ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Autonomous University of the Caribbean
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Colombia, Κολομβία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Ζητήστε πληροφορίες
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Jan 2024
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης και η ανάπτυξη της τεχνολογίας έχουν μεταμορφώσει ριζικά τη δυναμική των αγορών. Οι πιο ενημερωμένοι και απαιτητικοί καταναλωτές, με τάσεις συμπεριφοράς πολύ διαφορετικές από τα προηγούμενα χρόνια, κάνουν τους οργανισμούς να βλέπουν την ανάγκη να αναπτύξουν καινοτόμες στρατηγικές αγοράς, εστιασμένες στην ικανοποίηση των πελατών.
Από την άλλη πλευρά, αυτή η ίδια παγκοσμιοποίηση καθορίζει μια ελεύθερη αγορά με υπερβολική προσφορά, η οποία αναμφίβολα απαιτεί επαγγελματίες μάρκετινγκ ικανούς να αναγνωρίσουν και να προωθήσουν διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, να τοποθετήσουν τις μάρκες τους στην αγορά και να επιδιώξουν μεγαλύτερη συμμετοχή στην αγορά. μυαλό, καρδιά και πορτοφόλι των καταναλωτών.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ και Εμπορική Διοίκηση
- Barcelona, Ισπανία
Μεταπτυχιακό στο Χρηματιστήριο και στις Χρηματοοικονομικές Αγορές Πλήρης απασχόληση
- Madrid, Ισπανία
Μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ και στην Ψηφιακή Επικοινωνία
- Rome, Ιταλία