27 Μάρκετινγκ Master's degrees in Νότια Αμερική
- Μεταπτυχιακό
- Νότια Αμερική
- Σπουδές Μάρκετινγκ
- Μάρκετινγκ
- Αργεντινή1
- Βραζιλία9
- Γαλλική Γουιάνα 1
- Κολομβία13
- Περού1
- Χιλή2
27 Μάρκετινγκ Master's degrees in Νότια Αμερική
Προτεινόμενα
ESPM – Brasil
Master in Self-Service Analytics Εφαρμοσμένο στο Μάρκετινγκ
- São Paulo, Βραζιλία
Μεταπτυχιακό
Μερικής απασχόλησης
4 εξάμηνα
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Πορτογαλικά
Το Master Self-Service Analytics Applied to Marketing με την προοπτική της βελτίωσης της ανάγνωσης του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, το πρόγραμμα βασίζεται σε μια προσέγγιση που απαιτεί από τους συμμετέχοντες την επεξεργασία και εφαρμογή μεθοδολογιών και στρατηγικών ενεργειών στο ψηφιακό περιβάλλον και στο στρατηγικό και σχέση. Σε ένα συνεργατικό περιβάλλον, οι συμμετέχοντες θα σχεδιάσουν δράσεις και ένα έργο ολοκλήρωσης μαθημάτων, το οποίο θα αναπτυχθεί σε όλο το πρόγραμμα.
Προτεινόμενα
Universidad EAN
Maestría en Mercadeo Digital
- Online
Μεταπτυχιακό
Πλήρης απασχόληση
3 εξάμηνα
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Ισπανικά
Πρωτοποριακές στρατηγικές στα ψηφιακά μέσα! Τοποθέτηση επωνυμιών μέσω της αποτελεσματικής διαχείρισης της ψηφιακής διαφήμισης και των αναλυτικών στοιχείων ιστού. Χρησιμοποιήστε τις ΤΠΕ για να συνδεθείτε με τους καταναλωτές και να δημιουργήσετε αξία για κάθε εταιρεία. Θα θέλατε να επηρεάσετε τις αποφάσεις των καταναλωτών χρησιμοποιώντας την τεχνολογία; Αποκτήστε τις τεχνικές, τακτικές και στρατηγικές δεξιότητες για να αποδώσετε στον μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο. Γίνετε ένας επαγγελματίας με υψηλή ειδίκευση και ζήτηση στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ που συμβάλλει στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων οποιουδήποτε οργανισμού.
Universidad Privada De Ciencias Aplicadas
Διοίκηση και Μάρκετινγκ – Σχολή Επιχειρήσεων
- Lima, Περού
Μεταπτυχιακό
Πλήρης απασχόληση
Στην Πανεπιστημιούπολη
Ισπανικά
Για να είναι μια επωνυμία σύμβολο αυθεντικότητας και να έχει μεγάλο οικονομικό, κοινωνικό και πολιτιστικό αντίκτυπο, είναι απαραίτητος ένας στρατηγός να συνδέσει τις γνώσεις του για τον καταναλωτή και την αγορά με το εταιρικό σχέδιο, λαμβάνοντας υπόψη τις νέες τάσεις. Για το λόγο αυτό, η UPC σας εκπαιδεύει ως έναν ολοκληρωμένο στρατηγικό μάρκετινγκ, έναν επαγγελματία με επιχειρηματικό όραμα και ικανότητα δράσης για να ηγηθεί όλων των μεταβλητών αυτού του κλάδου: αγορά, προϊόν, διανομή, τιμές, επικοινωνία και πωλήσεις.
Universidad Arturo Prat
Master in Marketing Management
- Santiago, Χιλή
Μεταπτυχιακό
Πλήρης απασχόληση
4 εξάμηνα
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ισπανικά
Το Master in Marketing Management στη διαδικτυακή τροπικότητα, έχει σχεδιαστεί για να εκπαιδεύει καινοτόμους και πρωτοπόρους επαγγελματίες, οι οποίοι αναπτύσσουν μια ευρεία και μοναδική εμπειρία στη διαχείριση μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχή, προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις διαχείρισης, γνωρίζοντας πώς να ακούν έναν εξουσιοδοτημένο και απαιτητικός πελάτης, δημιουργώντας μια διαρκή σχέση αξίας με την πάροδο του χρόνου, εστιασμένη στην πίστη και την ικανοποίηση των πελατών, η οποία ενθαρρύνει την ανταγωνιστικότητα και τη βιωσιμότητα του οργανισμού.
