PhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo

2 Μάρκετινγκ και Πωλήσεις Master's degrees in Γαλλία

Search for subject or location
Φίλτρα
Φίλτρα
  • Μεταπτυχιακό
  • Ευρώπη
  • Γαλλία
  • Σπουδές Μάρκετινγκ
  • Μάρκετινγκ
  • Μάρκετινγκ και Πωλήσεις
  • Στην Πανεπιστημιούπολη
Ταξινόμηση κατά

    2

    More in Σπουδές Μάρκετινγκ

  • 2
      1
      1
      1
  • More in Ευρώπη
  • Πολωνία6
  • Ισπανία3
  • Ιταλία1
  • Ηνωμένο Βασίλειο1
  • Πορτογαλία1

    1
    1

    2

    1
    1

    2

2 Μάρκετινγκ και Πωλήσεις Master's degrees in Γαλλία

Δημοφιλής τύπος πτυχίου

Στην Πανεπιστημιούπολη Μεταπτυχιακό Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ Μάρκετινγκ Μάρκετινγκ και Πωλήσεις

Τα προγράμματα για το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις μπορούν να βοηθήσουν τους μαθητές να αναπτύξουν δεξιότητες που ισχύουν σε πολλές βιομηχανίες και θέσεις. Τα μαθήματα μπορούν να καλύπτουν την ανάπτυξη και την καλλιέργεια σχέσεων με τους πελάτες, τη στρατηγική τοποθέτηση και την τιμολόγηση προϊόντων, το ψηφιακό μάρκετινγκ και τη δημιουργία αποτελεσματικών σχεδίων μάρκετινγκ και υλικών.

Η Γαλλία είναι σήμερα μια από τις 20 χώρες με τις καλύτερες επιδόσεις από την άποψη της οικονομίας, λόγω της εξαιρετικά αποτελέσματα με γνώμονα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τους εκπαίδευση. Τα περισσότερα από τα μαθήματα στα πανεπιστήμια προσφέρονται στη γαλλική γλώσσα. Η Γαλλία έχει 60 δημόσια και 100 ιδιωτικά πανεπιστήμια.

Ένα μεταπτυχιακό αποκτάται αφότου οι φοιτητές ολοκληρώσουν ένα προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών. Για να αποκτήσετε ένα μεταπτυχιακό, συνήθως χρειάζεται να ολοκληρώσετε 12 με 18 μαθήματα κολλεγίου που συχνά περιλαμβάνουν την συμπλήρωση διαγωνισμάτων και / ή διατριβών.

Η μάθηση στην πανεπιστημιούπολη αναφέρεται στην αυτοπροσώπως παρακολούθηση των μαθημάτων. Συνήθως περιλαμβάνει τη μετάβαση σε παραδοσιακά μαθήματα και διαλέξεις, τη συμμετοχή σε ομαδικές δραστηριότητες και την προσωπική επαφή με τους καθηγητές και τους συνομηλίκους. Η μάθηση στην πανεπιστημιούπολη περιλαμβάνει επίσης συχνά πρόσβαση σε εργαστήρια, βιβλιοθήκες και άλλους πόρους της πανεπιστημιούπολης, όπως φοιτητικές λέσχες, γραφεία υπηρεσιών σταδιοδρομίας και κέντρα αναψυχής.