Δάσκαλος στη Διδασκαλία
University of San Francisco - School of Education
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
San Francisco, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 955 / per credit *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* ανά πίστωση.
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Μάθετε να είστε πολιτικά ενημερωμένοι και δημοκρατικά αφοσιωμένοι φορείς λήψης αποφάσεων και σχεδιαστές που σκέφτονται κριτικά για εκπαιδευτικούς σκοπούς, προοπτικές και πρακτικές.
ο
Οι υποψήφιοι καθηγητές συνιστώνται από την USF στην Επιτροπή Καλιφόρνιας για Πιστοποίηση Καθηγητών (CTC) για τα Προαπαιτούμενα Πολλαπλά Θέματα (36 μονάδες) ή Ενιαίο Θέμα (34 μονάδες) Πιστοποιητικό Διδασκαλίας με προαιρετική δίγλωσση άδεια στα ισπανικά.
Η Σχολή μας
Οι καθηγητές μας είναι ειδικοί στον τομέα, κατέχουν πτυχία από διάσημα ιδρύματα και αξιοποιούν την ευρεία κατανόηση των εκπαιδευτικών θεμάτων. Είναι δάσκαλοι της τάξης από το εμπόριο και προσφέρουν μια οικεία κατανόηση της καθημερινής ζωής στην τάξη και αποτελεσματικές παιδαγωγικές στρατηγικές.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Πρόσφατα προστέθηκε νέα σχολή που ενίσχυσε τις προσφορές μαθηματικών και επιστημονικών σπουδών του προγράμματος.
Λεπτομέρειες προγράμματος
Η εμπειρία σας στην Εκπαίδευση των Δασκάλων
- Εξατομικευμένη εμπειρία σε μια ποικιλόμορφη, ποικιλόμορφη κοινότητα με μικρές τάξεις.
- Αφιερωμένη, εξειδικευμένη σχολή με υπόβαθρα στη διδασκαλία στην τάξη και ποικιλία ειδικοτήτων.
- Ενσωμάτωση των ακαδημαϊκών μαθημάτων και της εμπειρίας σε τοπικά σχολεία.
- Ένα όραμα που δίνει έμφαση στις εξανθρωπιστικές σχέσεις, τη δημοκρατική συμμετοχή και την κριτική διερεύνηση.
Παράδοση προγράμματος
Τα μαθήματα προσφέρονται από Δευτέρα έως Πέμπτη βράδυ και σε μερικά Σάββατα. Η διδασκαλία των σπουδαστών αρχίζει στο δεύτερο εξάμηνο και συνήθως απαιτεί 2 μέρες την εβδομάδα του χρόνου στην τάξη κατά το δεύτερο εξάμηνο και 5 ημέρες την εβδομάδα του χρόνου στην τάξη στο τρίτο εξάμηνο.
ΔΕΛΤΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Τα προκαταρκτικά πιστοποιητικά διδασκαλίας που προσφέρονται σε συνδυασμό με το Master of Arts in Teaching είναι:
- Προκαταρκτική εντολή πολλαπλών θεμάτων με προαιρετική δίγλωσση εξουσιοδότηση στα ισπανικά 36-40 μονάδες.
- Προκαταρκτικό πιστοποιητικό ενιαίου θέματος με προαιρετική δίγλωσση άδεια στην ισπανική γλώσσα 34-38 μονάδες.
Οι υποψήφιοι που ολοκληρώνουν όλες τις απαιτήσεις προγράμματος πιστοποίησης στο USF μπορούν να λάβουν το MAT επιτυχώς συμπληρώνοντας τα εξής:
- TED 673 - Πρόγραμμα Σπουδών: Ρεύματα και Διαμάχες (3 μονάδες)
- TED 674 - Ανάπτυξη και σχεδιασμός προγραμμάτων σπουδών (3 μονάδες)
Η σειρά μαθημάτων μας στο πρόγραμμα MAT επικεντρώνεται στο πρόγραμμα σπουδών. Οι καθηγητές της τάξης κάνουν συνεχώς κρίσιμες αποφάσεις σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών, την εκπαίδευση και την αξιολόγηση. Για να είναι προσεκτικοί οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων, πρέπει να αποκτήσουν μια ιστορική προοπτική για τα συγκρουόμενα κινήματα - και την πολιτική πίσω από αυτά - που έχουν διαμορφώσει το πρόγραμμα σπουδών στα Κ-12 σχολεία. Πρέπει να σκεφτούν πώς οι δικές τους μονάδες διδασκαλίας και τα διδάγματα τους αντιπροσωπεύουν διαφορετικές απόψεις για το τι πρέπει να γνωρίζουν και να μπορούν να κάνουν οι σπουδαστές. Οι νέοι εκπαιδευτικοί χρειάζονται μια προσεκτικά δομημένη εμπειρία καθώς μαθαίνουν να σχεδιάζουν μονάδες και μαθήματα που θα αντιμετωπίζουν τις ποικίλες ανάγκες και ενδιαφέροντα των μαθητών τους.
