Εκτελεστικός πλοίαρχος στρατηγικής επικοινωνίας
University of Technology Sydney
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Sydney, Αυστραλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Jul 2023
* σε AUD ανά 24cp συνεδρία
Εισαγωγή
Ο κόσμος της δημόσιας επικοινωνίας αλλάζει ταχύτατα μέσω της ψηφιοποίησης, της ανάλυσης «μεγάλων δεδομένων», νέων πλατφορμών και καναλιών και αλλαγής στάσεων και προβληματισμών. Αυτά οδηγούν σε μεταβαλλόμενες πρακτικές και προκλήσεις, και νέες ηθικές ανησυχίες. Το UTS Executive Master of Strategic Communication βασίζεται στην τελευταία έρευνα και διδάσκεται από έναν συνδυασμό ανώτερων ακαδημαϊκών ερευνητών και κορυφαίων επαγγελματιών του κλάδου. Όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ολοκληρώσει τουλάχιστον τρία χρόνια σχετικής εργασιακής εμπειρίας στον κλάδο των επικοινωνιών. Όσοι δεν πληρούν αυτήν την απαίτηση μπορεί να επιθυμούν να εξετάσουν το Master of Strategic Communication (C04385).
Οι απόφοιτοι αυτού του μαθήματος αποκτούν: μια προηγμένη κατανόηση της ανθρώπινης επικοινωνίας που ενημερώνεται από την κοινωνική ψυχολογία, την κοινωνιολογία, τη σημειωτική, τις πολιτιστικές μελέτες και άλλους κλάδους την ικανότητα να συνθέτει τη θεωρία της επικοινωνίας και τη σύγχρονη πρακτική μια προηγμένη ικανότητα στην ανάπτυξη στρατηγικής επικοινωνίας που ενημερώνεται από την έρευνα και την ανάλυση ηθικά και νομικά ζητήματα που σχετίζονται με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και την επικοινωνία ευαισθησία στην ένταξη, την ισότητα και την κοινωνική δικαιοσύνη, την ικανότητα ανάπτυξης αποτελεσματικών στρατηγικών επικοινωνίας που αντικατοπτρίζουν τις διαπολιτισμικές και παγκόσμιες προοπτικές και προηγμένες πρακτικές δεξιότητες για την εφαρμογή στρατηγικής επικοινωνίας για την αντιμετώπιση προκλήσεων και προβλημάτων.
Οι απόφοιτοι αυτού του μαθήματος είναι εξοπλισμένοι για να εργάζονται σε ανώτερους ρόλους στρατηγικού σχεδιασμού και διαχείρισης σε εταιρική, κυβερνητική, πολιτική, οργανωτική ή επικοινωνιακή επικοινωνία, διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις ή ολοκληρωμένη επικοινωνία, συμπεριλαμβανομένων θέσεων που σχετίζονται με το μάρκετινγκ και την προώθηση, τη συμμετοχή των ενδιαφερομένων, την επικοινωνία με τους υπαλλήλους , κοινοτικές σχέσεις, σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης και δημόσιες υποθέσεις.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Οι απόφοιτοι αυτού του μαθήματος αποκτούν μια προηγμένη κατανόηση της ανθρώπινης επικοινωνίας με γνώμονα την κοινωνική ψυχολογία, την κοινωνιολογία, τη σημειολογία, τις πολιτισμικές σπουδές και άλλους κλάδους, την ικανότητα να συνθέτουν τη θεωρία της επικοινωνίας και τη σύγχρονη πρακτική, μια προηγμένη ικανότητα ανάπτυξης επικοινωνιακής στρατηγικής με βάση την ευαισθησία έρευνας και ανάλυσης σε ηθικές και ηθικές. νομικά ζητήματα που σχετίζονται με τα μέσα ενημέρωσης και την επικοινωνία, ευαισθησία στη συμπερίληψη, ισότητα και κοινωνική δικαιοσύνη, ικανότητα ανάπτυξης αποτελεσματικών στρατηγικών επικοινωνίας που αντικατοπτρίζουν διαπολιτισμικές και παγκόσμιες προοπτικές και προηγμένες πρακτικές δεξιότητες για την εφαρμογή της στρατηγικής επικοινωνίας για την αντιμετώπιση προκλήσεων και προβλημάτων.
Ευκαιρίες καριέρας
Οι απόφοιτοι αυτού του μαθήματος είναι εξοπλισμένοι για να εργαστούν σε ανώτερους ρόλους στρατηγικού σχεδιασμού και διαχείρισης σε εταιρικές, κυβερνητικές, πολιτικές, οργανωτικές ή επικοινωνίες μάρκετινγκ, διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις ή ολοκληρωμένη επικοινωνία, συμπεριλαμβανομένων θέσεων που σχετίζονται με το μάρκετινγκ και την προώθηση, τη συμμετοχή των ενδιαφερομένων, την επικοινωνία των εργαζομένων , σχέσεις με την κοινότητα, σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης και δημόσιες υποθέσεις.