Μεταπτυχιακό στις Διεθνείς Σπουδές Ειρήνης με εξειδίκευση στα ΜΜΕ, την Ειρήνη και τις Σπουδές Συγκρούσεων
Ciudad Colón, Κόστα Ρίκα
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
11 Months
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
31 May 2024
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Nov 2024
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
USD 19.500 / per year *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Ανάμεικτο, Στην Πανεπιστημιούπολη
* Τα τέλη ενδέχεται να καταβληθούν μέσω ηλεκτρονικής πληρωμής με πιστωτική κάρτα (κάρτες American Express και Discover ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ) ή με διεθνή τραπεζικά εμβάσματα στην τοποθεσία της τράπεζάς μας στην Κόστα Ρίκα (ΜΟΝΟ σε USD)
Εισαγωγή
Είναι για εσάς;
Ενδιαφέρεστε να μάθετε για τις διαδικασίες οικοδόμησης ειρήνης και μετασχηματισμού των συγκρούσεων από τοπική και διεθνή προοπτική;
Θέλετε να γίνετε ένας ενημερωμένος επαγγελματίας της ειρήνης και των επαφών, εξοπλισμένος με τις δεξιότητες και τα εργαλεία που θα βοηθήσουν στη μετατροπή των συγκρούσεων και στην οικοδόμηση της ειρήνης;
Θέλετε να περάσετε ένα χρόνο σπουδάζοντας σε ένα ακαδημαϊκά απαιτητικό περιβάλλον σε ένα παγκόσμιο πανεπιστήμιο με φοιτητές και μέλη ΔΕΠ από κάθε γωνιά του κόσμου;
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Το Master of Arts στις Διεθνείς Σπουδές Ειρήνης (IPS) παρέχει μια διεπιστημονική και κριτική ανάλυση των αιτιών και των συνεπειών ενός ευρέος φάσματος σύγχρονων συγκρούσεων και βίας που επηρεάζουν την παγκόσμια, διεθνή και ανθρώπινη ασφάλεια . Τα θέματα που πρέπει να διερευνηθούν περιλαμβάνουν ένοπλες συγκρούσεις , βίαιο εξτρεμισμό , (απο)στρατικοποίηση , οικονομικές, κοινωνικές και αδικίες των φύλων, πολιτιστικές και θρησκευτικές συγκρούσεις ταυτότητας και ανταγωνισμό για τους περιβαλλοντικούς πόρους. Οικοδομείται μια εις βάθος κατανόηση των προσεγγίσεων μετασχηματισμού των συγκρούσεων, της οικοδόμησης της ειρήνης και των ειρηνευτικών διαδικασιών ως απάντηση σε αυτά τα ζητήματα.
Όλοι οι φοιτητές που εγγράφονται σε αυτό το πρόγραμμα θα παρακολουθήσουν τα περισσότερα από τα μαθήματα στο πλαίσιο του προγράμματος Διεθνών Σπουδών Ειρήνης, ωστόσο, αυτή η εξειδίκευση θα περιλαμβάνει 12 μονάδες που επικεντρώνονται ειδικά στα ΜΜΕ, την Ειρήνη και τις Σπουδές Συγκρούσεων.
Βρείτε παρακάτω μια σύντομη περιγραφή των μαθημάτων που θα προσφερθούν στο πλαίσιο της εξειδίκευσης IPS-MPCS:
Εισαγωγή στα Μέσα και την Ειρήνη (3 μονάδες) (Δρ. Mauricio Vieira – Βραζιλία).