Τα δύο μαθήματα MAT παρέχουν στους φοιτητές γνώσεις σχετικά με την εκπαιδευτική ιστορία, την πολιτική και τη φιλοσοφία που δεν αντιμετωπίζονται από άλλα μαθήματα TED. Βασίζονται σε προηγούμενα μαθήματα σχετικά με το σχέδιο μαθήματος και το σχεδιασμό των μονάδων, ενώ ασχολούνται με τους μεγαλύτερους σκοπούς της σχολικής εκπαίδευσης, των εκπαιδευτικών αντιπαραθέσεων και των διαφορετικών προσεγγίσεων στο πρόγραμμα σπουδών. Τα μαθήματα βοηθούν τους εκπαιδευτικούς να κατανοήσουν και να εξισορροπήσουν τις αντικρουόμενες απαιτήσεις διδασκαλίας στην τάξη. Διευρύνουν την αίσθηση των εκπαιδευτικών ως διανοούμενους, προσαρμοστικούς εμπειρογνώμονες και αντανακλαστικούς επαγγελματίες.
Μαθησιακά αποτελέσματα
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ
- Κατανοήστε ότι τα ζητήματα κοινωνικής δικαιοσύνης λειτουργούν πάντα, επηρεάζουν τον καθένα και εκδηλώνονται στις σχέσεις, στο πρόγραμμα σπουδών, στην παιδαγωγική και στην αξιολόγηση.
- Προβλήματα στις εκπαιδευτικές πρακτικές, προγράμματα και πολιτικές που χρησιμοποιούν έννοιες, θεωρίες, πλαίσια κοινωνικής δικαιοσύνης.
- Συμβάλλετε στον ειλικρινή και ανοιχτό διάλογο σε διάφορες οπτικές γωνίες, πολιτισμούς, εμπειρίες.
- Διδάξτε με ευαισθησία και ευσπλαχνία την προάσπιση των φοιτητών, την προοπτική προσανατολισμού βάσει του ενεργητικού και του ελλείμματος.
- Κατανοήστε τις θεσμικές, συστημικές δυνάμεις του ρατσισμού, του ταξιτισμού, του σεξισμού, της ομοφοβίας και άλλων μορφών καταπίεσης και πώς παίζουν έξω στις αίθουσες διδασκαλίας και στα σχολεία.
- Αναπτύξτε εργαλεία για να αναγνωρίσετε και να αντιμετωπίσετε τον ανόητο λόγο και τις ενέργειες.
- Αναπτύξτε μια κριτική ταυτότητα εκπαιδευτικού με την ικανότητα να αμφισβητεί τις δικές του υποθέσεις.
- Ανάπτυξη εξοικείωσης και κίνητρο για την εφαρμογή εκπαιδευτικών αρχών, προσεγγίσεων και πόρων για τη διδασκαλία στην ποικιλομορφία και την κοινωνική δικαιοσύνη.
ΜΑΘΗΣΗ
- Αναπτύξτε τη συνειδητοποίηση της διδασκαλίας στην τάξη ως μια πολύπλοκη προσπάθεια που περιλαμβάνει την κατανόηση της γνώσης των προγραμμάτων σπουδών, των διαφορετικών μαθητών, των παιδαγωγικών δεξιοτήτων υψηλής μόρφωσης, της κοινότητας / ηγεσίας της τάξης, των πολλαπλών μορφών αξιολόγησης και των πλαισίων της σχολικής εκπαίδευσης.
- Σκεφτείτε τους διαφορετικούς σκοπούς της εκπαίδευσης και τη διδασκαλία της δικής σας τάξης και τις συνέπειες για το ρόλο μας ως εκπαιδευτικών που ενθαρρύνουν την ανάπτυξη των μαθητών μας ως ανθρώπινους, ικανούς και ενδυναμωμένους μαθητές.