Ecole Supérieure Ouverte à Distance
European Master in Management and Advertising Strategies
- France Online, Γαλλία
- Belgium Online, Βέλγιο + 13 more
Μεταπτυχιακό
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
2 χρόνια
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Γαλλική γλώσσα
Το ευρωπαϊκό μεταπτυχιακό στις στρατηγικές επικοινωνίας και διαφήμισης σας προετοιμάζει να προσαρμόσετε μια στρατηγική σε θέματα επωνυμίας (ισχυρός ανταγωνισμός στον τομέα της δημιουργικότητας και της προβολής στο διαδίκτυο), για να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις των αγορών και της σημερινής κοινωνίας.
Aden
Online Master στο Digital Marketing
- Online
Μεταπτυχιακό
Πλήρης απασχόληση
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ισπανικά
Το Master in Digital Marketing σάς επιτρέπει να γνωρίζετε όλα τα εργαλεία και τις τεχνικές του Digital Marketing στους διάφορους τομείς του, όπως SEO, SEM, Analytics και Web Usability, Social Media, Big Data, CRM, Mobile Marketing, E-Commerce. για την ανάπτυξη και παγκόσμια διαχείριση σχεδίων ψηφιακού μάρκετινγκ και διαδικτυακών έργων.
Fundación Universitaria Del Área Andina
MASTER IN DIGITAL MARKETING MANAGEMENT
- Pereira, Κολομβία
Μεταπτυχιακό
Στην Πανεπιστημιούπολη
Ισπανικά
Το παγκόσμιο ψηφιακό μάρκετινγκ ανοίγει τις πόρτες σε πολλές ευκαιρίες για επαγγελματική απόδοση σε διαφορετικές πτυχές της παγκόσμιας οικονομίας. Επιπλέον, υπάρχει μια προφανής αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία δημιουργεί την ανάγκη για επαγγελματίες με υψηλή εξειδίκευση που γνωρίζουν και μπορούν να προσδιορίσουν στρατηγικές διαφήμισης με μεγάλη επίδραση για να ευνοήσουν τα συμφέροντα των οργανισμών παγκοσμίως. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η οικονομία και οι παγκόσμιες αγορές κινούνται με μεγάλο δυναμισμό, απαιτείται επαγγελματίας ικανός να λύσει τις διαφορετικές προκλήσεις που επιβάλλει η αγορά και ο ψηφιακός κόσμος, σχηματίζοντας προφίλ διαχειριστή με δυνατότητα λήψης αποφάσεων με βάση νέες. τεχνολογίες και διαδικασίες καινοτομίας. Αυτός είναι ο λόγος που στην AREANDINA φροντίζουμε να ανεβάσουμε τις δυνατότητές σας σε άλλο επίπεδο, αναπτύσσοντας τις δεξιότητές σας έτσι ώστε να κυριαρχήσετε σε ανταγωνιστικά περιβάλλοντα υπό αρχές ευθύνης και μεγάλης ηθικής αίσθησης, καθώς και δέσμευση για την πραγματικότητα της περιοχής και της Χώρα.
Universidad de Medellin
Master στην Επικοινωνία Μάρκας
- Medellín, Κολομβία
Μεταπτυχιακό
Στην Πανεπιστημιούπολη
Ισπανικά
Το Master in Brand Communication, πρόσωπο με πρόσωπο μεθοδολογία, έχει ένα στρατηγικό όραμα επικοινωνίας και διαχείρισης πληροφοριών, το οποίο επιτρέπει στους αποφοίτους του να παρέμβουν στο σχεδιασμό, τη δημιουργία και την ανάπτυξη στρατηγικών επικοινωνίας μάρκας σε όλους τους τύπους κοινωνικών, πολιτιστικών, εκπαιδευτικών , οργάνωση προϊόντων ή υπηρεσιών, δημόσια ή ιδιωτικά. Το Master in Brand Communication ονομάζεται μεταπτυχιακός επαγγελματίας που έχει τις στρατηγικές, ερευνητικές, επιχειρηματολογικές και επικοινωνιακές δεξιότητες για να σχεδιάσει, να διαχειριστεί και να επιβλέψει τους διαφορετικούς χώρους επικοινωνίας μεταξύ μιας μάρκας και του κοινού της, με ολοκληρωμένο τρόπο, με καινοτομία και αποτελεσματικότητα, ανάλογα στις ανάγκες του οργανισμού και της αγοράς. Θα έχει αξίες και γνώσεις που θα του επιτρέπουν να λειτουργεί σε όλους τους τύπους κοινωνικών, πολιτιστικών, εκπαιδευτικών, οργανώσεων προϊόντων ή υπηρεσιών, δημόσιων ή ιδιωτικών. με σεβασμό, κριτήρια, δημιουργική και στρατηγική σκέψη, λήψη αποφάσεων και διαπραγματευτική δύναμη. Θα είναι ένας θετικός ηγέτης, με διεθνές όραμα, ο οποίος από την έμφαση που δίνει στην επικοινωνία, θα μπορεί να αντιμετωπίσει, να διαχειριστεί και να υποστηρίξει τα στάδια της διαδικασίας δημιουργίας μάρκας.