Αυτό το εισαγωγικό μάθημα παρέχει μια επισκόπηση του τρόπου με τον οποίο τα μέσα ενημέρωσης γίνονται σήμερα κατανοητά και μελετημένα, και πώς αυτή η έρευνα διασταυρώνεται και αλληλεπιδρά με τις μελέτες για την ειρήνη και τις συγκρούσεις. Μέσω αναλύσεων περιπτωσιολογικής μελέτης των σύγχρονων ένοπλων συγκρούσεων και των προσπαθειών οικοδόμησης της ειρήνης, οι συμμετέχοντες αποκτούν γνώσεις και ιδέες για το πώς οι πρακτικές, οι δομές και τα μηνύματα των μέσων ενημέρωσης μπορούν να συμβάλουν στην κλιμάκωση των συγκρούσεων και τη βία, καθώς και στον μετασχηματισμό των συγκρούσεων και την οικοδόμηση της ειρήνης. Οι μαθητές θα είναι σε θέση:
- Αναλύστε κριτικά τα υπάρχοντα ερευνητικά και θεωρητικά πλαίσια
- Πραγματοποιούν τη δική τους ποιοτική ή/και ποσοτική έρευνα
- Διευκολύνετε ένα εργαστήριο ή μια τάξη
- Αξιολογήστε τα μηνύματα μέσων ενημέρωσης για τη συμβολή τους στην ειρηνική επίλυση ή την κλιμάκωση της σύγκρουσης
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Παγκόσμιες δομές και πολιτισμοί, μέσα ενημέρωσης και συγκρούσεις (3 μονάδες) (Δρ. Christopher Tulloch – Ηνωμένο Βασίλειο).
Αυτό το μάθημα πραγματεύεται τις πολιτικοοικονομικές και κοινωνικο-πολιτιστικές ανισότητες στις δομές που διέπουν τα μέσα ενημέρωσης στον σημερινό παγκοσμιοποιημένο κόσμο, αποτελούν εμπόδια στην ειρήνη και τροφοδοτούν τις συγκρούσεις μέσα και μεταξύ των κοινωνιών. Ξεκινώντας από την επιρροή και ακόμα σημαντική συζήτηση γύρω από το New World Information and Communication Order (1980) της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών, αυτό το μάθημα περιγράφει τις συνέχειες και τις αλλαγές στις πολιτικές και οικονομικές δομές που διέπουν τα παγκόσμια μέσα ενημέρωσης σήμερα και προσφέρει μια κριτική ανάλυση του πώς τέτοιες ανισότητες συντηρούν τις συγκρούσεις και τη βία. Υιοθετώντας μια ρητά περιεκτική και διεθνή προοπτική, αυτό το μάθημα επιδιώκει να δημιουργήσει μια κατανόηση του ρόλου που παίζουν παραδοσιακά τα μέσα ενημέρωσης και η δημοσιογραφία στην αναφορά και την αναπαράσταση συγκρούσεων με τρόπους που ήταν επιζήμιοι για τους στόχους της διεθνούς κοινότητας που σχετίζονται με την ειρήνη.
Το φύλο και τα ΜΜΕ (3 μονάδες) (Δρ. Heather Kertyzia - Καναδάς)
Αυτό το μάθημα στοχεύει στην περαιτέρω κατανόηση του τρόπου με τον οποίο το φύλο κατασκευάζεται και αντιπροσωπεύεται σε μια ποικιλία μέσων. Επιδιώκει να δώσει τη δυνατότητα στους μαθητές να εμβαθύνουν στην ιδέα της αναπαράστασης και να τοποθετήσουν τις έμφυλες αναπαραστάσεις στην ιστορικότητα και το τρέχον κοινωνικό τους πλαίσιο. Το μάθημα θα επικεντρωθεί σε μια ποικιλία μέσων, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών, έντυπων και κοινωνικών μέσων, και θα τα εξετάσει σε σχέση με το φύλο.