- Κατανοήστε τις σχέσεις μεταξύ των θεωριών, των αρχών και της πρακτικής στην τάξη και επικεντρώστε τις υποθέσεις στις οποίες βασίζονται.
- Συμπεριφορισμός.
- Ο κονστρουκτιβισμός.
- Σταδιακή απελευθέρωση της ευθύνης.
- Άμεση οδηγία.
- Διδασκαλία για κατανόηση.
- Κατανόηση από το σχεδιασμό.
- Ανάπτυξη των κοινωνικοπολιτιστικών και αναπτυξιακών προοπτικών για τους μαθητές και τη μάθηση που περιλαμβάνουν τη γνώση του τρόπου με τον οποίο η συνείδηση σχετίζεται με ταυτότητα, κοινωνικά, συναισθηματικά, πολιτιστικά, περιβαλλοντικά και φυσιολογικά ζητήματα.
- Αναπτύξτε την ικανότητα να παρακολουθείτε στενά τη διδασκαλία στην τάξη (πρόγραμμα σπουδών, παιδαγωγική, αξιολόγηση, κοινότητα / ηγεσία στην τάξη), να αναλύσετε τη χρήση αποδεικτικών στοιχείων και να εφαρμόσετε διδάγματα από το όραμα της διδασκαλίας (για την αριστεία και την ισότητα).
- Κατανοήστε διαφορετικές προσεγγίσεις στο πρόγραμμα σπουδών, στην εκπαίδευση, στην αξιολόγηση και στην κοινότητα / ηγεσία στην τάξη. πότε να τα χρησιμοποιήσετε. και γιατί.
- Ανάπτυξη συνήθειες σύνθετης, κριτικής σκέψης. έρευνα; και προβληματισμό σχετικά με τη θεωρία και την πρακτική. προκαλούν τις δικές μας προκαταρκτικές αντιλήψεις για τη μάθηση και τη διδασκαλία.
- Αναπτύξτε ένα όραμα της διδασκαλίας στην τάξη (για ισότητα και αριστεία) που βασίζεται σε μεγάλες ιδέες από την πορεία με την κατανόηση ότι τα ιδανικά μας θα αμφισβητηθούν από τις πραγματικότητες του σχολείου και της κοινωνίας.
ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ
- Οι εκπαιδευτικοί είναι καίριοι καταναλωτές ενός προγράμματος σπουδών στα σχολεία, έτσι ώστε να προσαρμόζονται εναντίον των υιοθετημένων εκπαιδευτικών / διδακτικών υλικών.
- Οι εκπαιδευτικοί διεξάγουν μια συνεχή αξιολόγηση (των δυνατοτήτων των φοιτητών, όπου οι μαθητές είναι, οι ανάγκες) που ενημερώνει τον προγραμματισμό και τη διδασκαλία.
- Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν πώς να αναπτύξουν σχέδια μαθήματος και ακολουθίες διδασκαλίας.
- Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν πώς να αξιοποιήσουν τα στοιχεία των φοιτητών για να αναπτύξουν γραμματισμό και αριθμητική στις περιοχές περιεχομένου.
- Οι εκπαιδευτικοί συνδέουν το δικό τους πρόγραμμα σπουδών και παιδαγωγική με τη διδασκαλία για την ποικιλομορφία και την κοινωνική δικαιοσύνη.
- Οι δάσκαλοι συνδέουν τη θεωρία με την πρακτική τους (π.χ. πώς τα παιδιά μαθαίνουν να διαβάζουν στην οδηγία ανάγνωσης, πώς τα παιδιά αναπτύσσουν νοηματική νοηματική διδασκαλία).
- Οι εκπαιδευτικοί εντοπίζουν γενικούς και συγκεκριμένους σκοπούς του προγράμματος σπουδών (π.χ. ισχυρές ιδέες, δεξιότητες και στρατηγικές).
- Οι δάσκαλοι εφαρμόζουν πλαίσια και εργαλεία ("παξιμάδια και βίδες") στο πρόγραμμα σπουδών τους, στην παιδαγωγική και στην αξιολόγηση.
