MSc στην ανάπτυξη παιχνιδιών
University of Suffolk
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Ipswich, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 3 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 8.235 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* ανά έτος πλήρους απασχόλησης · 915 £ ανά 20 μονάδες - δίδακτρα μερικής απασχόλησης. 12.150 £ - διεθνή δίδακτρα ετησίως
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το μάθημα ανάπτυξης MSc Games παρέχει στους φοιτητές υψηλότερου επιπέδου κατανόηση και άμεση επαγγελματική εμπειρία μέσω μιας διεπιστημονικής προσέγγισης σε εμπορικά προγράμματα παιχνιδιών.
Αυτό το μάθημα είναι ιδανικό για πτυχιούχους που έχουν ολοκληρώσει το πτυχίο BA (Hons) Computer Games Design ή BSc (Hons) Computer Games Programming, καθώς και για όσους έχουν αποφοιτήσει από άλλους σχετικούς τομείς τεχνικού και δημιουργικού θέματος που θέλουν να μπουν στο βίντεο βιομηχανία παιχνιδιών.
Έχουμε συνεργαστεί με κοινοτικούς οργανισμούς και εργοδότες, συμπεριλαμβανομένων εμπορικών και τρίτων τομέων.
Οι μαθητές θα εκτεθούν στην εργασία σε εμπορικά παιχνίδια, παρέχοντάς τους την κατανόηση της επιχείρησης και της επιχείρησης, καθώς και την προετοιμασία των μαθητών για εργασία σε ένα εμπορικό στούντιο.
Μία από τις ενότητες μας επιτρέπει στους μαθητές να συνδεθούν με το Ipswich Waterfront Innovation Center (IWIC), παρέχοντάς τους πρόσβαση σε περισσότερες εγκαταστάσεις και καλύπτοντας μια σειρά από θέματα που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις σε σχέση με την ανάπτυξη παιχνιδιών.
- Αποκτήστε ειδική εμπειρία στη βιομηχανία χρησιμοποιώντας μεθοδολογίες, προθεσμίες και περιορισμούς πραγματικής ροής εργασίας.
- Εργαστείτε σε έργα με μια σειρά από συνεργάτες της βιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένων των Ubisoft, Dreadnaught Studios, Miracle Tea Studios, Ipswich Games Hub.
- Μια μοναδική συνεργασία με την Iron Crown Enterprises, τους εκδότες των συστημάτων ρόλων Rolemaster, Spacemaster, HARP και HARP-SF.
- Διευρύνετε τις ευκαιρίες καριέρας σας με συνδέσμους και ενημερώσεις έργων από εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Derivco, Coderus, Conga και Orbital Media.
- Καλωσορίζουμε τους αποφοίτους από οποιοδήποτε μάθημα με εμπειρία στις ψηφιακές τέχνες, στην κωδικοποίηση ή στο σχεδιασμό παιχνιδιών, καθώς και σε μη πτυχιούχους με ένα χαρτοφυλάκιο εργασιών προς εμφάνιση.
Μαθήματα μαθήματος
Προδιαγραφές ενότητας
- Διαχείριση Ανάπτυξης (υποχρεωτικό). Αυτή η ενότητα θα παραδοθεί ως μια σειρά από διαλέξεις και εκπαιδευτικές συνεδρίες στις οποίες θα εξερευνηθεί μια σειρά από ευέλικτες μεθοδολογίες καταρράκτη, καθώς και διάφορα εργαλεία διαχείρισης έργων. Στη συνέχεια, θα επεκτείνετε αυτήν τη θεμελιώδη γνώση μέσω της δικής σας έρευνας. Θα υπάρχει μια ευκαιρία για εσάς να σκεφτείτε πώς αυτές οι τεχνικές θα μπορούσαν να εφαρμοστούν στη βιομηχανία παιχνιδιών και πώς μπορεί να βοήθησαν στην αποφυγή ή την ενίσχυση προηγούμενων σεναρίων.
- Visual Scripting (υποχρεωτικό). Οι εμπορικές μηχανές παιχνιδιών παρουσιάζουν μια ραγδαία εξελισσόμενη τεχνολογία. Ένας παράγοντας πίσω από αυτήν την εξέλιξη είναι η ανάγκη παροχής αποτελεσματικών περιβαλλόντων ανάπτυξης τα οποία επιτρέπουν σε όλους τους τύπους ειδικών να συμβάλλουν ενεργά στη διαδικασία ανάπτυξης. Σε αυτήν την ενότητα. Οι μαθητές μαθαίνουν πώς να αναπτύσσουν παιχνίδια χρησιμοποιώντας οπτικά εργαλεία σεναρίων σε υψηλά και χαμηλά επίπεδα, ανάλογα με την πειθαρχία και το ιστορικό τους.
- Ομαδικό έργο 1 - Ταχεία πρωτοτυπία (υποχρεωτική) Για αυτό το ομαδικό έργο, οι μαθητές σχεδιάζουν και αναπτύσσουν γρήγορα τις ιδέες παιχνιδιών, μαθαίνοντας πώς να δουλεύουν αποτελεσματικά ομαδικά.
