Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη Δημιουργική Διεύθυνση Μόδας
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Barcelona, Ισπανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
9 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 15.100 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
18 Jan 2025
* κόστος εγγραφής 3.900€ + δίδακτρα 11.200€
Εισαγωγή
Τώρα που το branding σημαίνει πολύ περισσότερο από ένα λογότυπο, ο ρόλος των δημιουργικών διευθυντών κερδίζει έδαφος. Αυτοί οι επαγγελματίες φροντίζουν να κατευθύνουν ένα εμπορικό σήμα μέσω του εννοιολογικού κόσμου που καθοδηγείται από τις αξίες, τα μηνύματα και την προσωπικότητά του. Και όπως το branding περιλαμβάνει τα πάντα που ένα προϊόν δεν μπορεί να μεταφέρει από μόνο του, η έννοια της "μόδας" καλύπτει κάτι περισσότερο από το ρούχο. Η ιστορία, οι αξίες και η δημιουργικότητα μιας μάρκας δημιουργούν μια ισχυρή ταυτότητα που μπορεί να προσελκύσει τα συναισθήματα και να δημιουργήσει μια αίσθηση ότι ανήκουν.
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη Δημιουργική Διεύθυνση Μόδας βασίζεται στην άυλη πλευρά ενός προϊόντος που είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του: τη συναισθηματική αξία των επωνυμιών μόδας. Αυτό περιλαμβάνει την εξερεύνηση όλων των δημιουργικών εργαλείων που διατίθενται για την παραγωγή καινοτόμων λύσεων που καθορίζουν μια επωνυμία μόδας, την καθιστούν επιθυμητή και προσελκύουν το κοινό-στόχο της μέσω διαφορετικών καναλιών (σύλλογος, καμπάνιες επικοινωνίας, επιδείξεις μόδας, ψηφιακό περιβάλλον και εκδηλώσεις).
Συντονιστής
Η Isabel Martínez
Δημιουργικός Διευθυντής με πάνω από 14 χρόνια εμπειρίας σε δημιουργικές εταιρείες όπως η DDB Barcelona, η SCPF και η JWT NY. Βραβευμένο στα Cannes Lions, Clio Awards, Webby Awards, El Sol, Inspirational, D & μ.Χ., Effie Awards.
Το 2011 ξεκίνησε το @IsabelitaVirtual. Το 2015 ο Kevin Systrom, ο συνιδρυτής του Instagram, αποκάλυψε στο ID Magazine ότι η Isabelita Virtual ήταν ένας από τους τρεις κορυφαίους λογαριασμούς μόδας του στο Instagram. Έχει συνεργαστεί ως δημιουργός περιεχομένου με τους Coach, Tiffany, Hermès, & Άλλες ιστορίες, περιοδικό W, Dior, Vogue Italia, Viktor & Rolf, Kenzo, Inditex, Sony, Louis Vuitton Foundation και The Moscow Ballet. Το 2015 συμπεριλήφθηκε στις 23 Ισπανίδες με τη μεγαλύτερη επιρροή στο PR & Λίστα επικοινωνίας από την El Mundo μαζί με τον Διευθυντή του Facebook Ισπανίας και τον Διευθυντή Στρατηγικής της Google για την Ασία-Ειρηνικό.
Το 2018 τιμήθηκε με το βραβείο Webby για το καλύτερο κοινωνικό περιεχόμενο στην τέχνη & Πολιτισμός. (Χαιρετίστηκε ως «η υψηλότερη τιμή του Διαδικτύου» από τους New York Times). Επί του παρόντος, η Isabel εκπροσωπείται ως Digital Creative Director από το CXA, το πρακτορείο εκπροσώπησης καλλιτεχνών που εκπροσωπεί τη σχεδιάστρια μόδας Iris Van Herpen, τον κινηματογραφιστή Gia Coppola, τον φωτογράφο David LaChapelle, τη socialité Daphne Guinness και τον εικονογράφο Alex Trochut μεταξύ άλλων.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
- Οι πτυχιούχοι του σχεδίου μόδας ή οι σχεδιαστές που επιθυμούν να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις για να δημιουργήσουν το εννοιολογικό σύμπαν της μάρκας τους.