Technological University Institute of Antioquia (Tecnológico de Antioquia (TdeA))
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ
- Medellín, Κολομβία
Μεταπτυχιακό
Στην Πανεπιστημιούπολη
Ισπανικά
Ο απόφοιτος του μεταπτυχιακού στη διαχείριση μάρκετινγκ θα έχει την εκπαίδευση και τις δεξιότητες για να ασκήσει διοικητικές θέσεις, επιχειρηματική ηγεσία και στρατηγική ανάλυση των αγορών στη διαβούλευση. Διακρίνεται από την εξαιρετική επαγγελματική και ανθρώπινη ποιότητά του, από τη σαφή κοινωνική ευαισθησία του και από την ικανότητά του να συνεισφέρει και να εφαρμόζει λύσεις στα πιο ποικίλα προβλήματα στον επαγγελματικό του τομέα.
Business University Foundation of the Chamber of Commerce of Bogotá
Ειδίκευση στο μάρκετινγκ
- Bogotá, Κολομβία
Μεταπτυχιακό
Στην Πανεπιστημιούπολη
Ισπανικά
Οι ειδικοί μάρκετινγκ της Uniempresarial έχουν ένα κριτικό και εποικοδομητικό όραμα για την εθνική και επιχειρηματική πραγματικότητα. Ομοίως, είναι σε θέση να εργάζεται σε ιδιωτικούς ή δημόσιους οργανισμούς, όπου μπορεί να καθορίσει τη στρατηγική μάρκετινγκ για την οργάνωσή του, να οδηγήσει υποψήφια σχέδια μάρκετινγκ, να διαχειριστεί τα εργαλεία συστημάτων πληροφοριών και μελέτες μάρκετινγκ ως υποστήριξη για τη λήψη αποφάσεων, είναι υπεύθυνος για το εισόδημα των εταιρειών που διασφαλίζουν την οργανωτική βιωσιμότητα.
Rosario University
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
- Bogotá, Κολομβία
Μεταπτυχιακό
Στην Πανεπιστημιούπολη
Ισπανικά
Το Master in Marketing στο Universidad del Rosario ενσωματώνει ένα ολιστικό όραμα του μάρκετινγκ. Για το λόγο αυτό, το αντικείμενο μελέτης του προγράμματος του πλοιάρχου βασίζεται στη λήψη αποφάσεων του Chief Marketing Officer (CMO). Το Master of Marketing ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες μάρκετινγκ για έναν παγκόσμιο κόσμο. Ο στόχος είναι να εκπαιδεύσουμε μελλοντικούς επαγγελματίες μάρκετινγκ με μια ανθρωπιστική, παγκόσμια προοπτική και με διεθνή εστίαση. Πέρα από το να είναι CMO, πρέπει να γίνουν γενικοί διευθυντές που κατανοούν και πιστεύουν ότι το μάρκετινγκ είναι το παν στην εταιρεία.
Comfacauca University Corporation (Corporación Universitaria Comfacauca UNICOMFACAUCA)
Μεταπτυχιακό στην Εικονική Μεθοδολογία Μάρκετινγκ
- Puerto Tejada, Κολομβία
Μεταπτυχιακό
Στην Πανεπιστημιούπολη
Ισπανικά
Ως σημαντικό βήμα στην προετοιμασία του ανθρώπινου ταλέντου που απαιτείται από την περιοχή και τη χώρα και για να ανταποκριθεί επαρκώς στις προκλήσεις που δημιουργεί η οικονομική και εμπορική δυναμική στον εθνικό και διεθνή τομέα, η Σχολή Λογιστικών, Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών του Πανεπιστημίου της Manizales παρουσιάζει το μεταπτυχιακό του πρόγραμμα στο μάρκετινγκ. προκύπτει από ερευνητικές εξελίξεις και διαδικασίες αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον για περισσότερα από 18 χρόνια κατάρτισης επαγγελματιών στο Εθνικό και Διεθνές Μάρκετινγκ και ειδικών στο μάρκετινγκ και τη διαχείριση πωλήσεων.
Autonomous University Foundation of the Americas (Fundación Universitaria Autónoma de las Américas UAM)
Ειδικότητα Διαχείρισης Μάρκετινγκ
- Medellín, Κολομβία
Μεταπτυχιακό
Στην Πανεπιστημιούπολη
Ισπανικά
Το πρόγραμμα εξειδίκευσης διαχείρισης μάρκετινγκ του Ιδρύματος του Πανεπιστημίου της Αμερικής έχει σχεδιαστεί για να εκπαιδεύσει ειδικούς που αλληλεπιδρούν σε διαφορετικά περιβάλλοντα δημιουργώντας και ανταλλάσσοντας σχέσεις με τρέχοντες και πιθανούς αγοραστές μιας εταιρείας, προκειμένου να επιτύχει τους στόχους της. Όλα αυτά ξεκινώντας από τη σύλληψη και την εφαρμογή που περιγράφεται στο περιεχόμενο των προγραμμάτων σπουδών, και την υποστήριξη μιας διευθυντικής, βαθύτερης και ερευνητικής εκπαίδευσης, η οποία εξασφαλίζει μια ακεραιότητα στη διαδικασία εκπαίδευσης.