Καριέρα
Οι απόφοιτοι του διδακτορικού διαγωνισμού είναι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε ποικίλα περιβάλλοντα. Οι περισσότεροι είναι δημόσιοι και ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί σχολείων.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
Οι καθηγητές USF απασχολούνται στις ακόλουθες σχολικές περιοχές:
- Σαν Φρανσίσκο
- Όκλαντ
- Μπέρκλεϊ
- West Contra Costa
- Alameda
- Novato
- Hayward
Εργάζονται επίσης σε ιδιωτικά σχολεία, όπως ο Άγιος Ιγνάτιος, ο Άγιος Ιωσήφ, η Ιερή Καρδιά, η Ημέρα του Σαν Φρανσίσκο, η Αστική Σχολή, η Ημέρα των Μαρίν και οι φίλοι του Σαν Φρανσίσκο.
Διδακτέα ύλη
Λεπτομέρειες προγράμματος
Η εμπειρία σας στην Εκπαίδευση των Δασκάλων
- Εξατομικευμένη εμπειρία σε μια ποικιλόμορφη, ποικιλόμορφη κοινότητα με μικρές τάξεις.
- Αφιερωμένη, εξειδικευμένη σχολή με υπόβαθρα στη διδασκαλία στην τάξη και ποικιλία ειδικοτήτων.
- Ενσωμάτωση των ακαδημαϊκών μαθημάτων και της εμπειρίας σε τοπικά σχολεία.
- Ένα όραμα που δίνει έμφαση στις εξανθρωπιστικές σχέσεις, τη δημοκρατική συμμετοχή και την κριτική διερεύνηση.
Παράδοση προγράμματος
Τα μαθήματα προσφέρονται από Δευτέρα έως Πέμπτη βράδυ και ορισμένα Σάββατα. Η διδασκαλία των φοιτητών ξεκινά από το δεύτερο εξάμηνο και συνήθως απαιτεί 2 ημέρες την εβδομάδα εντός τάξης στο δεύτερο εξάμηνο και 5 ημέρες την εβδομάδα εντός τάξης στο τρίτο εξάμηνο.
ΔΕΛΤΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Τα προκαταρκτικά πιστοποιητικά διδασκαλίας που προσφέρονται σε συνδυασμό με το Master of Arts in Teaching είναι:
- Προκαταρκτική εντολή πολλαπλών θεμάτων με προαιρετική δίγλωσση εξουσιοδότηση στα ισπανικά 36-40 μονάδες.
- Προκαταρκτικό πιστοποιητικό ενιαίου θέματος με προαιρετική δίγλωσση άδεια στην ισπανική γλώσσα 34-38 μονάδες.
Οι υποψήφιοι που ολοκληρώνουν όλες τις απαιτήσεις προγράμματος πιστοποίησης στο USF μπορούν να λάβουν το MAT επιτυχώς συμπληρώνοντας τα εξής:
- TED 673 - Πρόγραμμα Σπουδών: Ρεύματα και Διαμάχες (3 μονάδες)
- TED 674 - Ανάπτυξη και σχεδιασμός προγραμμάτων σπουδών (3 μονάδες)
Η σειρά μαθημάτων μας στο πρόγραμμα ΜΑΤ επικεντρώνεται στο Πρόγραμμα Σπουδών. Οι δάσκαλοι της τάξης λαμβάνουν συνεχώς κρίσιμες αποφάσεις σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών, τη διδασκαλία και την αξιολόγηση. Για να είναι στοχαστικοί υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων, πρέπει να αποκτήσουν μια ιστορική προοπτική για τα αντικρουόμενα κινήματα - και την πολιτική πίσω από αυτά - που έχουν διαμορφώσει το πρόγραμμα σπουδών στα σχολεία K-12. Πρέπει να σκεφτούν πώς οι δικές τους διδακτικές ενότητες και μαθήματα αντιπροσωπεύουν διαφορετικές απόψεις για το τι πρέπει να γνωρίζουν και να μπορούν να κάνουν οι μαθητές. Οι νέοι δάσκαλοι χρειάζονται μια προσεκτικά δομημένη εμπειρία καθώς μαθαίνουν να σχεδιάζουν ενότητες και μαθήματα που θα ανταποκρίνονται στις διαφορετικές ανάγκες και ενδιαφέροντα των μαθητών τους.
