Keystone logo

Φίλτρα

  • Μεταπτυχιακό
  • Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc)
  • Μεταπτυχιακό Τεχνών (MA)
  • Σπουδές Μάρκετινγκ
  • Δημόσιες Σχέσεις
  • Ανάμεικτο
Πεδία μελέτης
  • Σπουδές Μάρκετινγκ (4)
    • Επιστροφή στην κύρια κατηγορία
    Τοποθεσίες
    Βρείτε περισσότερες τοποθεσίες
    Τύπος πτυχίου
    Διάρκεια
    Ρυθμός μελέτης
    Γλώσσα
    Γλώσσα
    Μορφή μελέτης

    4 Ανάμεικτο Μεταπτυχιακό Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ Δημόσιες Σχέσεις 2024

    Φίλτρα

    Ανάμεικτο Μεταπτυχιακό Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ Δημόσιες Σχέσεις

    Δημοσίων Σχέσεων PR είναι ένα διεπιστημονικό πεδίο που συνδυάζει το μάρκετινγκ, τη διαφήμιση και άλλες επικοινωνιακές προσπάθειες. Σε γενικές γραμμές, ο στόχος των προγραμμάτων και μαθημάτων δημοσίων σχέσεων είναι να βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν πώς να βοηθήσει τα άτομα και τις επιχειρήσεις σε σύνδεση με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, μια συγκεκριμένη αγορά ή την κοινότητα-at-μεγάλο.

    Ένα μεταπτυχιακό αποκτάται αφότου οι φοιτητές ολοκληρώσουν ένα προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών. Για να αποκτήσετε ένα μεταπτυχιακό, συνήθως χρειάζεται να ολοκληρώσετε 12 με 18 μαθήματα κολλεγίου που συχνά περιλαμβάνουν την συμπλήρωση διαγωνισμάτων και / ή διατριβών.

    Η μικτή μάθηση συνδυάζει ψηφιακά και διαδικτυακά μέσα με την παραδοσιακή μάθηση πρόσωπο με πρόσωπο. Επιτρέπει στους δασκάλους να χρησιμοποιούν μια ποικιλία μεθόδων διδασκαλίας και τεχνολογίας για να προσαρμόσουν τη μάθηση για κάθε μαθητή. Η μικτή μάθηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί με διάφορες μορφές, από εντελώς διαδικτυακά μαθήματα έως υβριδικά μαθήματα όπου οι μαθητές μαθαίνουν τόσο στη φυσική τάξη όσο και στο διαδίκτυο.