Η ελευθερία της έκφρασης στην ψηφιακή εποχή (3 μονάδες) (Δρ. Mariateresa Garrido - Βενεζουέλα)
Οι τεχνολογικές εξελίξεις αυξάνουν την ταχύτητα των κοινωνικών αλλαγών, απαιτώντας την επανερμηνεία και την προσαρμογή των διεθνών κανόνων. Την τελευταία δεκαετία, η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ασκούμε το δικαίωμα στην ελευθερία της έκφρασης. Αυτό το μάθημα συζητά αυτή την πραγματικότητα και παρέχει στους φοιτητές τις απαραίτητες δεξιότητες για να κατανοήσουν τον ρόλο των ΤΠΕ και των μέσων ενημέρωσης στην άσκηση του δικαιώματος στην ελευθερία της έκφρασης. Το μάθημα ξεκινά με την κατανόηση των ΤΠΕ, τη σημασία τους για την τρέχουσα κοινωνική οργάνωση και τους κανόνες που διέπουν τη χρήση τους. Στη συνέχεια, συνεχίζει με τη μελέτη καθενός από τα στοιχεία που ενσωματώνουν το δικαίωμα στην ελευθερία της έκφρασης και συζητά τις νομικές δομές σε παγκόσμιο και περιφερειακό επίπεδο που επηρεάζουν την παραγωγή, τη διάδοση, το περιεχόμενο και το κοινό σε όλο τον κόσμο. Καθ' όλη τη διάρκεια του μαθήματος, οι φοιτητές θα εξετάζουν την ταυτόχρονη προστασία των ανταγωνιστικών δικαιωμάτων και τις δυσκολίες που προκύπτουν από τις χρήσεις των νέων τεχνολογιών. Κάθε τάξη έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους μαθητές τα απαραίτητα εργαλεία για τον προσδιορισμό των υποχρεώσεων των κρατών, πώς μπορούν να εκπληρωθούν στην ψηφιακή εποχή και πώς αυτές οι νομικές δομές που επηρεάζουν τα Μέσα μπορούν να θεωρηθούν ότι συμβάλλουν ή δημιουργούν εμπόδια στην ειρήνη σε όλο τον κόσμο. Ως εκ τούτου, μέχρι το τέλος αυτού του μαθήματος, οι φοιτητές θα έχουν τις βασικές δεξιότητες που απαιτούνται για να προωθήσουν και να εγγυηθούν την άσκηση του δικαιώματος στην ελευθερία της έκφρασης στην ψηφιακή εποχή.
Εκτός από τη λήψη αυτών των εξειδικευμένων μαθημάτων, οι μαθητές ενθαρρύνονται να εμβαθύνουν την κατανόησή τους για το αντικείμενο ενδιαφέροντός τους στο έργο αποφοίτησής τους (το οποίο θα μπορούσε να έχει διάφορες μορφές: διατριβή, έργο επιτήρησης ή πρακτική άσκηση).
Ευκαιρίες καριέρας
Προοπτικές καριέρας
Οι απόφοιτοι του προγράμματος θα αποκτήσουν γνώσεις, ικανότητες, δεξιότητες και κίνητρα σχετικά με την επαγγελματική εργασία σε διεθνείς, εθνικές και τοπικές αρχές ή υπηρεσίες της κοινωνίας των πολιτών, καθώς και σε οργανισμούς σε τομείς που σχετίζονται με την ανάλυση συγκρούσεων, την επίλυση και τον μετασχηματισμό. μη βία· ειρηνευτική, διατήρηση της ειρήνης και οικοδόμηση της ειρήνης· τοπική/παγκόσμια δικαιοσύνη· και τη χάραξη πολιτικής για τις συγκρούσεις και την ειρήνη, καθώς και μελέτες/έρευνες για την ειρήνη και τις συγκρούσεις. Οι τρέχοντες απόφοιτοι IPS εργάζονται ως:
- Κοινοτικούς εργάτες
- Τοπικοί οικοδόμοι της ειρήνης
- International Humanitarian Workers
- Εργαζόμενοι σε Διεθνείς Μη Κυβερνητικούς Οργανισμούς
- Διπλωμάτες
- Ειδικοί Σχέσεων Κοινότητας
- Σύμβουλοι Επίλυσης Διαφορών
- Εργάτες Ανάπτυξης
- Λόμπι
- Διαμεσολαβητές
- Καθηγητές