο μπορεί να ολοκληρωθεί σε ένα από τα συνεργαζόμενα πανεπιστήμια μας στην Ασία, την Αμερική ή την Ευρώπη.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Το πρόγραμμα σπουδών παρέχεται από το University of Skövde και ονομάζεται Game Development - Master's program (Spelutveckling - master program). Περιλαμβάνει 120 πιστωτικές μονάδες και είναι πρόγραμμα δεύτερου κύκλου. Το κύριο αντικείμενο σπουδών είναι η πληροφορική.
Το πρόγραμμα σπουδών παρέχει στον σπουδαστή την ευκαιρία να αποκτήσει μια ευρεία και βαθιά γνώση και κατανόηση μιας ποικιλίας πτυχών των παιχνιδιών, της ανάπτυξης παιχνιδιών και της διαδραστικής δραστηριότητας του παιχνιδιού. Το πρόγραμμα σπουδών εστιάζει, αλλά δεν περιορίζεται σε, στην ανάπτυξη ψηφιακών παιχνιδιών. Η ανάπτυξη παιχνιδιών, ως υποτομέας της πληροφορικής, είναι ένας διεπιστημονικός τομέας στον οποίο διαφορετικές τεχνικές προσεγγίσεις συνδυάζονται με διάφορες καλλιτεχνικές/αισθητικές προσεγγίσεις για τη δημιουργία δημιουργικών προϊόντων. Το ψηφιακό παιχνίδι είναι ένα διαδραστικό σύστημα πληροφορικής με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού. Αυτά περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται σε, το σχεδιασμό της μηχανικής του παιχνιδιού, τη διαδραστικότητα και την εμπειρία χρήστη. Ο μαθητής θα αποκτήσει γνώσεις για διάφορες πτυχές της ανάπτυξης και της αξιολόγησης των παιχνιδιών.
Το πρόγραμμα σπουδών έχει δύο ειδικότητες: σοβαρά παιχνίδια και εμπειρία χρήστη παιχνιδιών. Οι κοινές ενότητες παρέχουν γνώσεις σχεδιασμού παιχνιδιών, μεθόδων έρευνας και ανάπτυξης παιχνιδιών. Οι ενότητες για τις αντίστοιχες ειδικότητες θα εμβαθύνουν τις γνώσεις των φοιτητών σε σχέση με την έρευνα στους τομείς των σοβαρών παιχνιδιών και της εμπειρίας χρήστη παιχνιδιών αντίστοιχα. Επιπλέον, υπάρχουν ενότητες έργου που στοχεύουν στη σύνδεση της τρέχουσας έρευνας με πιθανούς τομείς εφαρμογής που δίνουν στους μαθητές την ευκαιρία να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους προκειμένου να εργαστούν σε πρακτικά προβλήματα. Η διδασκαλία είναι οργανωμένη έτσι ώστε η θεωρητική γνώση και η πρακτική εφαρμογή της να είναι συνυφασμένες σε μια συνεκτική μαθησιακή εμπειρία.
Η εξειδίκευση στα σοβαρά παιχνίδια αφορά τον τρόπο εφαρμογής παιχνιδιών, σχεδιασμού παιχνιδιών και τεχνολογιών παιχνιδιών για την επίτευξη σκοπών πέρα από την ψυχαγωγία. Ένα παράδειγμα καθιερωμένου πεδίου σε σοβαρά παιχνίδια για μάθηση, αν και υπάρχουν και αρκετοί άλλοι τομείς εφαρμογής. Επιπλέον, το gamification μπορεί να θεωρηθεί ως μια σχετική και γειτονική περιοχή ενδιαφέροντος.
Η εξειδίκευση στην εμπειρία χρήστη παιχνιδιών (GUX) καλύπτει το σχεδιασμό αλληλεπίδρασης και την αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή, ενώ υιοθετεί μια συνολική προοπτική για την εμπειρία της αναπαραγωγής παιχνιδιών. Η εξειδίκευση παρέχει στους σπουδαστές γνώση για το πώς μπορούν να εφαρμοστούν διαφορετικές μέθοδοι GUX στην ανάπτυξη παιχνιδιών προκειμένου να κατανοήσουν καλύτερα και να αναπτύξουν εμπειρίες παιχνιδιού. Η εξειδίκευση του GUX συνδυάζει τη θεωρία και την πρακτική γνώση προκειμένου να παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία για την εκτέλεση εργασιών που σχετίζονται με το GUX στην πράξη. Το πρόγραμμα σπουδών εμβαθύνει τις γνώσεις των μαθητών σχετικά με τις μεθόδους αξιολόγησης, ώστε να μπορούν να κατανοήσουν πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο ποσοτικές όσο και ποιοτικές προσεγγίσεις για τη μελέτη και ανάλυση της εμπειρίας του παιχνιδιού. Αυτό περιλαμβάνει επίσης τη γνώση του τρόπου χρήσης τέτοιων εργαλείων για τη δημιουργία θετικών εμπειριών παιχνιδιού.