- Ομαδικό έργο 2 - Ειδικό έργο (υποχρεωτικό). Έχοντας καλλιεργήσει την επάρκεια με μια σειρά σύγχρονων πρακτικών σχεδιασμού και ανάπτυξης, τώρα θα εργαστείτε σε ομάδες σε μια διαπραγματευτική σύντομη. Με αυτόν τον τρόπο, η ομάδα θα παρέχει τα δικά τους προβλεπόμενα βιωματικά αποτελέσματα και αυτά τα αποτελέσματα θα ενημερώσουν τους σχεδιαστικούς πυλώνες και έναν τελικό στόχο. Αυτή η ενότητα έχει σχεδιαστεί για να σας παρέχει ένα ισχυρό πλαίσιο ανάπτυξης εντός του οποίου η ομάδα διαθέτει χώρο και ελευθερία να εξερευνήσει τα στοιχεία μιας εκλεκτικής ψηφιακής εμπειρίας.
- Ατομικό πρόγραμμα μάθησης (υποχρεωτικό). Καλωσορίζουμε μαθητές από διαφορετικό ακαδημαϊκό υπόβαθρο σε αυτό το μάθημα και σχεδιάσαμε αυτήν την ενότητα για να προσφέρουν εξειδικευμένα δίδακτρα για φοιτητές που θέλουν να εξερευνήσουν την ανάπτυξη συγκεκριμένων τεχνικών δεξιοτήτων. Η πρόθεση εδώ είναι να αναπτύξετε δεξιότητες που θα σας βοηθήσουν να ενταχθείτε πληρέστερα σε διαλειτουργικές ομάδες. Κάθε ILP είναι μοναδικό για τον εαυτό σας και έχει αναπτυχθεί με καθοδήγηση και συμβολή από εξειδικευμένο διδακτικό προσωπικό. Τα έργα ξεκινούν με μια εξερεύνηση τομέων ανάπτυξης στους οποίους αισθάνεστε σίγουροι, διευρύνοντας τις περιοχές όπου υπάρχουν κενά γνώσης.
- Μέθοδοι έρευνας (υποχρεωτική). Αυτή η ενότητα καλύπτει επίσης τα επαγγελματικά, νομικά και ηθικά πρότυπα και κατευθυντήριες γραμμές που επηρεάζουν την εμπορική και τεχνική λειτουργία, και για να σας δώσει ευκαιρίες να προβληματιστείτε σχετικά με τη δική τους έρευνα και πρακτική. Η ενότητα παρέχει ένα βασικό εργαλείο σχεδιασμού για την ανάπτυξη του τελικού σας έργου διασφαλίζοντας ότι έχετε πραγματοποιήσει μια σειρά απαραίτητων ερευνών για την ανάπτυξη αυτού του έργου.
- Τελικό έργο (υποχρεωτικό). Αυτή η ενότητα στοχεύει στη διευκόλυνση της περαιτέρω ανάπτυξης των δεξιοτήτων έρευνας σας μέσω της ανεξάρτητης διαχείρισης ενός νέου, μεταπτυχιακού ερευνητικού έργου στον τομέα της ανάπτυξης παιχνιδιών. Θα πρέπει να προσδιορίσει έναν ερευνητικό τομέα σχετικό με την ανάπτυξη παιχνιδιών, η εξερεύνηση του οποίου δείχνει μια βαθιά κατανόηση της διαδικασίας ανάπτυξης.
Ευκαιρίες καριέρας
Η πρακτική που βασίζεται στην εργασία ενσωματώνεται καθ 'όλη τη διάρκεια του μαθήματος. Όλες οι ενότητες θα σχετίζονται με τη μάθηση βάσει εργασίας, που σχετίζεται με εμπορικές διαδικασίες διαχείρισης ή κατανόηση της παραγωγής εντός ενός εργασιακού περιβάλλοντος Αυτό θα ενισχύσει την απασχολησιμότητα και θα δώσει στους πτυχιούχους μεγαλύτερη κατανόηση της ανάπτυξης παιχνιδιών στο χώρο εργασίας.
Οι απόφοιτοι μπορούν να εξελιχθούν σε μια σειρά καριέρας, συμπεριλαμβανομένων των Game Programmer, Games Designer, Games Artist, Quality Assurance, Serious Games Developer και Gamification Developer για να αναφέρουμε μερικά.
Τέλη και χρηματοδότηση
2021-22
- Δίδακτρα πλήρους απασχόλησης: 9.135 £
- Δίδακτρα μερικής απασχόλησης: 915 £ ανά 20 μονάδες
- Διεθνή δίδακτρα: 13.725 £
Περαιτέρω πληροφορίες
- 20% μείωση των τελών για τους αποφοίτους University of Suffolk
Στο University of Suffolk , τα δίδακτρα σας παρέχουν πρόσβαση σε όλες τις συνήθεις εγκαταστάσεις διδασκαλίας και μάθησης που θα περιμένατε. Ωστόσο, ενδέχεται να υπάρχουν πρόσθετα κόστη που σχετίζονται με το μάθημά σας, για τα οποία θα χρειαστείτε προϋπολογισμό.
Προυποθέσεις εισόδου
Ακαδημαϊκές απαιτήσεις
- Οι υποψήφιοι αναμένεται να κατέχουν πτυχίο σε σχετική θεματική περιοχή 2: 2 ή υψηλότερη.
Μη ακαδημαϊκές απαιτήσεις
- Όλοι οι υποψήφιοι με μη τυπικές προϋποθέσεις συμμετοχής θα πρέπει να παρακολουθήσουν μια συνέντευξη.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Master of Social Sciences in Game Studies
- Tampere, Φινλανδία
MSc στην Ανάπτυξη Παιχνιδιών - Προγραμματισμός
- Kingston upon Thames, Ηνωμένο Βασίλειο
Master of Engineering στο Game Design, Development & Innovation
- Durham, Ηνωμένες Πολιτείες