
Master of Science στη στρατηγική διαχείριση και το μάρκετινγκ
Msida, Μάλτα
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
1 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 400 / per year *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* Υποψήφιοι τοπικοί/ΕΕ/ΕΟΧ: Ετήσιο τέλος εγγραφής: 400 ευρώ. Υποψήφιοι εκτός ΕΕ/εκτός ΕΟΧ: Συνολικά δίδακτρα: 10,800 ευρώ
Εισαγωγή
Πληροφορίες μαθημάτων
- Τίτλος μαθήματος: Master of Science in Strategic Management and Marketing
- Κωδικός μαθήματος: PMSCSMNMRKFTT8
- Μετανομαστική: M.Sc. (Melit.)
- Επίπεδο προσόντων: Δεύτερος κύκλος
- Επίπεδο Εθνικού Πλαισίου Προσόντων: Επίπεδο 7
- Διάρκεια: 3 Εξάμηνα
- Τρόπος παρακολούθησης: Πλήρης απασχόληση
- Σύνολο πιστωτικών μονάδων ECTS: 90
- Συντονιστής: Emanuel Said
- Παραδόθηκε από: Οικονομική Σχολή, Διοίκηση και Λογιστική
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Επισκόπηση μαθήματος
Το πρόγραμμα προσφέρει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να αναπτύξουν δεξιότητες και στάσεις κριτικής σκέψης, μαζί με μια ισορροπημένη γνώση (από άποψη βάθους και πλάτους) σύγχρονων θεωριών και πρακτικών που απαιτούν οι οργανισμοί σε κάθε κλάδο από σύγχρονα στελέχη μάρκετινγκ. Αυτή η προσέγγιση στοχεύει να βοηθήσει τους αποφοίτους να μετατραπούν σε στελέχη που υιοθετούν και διατηρούν μια πειθαρχία όπου οι αποφάσεις λαμβάνονται μετά από μια οξεία αξιολόγηση των κινδύνων με βάση αξιόπιστα και έγκυρα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν σχετικά με τις αγορές, τον ανταγωνισμό και τους πελάτες, αντί να βασίζονται σε μόδες διαχείρισης.
Όλες οι μονάδες μελέτης βασίζονται στην πιο πρόσφατη σκέψη και ιδέες του σχετικού κλάδου, βασισμένες σε εμπειρική έρευνα που οδηγεί στην εμφάνιση νέων περιοχών που έχουν ζήτηση μεταξύ των εργοδοτών στις ανεπτυγμένες οικονομίες.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Μαθησιακά αποτελέσματα
Το πρόγραμμα βοηθά τους μαθητές να αναπτύξουν:
- Ισορροπημένη γνώση και κατανόηση της πιο πρόσφατης σκέψης και ιδεών στον σχετικό κλάδο με βάση την εμπειρική έρευνα σε νέους τομείς όπως οι μετρήσεις απόδοσης ανθρώπων, η ψηφιακή ανάλυση, η μοντελοποίηση αποφάσεων, ο σχεδιασμός υπηρεσιών και το κοινωνικό μάρκετινγκ.
- Οι εξελιγμένες πνευματικές δεξιότητες εκδηλώνονται μέσω της σύλληψης και του συλλογισμού των επιλογών και των θέσεων στην εταιρική στρατηγική και τη στρατηγική μάρκετινγκ με την πρόκληση εννοιών, πληροφοριών και δεδομένων ως βασικών πτυχών της πρόσβασης, της συλλογής, του φιλτραρίσματος και της διάδοσης σε ένα εταιρικό περιβάλλον.
- Βελτιωμένες ικανότητες για συζήτηση πτυχών της εταιρικής στρατηγικής και της στρατηγικής μάρκετινγκ σε ένα εύρος κοινού που κυριαρχεί σε συνηθισμένα εταιρικά πλαίσια.
- Αυξημένες ικανότητες για δημιουργική σύλληψη προσφορών που περιλαμβάνουν χαρακτηριστικά προϊόντος/υπηρεσίας, επικοινωνίες, διανομή, επίπεδα υπηρεσιών και διαδικασίες σε μια ποικιλία συνθηκών της αγοράς.
- Αυξημένες δεξιότητες αριθμητικής και ποιοτικής ανάλυσης, καθώς και ικανότητα ανεξάρτητης διεξαγωγής ερευνητικών έργων, καθώς και ικανότητα ανάπτυξης εργαλείων ψηφιακής ανάλυσης για τη δημιουργία και την υλοποίηση επικοινωνιών μάρκετινγκ που ξεχωρίζουν από το πλήθος.
- Επιχειρηματική τάση προς δημιουργικό σχεδιασμό και ανάπτυξη εταιρικών στρατηγικών που μεταφράζονται σε ευθυγραμμισμένο σχεδιασμό και ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού με συνάφεια με συγκεκριμένες λειτουργίες μάρκετινγκ, καθώς και
- Δυνατότητα σχεδιασμού προσφορών υπηρεσιών που απευθύνονται σε στοχευμένους πελάτες (χρησιμοποιώντας τη γνώση των πελατών) και αξιοποιούν αποτελεσματικά τους πόρους μέσω της οξείας λογικής που ενσωματώνεται στη λήψη αποφάσεων, διατηρώντας παράλληλα μια ισορροπία μεταξύ των αυστηρών εταιρικών και επιχειρηματικών στόχων και των αναγκών της κοινωνίας.
Ευκαιρίες καριέρας
Μάθημα που προορίζεται για
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα που κατέχουν προπτυχιακά πτυχία στη διαχείριση ή το μάρκετινγκ και σχεδιάζουν να κάνουν καριέρα σε αυτούς τους τομείς.
Ευκαιρίες σταδιοδρομίας και πρόσβαση σε περαιτέρω σπουδές
Οι απόφοιτοι του προγράμματος αντιμετωπίζουν μυριάδες ευκαιρίες σταδιοδρομίας στο μάρκετινγκ και τους συναφείς ρόλους διαχείρισης σε μια ποικιλία βιομηχανιών, σε τοπικό και εξωτερικό. Οι συγκεκριμένες ευκαιρίες μπορεί να περιλαμβάνουν τομείς ταχείας ανάπτυξης όπως το i-gaming, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και άλλοι τομείς υπηρεσιών.