- Οι επαγγελματίες της βιομηχανίας μόδας ενδιαφέρονται να διευρύνουν τους ορίζοντές τους υιοθετώντας δημιουργικούς και ηγετικούς ρόλους.
- Επαγγελματίες στον τομέα του μάρκετινγκ, της επικοινωνίας ή της διαφήμισης που θέλουν να ειδικευτούν στον κόσμο της μόδας.
- Απόφοιτοι ή επαγγελματίες από δημιουργικούς τομείς που μπορούν να προσφέρουν ένα χαρτοφυλάκιο σε αυτόν τον τομέα και που ενδιαφέρονται για μια επαγγελματική πορεία ως δημιουργικοί διευθυντές.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη Δημιουργική Διεύθυνση Μόδας συνδυάζει μια εισαγωγή στις γνώσεις και τα εργαλεία της δημιουργικότητας, της στρατηγικής και της ηγεσίας με την εφαρμογή τους σε έργα.
Το μάθημα περιλαμβάνει θεωρητικά μαθήματα καθώς και μελέτες περιπτώσεων, masterclasses και εργαστήρια. Αναφέρεται σε διάφορα θέματα, όπως η δημιουργική διαδικασία, οι κοινωνικο-πολιτιστικές τάσεις, το branding, οι στρατηγικές επικοινωνίας, η αφήγηση, ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η δημιουργία κοινοτήτων και η ηγεσία δημιουργικών ομάδων. Παρέχει επίσης διάφορες επισκέψεις σε στούντιο και τοπικές και διεθνείς μάρκες, έτσι ώστε οι μαθητές να μπορούν να ανακαλύψουν τις πιο σημαντικές πραγματικότητες στον τομέα. Άλλες επισκέψεις και δραστηριότητες επικεντρώνονται στη διεύρυνση του πολιτιστικού υπόβαθρου που πρέπει να έχουν οι δημιουργικοί διευθυντές ως βάση για τις δημιουργικές τους προτάσεις.
Το Master's Final Project (MFP) ενοποιεί και αφομοιώνει όλες τις γνώσεις και τα εργαλεία που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
Αποτέλεσμα προγράμματος
- Να κατανοήσουμε ένα εμπορικό σήμα και τις αξίες που το ορίζουν.
- Να αναπτύξει ένα σύμπαν της επωνυμίας σε όλες τις επικοινωνιακές του πτυχές (οπτική ταυτότητα, λεκτική ταυτότητα, εμφάνιση και αίσθηση και περιεχόμενο).
- Να εντοπίσει και να μάθει για τις τάσεις στο σημερινό κοινωνικό πλαίσιο. Τα αισθητικά, καλλιτεχνικά και πολιτιστικά κινήματα καθώς και οι τεχνολογικές καινοτομίες μπορούν να βοηθήσουν τους μαθητές να σχεδιάσουν από το παρόν και να αποκτήσουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στο βραχυπρόθεσμο, μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο μέλλον.
- Να δημιουργήσετε μια offline και online κοινότητα μάρκας, κατανοώντας την επιρροή και τη χρήση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης ως κινητήρια δύναμη πίσω από το αίσθημα της συμμετοχής σε μια ομάδα.
- Να αποκτήσει δημιουργικά εργαλεία για να αντιμετωπίσει μια σύντομη παραγωγή από την αρχή μέχρι την τελική παραγωγή.
- Να μάθουν να συνεργάζονται και να καθοδηγούν διεπιστημονικές ομάδες.
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Μέχρι το τέλος του μαθήματος και ανάλογα με το προφίλ και την προηγούμενη εμπειρία του μαθητή, ορισμένες από τις πιθανές ευκαιρίες σταδιοδρομίας του/της είναι οι εξής:
- Ελεύθεροι ή εσωτερικοί συντάκτες και καλλιτεχνικοί διευθυντές στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
- Διαφημιστικά γραφεία και πρακτορεία δημοσίων σχέσεων που ειδικεύονται στην καταναλωτική μόδα, την πολυτέλεια, την τεχνολογία και τις επωνυμίες του τρόπου ζωής.
- Οι εκκινήσεις επικεντρώθηκαν στο χώρο της μόδας.
- Τμήματα ψηφιακής επικοινωνίας σε εταιρείες μόδας.