2 Ιατρική Δεοντολογία Master's degrees in Ισπανία
- Μεταπτυχιακό
- Ευρώπη
- Ισπανία
- Υγειονομική Περίθαλψη
- Ιατρική Ανθρωπιστικών Σπουδών
- Ιατρική Δεοντολογία
- Ανάμεικτο
2 Ιατρική Δεοντολογία Master's degrees in Ισπανία
Προτεινόμενα
Instituto Universitario Ortega-Marañón
Máster Universitario en Bioética Clínica
- Madrid, Ισπανία
- Online
Μεταπτυχιακό
Πλήρης απασχόληση
2 χρόνια
Ανάμεικτο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ισπανικά
Προτεινόμενα
Universidad Rey Juan Carlos
Fast-track counseling
Μεταπτυχιακό στις Κλινικές και Βασικές Όψεις του Πόνου
- Madrid, Ισπανία
- Alcorcón, Ισπανία
Μεταπτυχιακό
Πλήρης απασχόληση
1 έτος
Ανάμεικτο
Ισπανικά
Fast-track counseling
Ο γενικός στόχος του προγράμματος είναι η εκπαίδευση επαγγελματιών που έχουν εκπαιδευτεί να εργάζονται στον τομέα του πόνου, στις διάφορες πτυχές του. Έτσι, πάντα σεβόμενοι τις επαγγελματικές ικανότητες που παρέχει ο νόμος σε κάθε πτυχίο, ανάλογα με την αρχική εκπαίδευση (ιατροί, νοσηλευτικό προσωπικό, φυσιοθεραπευτές, ψυχολόγοι, φαρμακοποιοί, οδοντίατροι, ποδίατροι κ.λπ.)
Απαντήστε σε μερικές ερωτήσεις και θα βρούμε τα καλύτερα προγράμματα για εσάς!
Δημοφιλής τύπος πτυχίου
Δημοφιλής μορφή σπουδών
Ανάμεικτο Μεταπτυχιακό Προγράμματα σε Υγειονομική Περίθαλψη Ιατρική Ανθρωπιστικών Σπουδών Ιατρική Δεοντολογία
Ισπανία (ισπανικά: España) είναι μια ποικιλόμορφη χώρα κατανομή της Ιβηρικής Χερσονήσου με την Πορτογαλία στο δυτικό άκρο της Μεσογείου. Η Ισπανία θεωρείται μια εξωτική χώρα στην Ευρώπη λόγω φιλόξενους κατοίκους του και χαλαρό τρόπο ζωής. Η κανονική διάρκεια για Πανεπιστημιακά μαθήματα στην Ισπανία είναι 4 χρόνια, εκτός από την ιατρική και το διπλό βαθμούς, που είναι 6. Μαδρίτη και τη Βαρκελώνη είναι γνωστές πόλεις σε όλο τον κόσμο για την κουζίνα του, την έντονη νυχτερινή ζωή, και το παγκοσμίου φήμης λαογραφία και εορταστικές εκδηλώσεις.
Ένα μεταπτυχιακό αποκτάται αφότου οι φοιτητές ολοκληρώσουν ένα προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών. Για να αποκτήσετε ένα μεταπτυχιακό, συνήθως χρειάζεται να ολοκληρώσετε 12 με 18 μαθήματα κολλεγίου που συχνά περιλαμβάνουν την συμπλήρωση διαγωνισμάτων και / ή διατριβών.
Η μικτή μάθηση συνδυάζει ψηφιακά και διαδικτυακά μέσα με την παραδοσιακή μάθηση πρόσωπο με πρόσωπο. Επιτρέπει στους δασκάλους να χρησιμοποιούν μια ποικιλία μεθόδων διδασκαλίας και τεχνολογίας για να προσαρμόσουν τη μάθηση για κάθε μαθητή. Η μικτή μάθηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί με διάφορες μορφές, από εντελώς διαδικτυακά μαθήματα έως υβριδικά μαθήματα όπου οι μαθητές μαθαίνουν τόσο στη φυσική τάξη όσο και στο διαδίκτυο.