American University Corporation (Corporación Universitaria Americana (Coruniamericana))
Ειδικότητα Διαχείρισης Μάρκετινγκ
- Colombia, Κολομβία
Μεταπτυχιακό
Στην Πανεπιστημιούπολη
Ισπανικά
Ο Ειδικός Διαχείρισης Μάρκετινγκ της American University Corporation θα είναι σε θέση: Προώθηση ενός επιχειρηματικού οράματος που εστιάζει στην αγορά και στον πελάτη. Εντοπίστε τις ανάγκες και εκμεταλλευτείτε πλήρως τις τάσεις της αγοράς και τις ευκαιρίες που προσφέρονται από τις ΤΠΕ στη διαδικασία δημιουργώντας αμοιβαία επωφελείς σχέσεις ανταλλαγής με τους καταναλωτές τους. Έχετε ένα μακροπρόθεσμο όραμα που σας επιτρέπει να κατανοήσετε τη διαχείρισή σας με μελλοντικά αποτελέσματα, διαχείριση στην οποία η ηγεσία σας σας επιτρέπει να κατευθύνετε ολόκληρη τη λειτουργία της εταιρείας προς τον πελάτη, έχοντας επίγνωση των δυσκολιών που μπορεί να προκύψουν για να τους δείτε ως ευκαιρίες για βελτίωση και υπερβείτε τους.
Autonomous University of the Caribbean
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
- Colombia, Κολομβία
Μεταπτυχιακό
Στην Πανεπιστημιούπολη
Ισπανικά
Το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης και η ανάπτυξη της τεχνολογίας έχουν μεταμορφώσει ριζικά τη δυναμική των αγορών. Οι πιο ενημερωμένοι και απαιτητικοί καταναλωτές, με τάσεις συμπεριφοράς πολύ διαφορετικές από τα προηγούμενα χρόνια, κάνουν τους οργανισμούς να βλέπουν την ανάγκη να αναπτύξουν καινοτόμες στρατηγικές αγοράς, εστιασμένες στην ικανοποίηση των πελατών. Από την άλλη πλευρά, αυτή η ίδια παγκοσμιοποίηση καθορίζει μια ελεύθερη αγορά με υπερβολική προσφορά, η οποία αναμφίβολα απαιτεί επαγγελματίες μάρκετινγκ ικανούς να αναγνωρίσουν και να προωθήσουν διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, να τοποθετήσουν τις μάρκες τους στην αγορά και να επιδιώξουν μεγαλύτερη συμμετοχή στην αγορά. μυαλό, καρδιά και πορτοφόλι των καταναλωτών.
Απαντήστε σε μερικές ερωτήσεις και θα βρούμε τα καλύτερα προγράμματα για εσάς!
Δημοφιλής τύπος πτυχίου
Δημοφιλής μορφή σπουδών
Μεταπτυχιακό Προγράμματα σε Σπουδές Μάρκετινγκ Μάρκετινγκ
Τα προγράμματα μάρκετινγκ μπορεί να παρέχουν στους φοιτητές συγκεκριμένες δεξιότητες και γνώσεις που σχετίζονται με την αναγνώριση του κοινού που απευθύνονται, τη δημιουργία στρατηγικής τιμολόγησης, την ανάπτυξη των υπηρεσιών και προϊόντων και την εφαρμογή μεθόδων διαφήμισης για να επικοινωνήσουν με τους κατάλληλους καταναλωτές.
Εκτείνονται σε πολλές χώρες και νησιωτικές περιοχές, τη Νότια Αμερική είναι κατ 'οίκον σε πολλές ισπανόφωνες χώρες. Εδώ, οι μαθητές μπορούν κυριολεκτικά να περπατήσετε μέσα από την ιστορία στην πορεία τους προς την κατηγορία και να απολαύσετε τον πολιτισμό των αρχαίων κοινωνιών.
Ένα μεταπτυχιακό αποκτάται αφότου οι φοιτητές ολοκληρώσουν ένα προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών. Για να αποκτήσετε ένα μεταπτυχιακό, συνήθως χρειάζεται να ολοκληρώσετε 12 με 18 μαθήματα κολλεγίου που συχνά περιλαμβάνουν την συμπλήρωση διαγωνισμάτων και / ή διατριβών.