Έρευνα και ανάλυση MS μάρκετινγκ
Texas State University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
San Marcos, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 767 / per credit *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* 767,08 $ ανά ώρα πίστωσης για τους κατοίκους. 1176,08 $ ανά ώρα πίστωσης για μη κατοίκους
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Μάρκετινγκ Έρευνα και Ανάλυση
Το πρόγραμμα έρευνας και ανάλυσης μάρκετινγκ έχει σχεδιαστεί για να παρέχει τις δεξιότητες που σχετίζονται με την τεχνολογία στις ψηφιακές επικοινωνίες μάρκετινγκ και στα αναλυτικά στοιχεία μάρκετινγκ, δίνοντας έμφαση στην ανάλυση δεδομένων και στην ερμηνεία των δεδομένων. Οι απόφοιτοι θα καταλάβουν πώς να διεξάγουν έρευνα μάρκετινγκ, πώς να χρησιμοποιούν αναλυτικά στοιχεία μάρκετινγκ και πώς να ενσωματώνουν δεδομένα στην πρακτική μάρκετινγκ.
Βαθμός | Ωρες | Επιλογή διατριβής | Μικρή επιλογή |
Κυρία | 30 | Μη διατριβή | Όχι ανήλικος |
Κυρία | 30 | ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ | Όχι ανήλικος |
Απαιτήσεις εφαρμογής
Τα στοιχεία που απαιτούνται για την εξέταση εισόδου αναφέρονται παρακάτω.
Εφαρμογή
- συμπληρωμένη ηλεκτρονική αίτηση
Αμοιβή Εφαρμογής
- Μη επιστρέψιμη χρέωση 55 $
Ή - $ 90 μη επιστρεπτέα αμοιβή αίτησης για αιτήσεις με διεθνή πιστοποίηση
Μεταγραφές & ΣΔΣ
- πτυχίο απολυτηρίου από περιφερειακό διαπιστευμένο πανεπιστήμιο
- αντίγραφο επίσημου αντιγράφου από κάθε ίδρυμα όπου χορηγήθηκε πίστωση
- μια ανταγωνιστική ΣΔΣ τις τελευταίες 60 ώρες των προπτυχιακών μαθημάτων σας (συν τυχόν ολοκληρωμένα μεταπτυχιακά μαθήματα)
- γνώση των επιχειρησιακών λειτουργιών (διαχείριση, μάρκετινγκ, χρηματοδότηση, λογιστική, MIS) που αποδείχτηκε μέσω προηγούμενων μαθημάτων ή / και εργασιακής εμπειρίας
Βαθμολογίες GRE ή GMAT *
- επίσημο GMAT ή GRE (μόνο γενική δοκιμή) με ανταγωνιστικές βαθμολογίες
* Λόγω του COVID-19 και του κλεισίματος του κέντρου δοκιμών, δεν απαιτείται GRE ή GMAT για τους υποψηφίους του Φθινοπώρου 2020.
Εγγραφα
- απαντήσεις σε συγκεκριμένες ερωτήσεις (απαιτούνται δύο δοκίμια):
- Γιατί επιλέξατε να ακολουθήσετε μεταπτυχιακό δίπλωμα στο Texas State University ; Τι ελπίζετε να ολοκληρώσετε κατά τη διάρκεια του χρόνου σας στο πρόγραμμα;
- Πείτε μας για τα τρία σημαντικότερα επιτεύγματά σας. Γιατί τα βλέπετε αυτά καθαυτά; Ποια μαθήματα μάθατε από αυτά;
- Προαιρετική προσωπική δήλωση: Σε μορφή συνοδευτικής επιστολής, μπορείτε να απευθυνθείτε στην επιτροπή εισαγωγής για οτιδήποτε σχετίζεται με το ιστορικό, την αίτησή σας ή / και την επιθυμία να παρακολουθήσετε μεταπτυχιακό σχολείο στο Texas State University .
- βιογραφικό σημείωμα / βιογραφικό που περιγράφει λεπτομερώς την εργασιακή εμπειρία, τις εξωσχολικές και κοινοτικές δραστηριότητες, καθώς και τιμές και επιτεύγματα
- τρεις επιστολές σύστασης από άτομα που είναι καλύτερα σε θέση να αξιολογήσουν την ικανότητά σας να πετύχετε στο μεταπτυχιακό σχολείο
Βαθμολογίες TOEFL ή IELTS
Οι υποψήφιοι πρέπει να υποβάλουν βαθμολογίες TOEFL ή IELTS που πληρούν τις ελάχιστες απαιτήσεις προγράμματος παρακάτω, εκτός εάν έχουν κερδίσει πτυχίο ή υψηλότερο από ένα αναγνωρισμένο από την περιοχή ίδρυμα των ΗΠΑ ή το ισοδύναμο από μια χώρα στη λίστα εξαιρούμενων χωρών μας.
- Απαιτούνται επίσημες βαθμολογίες TOEFL iBT με συνολικά 78 και ελάχιστες βαθμολογίες μεμονωμένων μονάδων
- 19 ακρόαση
- 19 ανάγνωση
- 19 μιλώντας
- 18 γράψιμο
- απαιτούνται επίσημα σκορ IELTS (ακαδημαϊκά) με συνολικό 6,5 και
- ελάχιστες βαθμολογίες επιμέρους ενότητας 6.0
Αυτό το πρόγραμμα δεν προσφέρει είσοδο εάν δεν πληρούνται οι παραπάνω βαθμολογίες.
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MSc Business Analytics
- Birmingham, Ηνωμένο Βασίλειο
Master in Business Analytics και Big Data
- Madrid, Ισπανία
- Online + 1 περισσότερο
MSc στα μεγάλα δεδομένα και επιχειρηματικά Analytics
- Paris, Γαλλία
- Berlin, Γερμανία