Κατά το φθινοπωρινό εξάμηνο του δεύτερου έτους σπουδών, προσφέρουμε τη δυνατότητα φοίτησης για ένα εξάμηνο σε ένα από τα συνεργαζόμενα πανεπιστήμια μας. Εναλλακτικά, το δεύτερο φθινοπωρινό εξάμηνο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να διευρύνει το προφίλ των μαθητών ώστε να συμπεριλάβει σοβαρά παιχνίδια, εμπειρία χρήστη παιχνιδιών ή ψηφιακή αφήγηση, ανάλογα με το ενδιαφέρον. Υπάρχει επίσης η ευκαιρία να εμβαθύνετε ή να διευρύνετε τις ικανότητες υποβάλλοντας αίτηση για δωρεάν μαθήματα μέσω εθνικής αποδοχής.
Το πρόγραμμα σπουδών ολοκληρώνεται με μια ατομική διατριβή στην οποία οι φοιτητές εξετάζουν το ενδεχόμενο εμβάθυνσης
τις γνώσεις τους με τον εντοπισμό και την επίλυση ενός ερευνητικού προβλήματος εντός της Πληροφορικής που σχετίζεται με
ανάπτυξη παιχνιδιών. Το έργο της διπλωματικής εργασίας μπορεί να ολοκληρωθεί σε συνεργασία με εξωτερικό οργανισμό.
Το πρόγραμμα σπουδών περιλαμβάνει τα ακόλουθα μαθήματα
Κοινά μαθήματα και για τις δύο ειδικότητες
- Game Design A1N, 7,5 μονάδες
- Ανάπτυξη Παιχνιδιών - Έρευνα & Ανάπτυξη A1F, 7,5 μονάδες
- Ανάπτυξη παιχνιδιών - Μελέτες πεδίου, A1F, 7,5 μονάδες
- Πειραματική Αξιολόγηση Παιχνιδιού A1F, 7,5 μονάδες
- Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Πληροφορικής Α2Ε, 30 μόρια
Εξειδίκευση στα παιχνίδια εμπειρία χρήστη
- Παιχνίδια Εμπειρία χρήστη - Έρευνα & Ανάπτυξη A1N, 7,5 μονάδες
- Εφαρμοσμένα παιχνίδια Εμπειρία χρήστη A1N, 15 μονάδες
- Παιχνίδια Εμπειρία χρήστη - Προηγμένα θέματα, A1F, 7,5 μονάδες
Εξειδίκευση σε σοβαρά παιχνίδια
- Σοβαρά παιχνίδια – Έρευνα και Ανάπτυξη, A1N, 7,5 μονάδες
- Project Serious Games, A1N, 15 μονάδες
- Εκπαιδευτικά Παιχνίδια- Προηγμένα Θέματα, A1F, 7,5 μονάδες
Εκλέξιμα μαθήματα
- Η αφήγηση στα Νέα Μέσα ως Περιοχή Έρευνας Α1Ν, 7,5 μονάδες
- Academic Perspectives on Figuration and Transmediaality A1N, 7,5 μονάδες
- Εντοπισμός Ακαδημαϊκού Προβλήματος στην Παραγωγή εντός Media A1N, 15 μονάδες
- Έργο παιχνιδιού A1F, 15 μονάδες
Αποτέλεσμα προγράμματος
Στόχοι Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης σύμφωνα με το Διάταγμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
- Γνώση και κατανόηση
- Αρμοδιότητες και δεξιότητες
- Κρίση και προσέγγιση
- Τοπικοί Στόχοι για το Πρόγραμμα Σπουδών σύμφωνα με το University of Skövde
Ευκαιρίες καριέρας
Η εξειδίκευση στο πρόγραμμα σας δίνει την ευκαιρία να αναπτύξετε αριστεία σε έναν συγκεκριμένο τομέα, ενώ ταυτόχρονα επιτυγχάνετε μια ευρεία κατανόηση των μοναδικών συνθηκών ανάπτυξης παιχνιδιών. Αυτός ο συνδυασμός παρέχει μια καλή βάση για μια διεθνή καριέρα στη βιομηχανία παιχνιδιών. Μια άλλη πιθανή πορεία σταδιοδρομίας αντιπροσωπεύεται από εταιρείες εκτός της παραδοσιακής βιομηχανίας παιχνιδιών που θέλουν να αναπτύξουν ή να αποκτήσουν λύσεις και συστήματα βασισμένα σε παιχνίδια. Υπάρχει επίσης μια ευκαιρία να προχωρήσουμε σε Ph.D. σπουδές.
Παράδοση προγραμμάτων
Πότε? Οπου? Πως?
- Περίοδος σπουδών: 1 Σεπτεμβρίου 2025 - 6 Ιουνίου 2027
- Τοποθεσία: Skövde, Campus
- Ρυθμός μελέτης: 100%