Τα δύο μαθήματα MAT παρέχουν στους φοιτητές γνώσεις σχετικά με την εκπαιδευτική ιστορία, την πολιτική και τη φιλοσοφία που δεν αντιμετωπίζονται από άλλα μαθήματα TED. Βασίζονται σε προηγούμενες εργασίες μαθημάτων που σχετίζονται με το σχέδιο μαθήματος και το σχεδιασμό της ενότητας, ενώ ερευνούν τους μεγαλύτερους σκοπούς της σχολικής εκπαίδευσης, τις εκπαιδευτικές διαμάχες και τις διαφορετικές προσεγγίσεις στο πρόγραμμα σπουδών. Τα μαθήματα βοηθούν τους δασκάλους να κατανοήσουν και να εξισορροπήσουν τις αντικρουόμενες απαιτήσεις της διδασκαλίας στην τάξη. Επεκτείνουν την αίσθηση των δασκάλων για τον εαυτό τους ως διανοούμενους, προσαρμοστικούς ειδικούς και στοχαστικούς επαγγελματίες.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Μαθησιακά αποτελέσματα
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
- Κατανοήστε ότι τα ζητήματα κοινωνικής δικαιοσύνης λειτουργούν πάντα, επηρεάζουν τον καθένα και εκδηλώνονται στις σχέσεις, στο πρόγραμμα σπουδών, στην παιδαγωγική και στην αξιολόγηση.
- Προβλήματα στις εκπαιδευτικές πρακτικές, προγράμματα και πολιτικές που χρησιμοποιούν έννοιες, θεωρίες, πλαίσια κοινωνικής δικαιοσύνης.
- Συμβάλλετε στον ειλικρινή και ανοιχτό διάλογο σε διάφορες οπτικές γωνίες, πολιτισμούς, εμπειρίες.
- Διδάξτε με ευαισθησία και ευσπλαχνία την προάσπιση των φοιτητών, την προοπτική προσανατολισμού βάσει του ενεργητικού και του ελλείμματος.
- Κατανοήστε τις θεσμικές, συστημικές δυνάμεις του ρατσισμού, του ταξιτισμού, του σεξισμού, της ομοφοβίας και άλλων μορφών καταπίεσης και πώς παίζουν έξω στις αίθουσες διδασκαλίας και στα σχολεία.
- Αναπτύξτε εργαλεία για να αναγνωρίσετε και να αντιμετωπίσετε τον ανόητο λόγο και τις ενέργειες.
- Αναπτύξτε μια κριτικά στοχαστική ταυτότητα δασκάλου με την ικανότητα να αμφισβητεί τις δικές του υποθέσεις.
- Ανάπτυξη εξοικείωσης και κίνητρο για την εφαρμογή εκπαιδευτικών αρχών, προσεγγίσεων και πόρων για τη διδασκαλία στην ποικιλομορφία και την κοινωνική δικαιοσύνη.
ΣΚΛΗΡΟΣ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ/ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Αναπτύξτε τη συνειδητοποίηση της διδασκαλίας στην τάξη ως μια πολύπλοκη προσπάθεια που περιλαμβάνει την κατανόηση της γνώσης των προγραμμάτων σπουδών, των διαφορετικών μαθητών, των παιδαγωγικών δεξιοτήτων υψηλής μόρφωσης, της κοινότητας / ηγεσίας της τάξης, των πολλαπλών μορφών αξιολόγησης και των πλαισίων της σχολικής εκπαίδευσης.
- Αναλογιστείτε τους διαφορετικούς σκοπούς της εκπαίδευσης και της διδασκαλίας του καθενός στην τάξη, και τις συνέπειες για το ρόλο μας ως εκπαιδευτικοί που προάγουν την ανάπτυξη των μαθητών μας ως ανθρώπινων, ικανών και ενδυναμωμένων μαθητών.
- Κατανοήστε τις σχέσεις μεταξύ των θεωριών, των αρχών και της πρακτικής στην τάξη και επικεντρώστε τις υποθέσεις στις οποίες βασίζονται.
- Συμπεριφορισμός.
- Ο κονστρουκτιβισμός.
- Σταδιακή απελευθέρωση της ευθύνης.
- Άμεση οδηγία.
- Διδασκαλία για κατανόηση.
- Κατανόηση από το σχεδιασμό.
- Ανάπτυξη των κοινωνικοπολιτιστικών και αναπτυξιακών προοπτικών για τους μαθητές και τη μάθηση που περιλαμβάνουν τη γνώση του τρόπου με τον οποίο η συνείδηση σχετίζεται με ταυτότητα, κοινωνικά, συναισθηματικά, πολιτιστικά, περιβαλλοντικά και φυσιολογικά ζητήματα.
- Αναπτύξτε την ικανότητα να παρακολουθείτε στενά τη διδασκαλία στην τάξη (πρόγραμμα σπουδών, παιδαγωγική, αξιολόγηση, κοινότητα/ηγεσία στην τάξη), να αναλύετε χρησιμοποιώντας στοιχεία και να εφαρμόζετε τα διδάγματα που έχουν αποκτηθεί στο όραμα διδασκαλίας (για αριστεία και ισότητα).
- Κατανοήστε διαφορετικές προσεγγίσεις στο πρόγραμμα σπουδών, στην εκπαίδευση, στην αξιολόγηση και στην κοινότητα / ηγεσία στην τάξη. πότε να τα χρησιμοποιήσετε. και γιατί.
- Ανάπτυξη συνήθειες σύνθετης, κριτικής σκέψης. έρευνα; και προβληματισμό σχετικά με τη θεωρία και την πρακτική. προκαλούν τις δικές μας προκαταρκτικές αντιλήψεις για τη μάθηση και τη διδασκαλία.
- Αναπτύξτε ένα όραμα της διδασκαλίας στην τάξη (για ισότητα και αριστεία) που βασίζεται σε μεγάλες ιδέες από την πορεία με την κατανόηση ότι τα ιδανικά μας θα αμφισβητηθούν από τις πραγματικότητες του σχολείου και της κοινωνίας.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ & ΟΔΗΓΙΕΣ
- Οι εκπαιδευτικοί είναι καίριοι καταναλωτές ενός προγράμματος σπουδών στα σχολεία, έτσι ώστε να προσαρμόζονται εναντίον των υιοθετημένων εκπαιδευτικών / διδακτικών υλικών.
- Οι δάσκαλοι διεξάγουν μια συνεχή αξιολόγηση (των δυνατών σημείων των μαθητών, όπου βρίσκονται οι μαθητές, των αναγκών) που ενημερώνει τον προγραμματισμό και τη διδασκαλία.
- Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν πώς να αναπτύξουν σχέδια μαθήματος και ακολουθίες διδασκαλίας.
- Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν πώς να αξιοποιήσουν τα στοιχεία των φοιτητών για να αναπτύξουν γραμματισμό και αριθμητική στις περιοχές περιεχομένου.
- Οι εκπαιδευτικοί συνδέουν το δικό τους πρόγραμμα σπουδών και παιδαγωγική με τη διδασκαλία για την ποικιλομορφία και την κοινωνική δικαιοσύνη.
- Οι δάσκαλοι συνδέουν τη θεωρία με την πρακτική τους (π.χ. πώς τα παιδιά μαθαίνουν να διαβάζουν στην οδηγία ανάγνωσης, πώς τα παιδιά αναπτύσσουν νοηματική νοηματική διδασκαλία).
- Οι εκπαιδευτικοί εντοπίζουν γενικούς και συγκεκριμένους σκοπούς του προγράμματος σπουδών (π.χ. ισχυρές ιδέες, δεξιότητες και στρατηγικές).
- Οι δάσκαλοι εφαρμόζουν πλαίσια και εργαλεία («παξιμάδια και μπουλόνια») στο πρόγραμμα σπουδών, την παιδαγωγική και την αξιολόγησή τους.
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
Καριέρα
Οι απόφοιτοι του διδακτορικού διαγωνισμού είναι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε ποικίλα περιβάλλοντα. Οι περισσότεροι είναι δημόσιοι και ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί σχολείων.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
Οι καθηγητές USF απασχολούνται στις ακόλουθες σχολικές περιοχές:
- Σαν Φρανσίσκο
- Όκλαντ
- Μπέρκλεϊ
- West Contra Costa
- Alameda
- Novato
- Hayward
Εργάζονται επίσης σε ιδιωτικά σχολεία, όπως ο Άγιος Ιγνάτιος, ο Άγιος Ιωσήφ, η Ιερή Καρδιά, η Ημέρα του Σαν Φρανσίσκο, η Αστική Σχολή, η Ημέρα των Μαρίν και οι φίλοι του Σαν Φρανσίσκο.
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MA στη διδασκαλία αγγλικών σε ομιλητές άλλων γλωσσών
- Chicago, Ηνωμένες Πολιτείες
MS στη Διδασκαλία και την Έρευνα
- Chicago, Ηνωμένες Πολιτείες
Master of Arts στην διδασκαλία των αγγλικών σε ομιλητές άλλων γλωσσών (TESOL)
- Russellville, Ηνωμένες Πολιτείες