Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στα Οικονομικά και Διαχείριση Τεχνών, Πολιτισμού, Μέσων και Διασκέδασης
University Bocconi
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Milan, Ιταλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 13.474 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το πρόγραμμα αυτό βασίζεται σε τρία βασικά στοιχεία:
- Η διεθνής φήμη του Bocconi για έρευνα και διδασκαλία στην οικονομία, τη διαχείριση και το δίκαιο
- Μιλάνο, με την οικονομική του ζωντάνια και ζωντανή δημιουργικότητα
- Ιταλία, με την καλλιτεχνική και πολιτιστική της παράδοση.
Αυτά τα στοιχεία αντιπροσωπεύουν το ιδανικό περιβάλλον για την προετοιμασία των σπουδαστών να δημιουργήσουν μια διεθνή σταδιοδρομία ως διευθυντές ή επιχειρηματίες και επαγγελματίες σε τομείς που συνήθως αναφέρονται ως δημιουργικές βιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των εικαστικών τεχνών, των τεχνών του θεάματος, του κινηματογράφου, των μέσων ενημέρωσης, των εκδόσεων, , το σχεδιασμό και την πολυτέλεια.
Τις τελευταίες δεκαετίες αυτοί οι τομείς είχαν και εξακολουθούν να διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στην οικονομική ανάπτυξη πολλών χωρών: ο ρόλος αυτός συνδέεται με την ικανότητά τους να παράγουν οικονομική αξία και να βελτιώσουν την ελκυστικότητά τους, προσθέτοντας την κοινωνική ευημερία και την ποιότητα της ΖΩΗ.
Τα βασικά μαθήματα συμπληρώνονται με εργαστήρια που βοηθούν τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν πλήρως τη δυναμική του κάθε υποπεδίου των βιομηχανικών και μη βιομηχανικών καλλιτεχνικών και πολιτιστικών τομέων. Τα εργαστήρια αγκαλιάζουν την προοπτική ενός επαγγελματία και μια προσέγγιση προς τα κάτω, καθώς οι βασικές διαλέξεις και οι συζητήσεις περίπτωσης ενισχύονται με διαφορετικές επισκέψεις εκτός πανεπιστημιούπολης, με διάφορες συναντήσεις με στελέχη και επαγγελματίες, αναθέτοντας επιχειρησιακά προγράμματα και επιτόπια έρευνα για αναδυόμενα ζητήματα και προκλήσεις. οι οργανώσεις του δημόσιου τομέα στον τομέα της τέχνης και του πολιτισμού αντιμετωπίζουν.
Οι απόφοιτοι θα είναι σε θέση να ενσωματώσουν τη χρήση οικονομικών και διοικητικών τεχνικών και εργαλείων με την κατανόηση της συγκεκριμένης δυναμικής και της πολυπλοκότητας των δημιουργικών βιομηχανιών.
Δομή προγράμματος
Το πρόγραμμα είναι δομημένο σε δύο διαφορετικά τμήματα: βασικές απαιτήσεις και μεγάλες εταιρείες.
Στο πρώτο μέρος οι φοιτητές θα αναπτύξουν προηγμένες γνώσεις και δεξιότητες στους τομείς των δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας, της ανάλυσης δεδομένων, της στρατηγικής διαχείρισης και της εταιρικής διακυβέρνησης, των συγκριτικών πολιτιστικών πολιτικών και της συγκέντρωσης κεφαλαίων, της διαχείρισης των σχεδίων και των εκδηλώσεων, της διαχείρισης καταναλωτικών σχέσεων και της πολιτιστικής διαμεσολάβησης, .
Στη δεύτερη ενότητα, οι φοιτητές θα επιλέξουν ένα σημαντικό (συμπεριλαμβανομένων υποχρεωτικών και μαθήματα επιλογής) και εργαστήρια που στοχεύουν στον καλύτερο προσδιορισμό και εξειδίκευση των δεξιοτήτων και επαγγελματικού προσανατολισμού των φοιτητών σε διάφορους τομείς και υποτομείς της δημιουργικής οικονομίας.
ΠΡΩΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ στο Bocconi (Μιλάνο) |
Πρώτο εξάμηνο
Κύρια θέματα:
- Στρατηγική διαχείριση και πολιτιστική επιχειρηματικότητα
- Διεθνές δίκαιο ιδιοκτησίας
- Μάρκετινγκ Σχέσεων Πελατών στις Τέχνες
- Μέτρηση και αξιολόγηση της απόδοσης
Δεύτερο εξάμηνο
Κύρια θέματα:
- Διαχείριση κεφαλαίων
- Συγκριτικές πολιτιστικές πολιτικές
- Διοίκηση ομάδας και έργου
- Πολιτισμικές σπουδές
- Σημαντικό εργαστήριο
Οι σπουδαστές θα συγκεντρωθούν σε μια ευρεία και διεπιστημονική προετοιμασία: τα βασικά μαθήματα επικεντρώνονται στο τι είναι διαφορετικό και σημαντικό όταν εργάζονται ως διευθυντές και επιχειρηματίες στον πολιτιστικό τομέα.
ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ στο Bocconi (Μιλάνο) και / ή στο εξωτερικό |
Κύριοι
- Τέχνες, κληρονομιά και πολιτισμός
- Πόλεις, τουρισμός και εκδηλώσεις
- Μόδα και Σχεδιασμός
- Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
- Τέχνες και ψυχαγωγία
Προγράμματα σπουδών στο εξωτερικό
- Διπλά Βαθμοί με:
Επιχειρηματικές σχολές CBS Copenhagen (Κοπεγχάγη, Δανία)
HEC École des Hautes Etudes Commerciales (Παρίσι, Γαλλία)
Southern Methodist University / HEC Μόντρεαλ (Ντάλας, ΗΠΑ / Μόντρεαλ, Καναδάς)
- Προγράμματα ανταλλαγής
Πρακτική άσκηση (υποχρεωτική)
Ξένες γλώσσες (δύο γλώσσες)
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Στόχοι μάθησης
Το Master of Science στα Οικονομικά και Διοίκηση Τεχνών, Πολιτισμού, Μέσων και Ψυχαγωγίας έχει τους ακόλουθους εκπαιδευτικούς στόχους:
- να παράσχει επιχειρηματική προετοιμασία (έλεγχος διαχείρισης, διαχείριση σχεδιασμού, μάρκετινγκ, κυβέρνηση και στρατηγική) λαμβάνοντας υπόψη τις διάφορες επιχειρηματικές λειτουργίες προκειμένου να εργαστεί στους τομείς της σύγχρονης τέχνης, της πολιτιστικής κληρονομιάς, των μέσων ενημέρωσης, του τουρισμού, της επίδειξης επιχειρήσεων και της μόδας · και να κατανοήσουμε την εξέλιξη των τεχνών και του πολιτισμού.
- να παρέχουν ενιαία κατανόηση στους διάφορους τομείς της τέχνης, του πολιτισμού, των μέσων ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας, ιδίως όσον αφορά την επιλογή της στρατηγικής, της διακυβέρνησης και του οικονομικού χαρακτήρα των εταιρειών που ανήκουν στον ίδιο τομέα ·
- να ολοκληρώσει τις επιχειρηματικές και νομικές μελέτες που παρέχουν ικανότητες σε θέματα όπως οικονομικά και ποσοτικά και νομικά, ώστε να αναπτύξουν διεπιστημονικές δεξιότητες ανάλυσης προβλημάτων.
- να αναπτύξουν δεξιότητες συμπεριφοράς μέσω ad hoc σεμιναρίων και μέσω της εισαγωγής / εξόδου δραστηριοτήτων που σχετίζονται με μαθήματα, δηλαδή δεξιότητες επικοινωνίας, αλληλεπίδρασης, αντιμετώπισης πολύπλοκων θεμάτων,
- να προωθήσει την ευχέρεια στην αγγλική γλώσσα για να εργαστεί αποτελεσματικά και αποτελεσματικά. ικανότητα σε μια δεύτερη γλώσσα της ΕΕ (ιταλική για τους μη Ιταλούς μητρική γλώσσα). Τέλος, να προωθήσουμε μια ευρεία κουλτούρα για να αναπτύξουμε την κριτική σκέψη και να εμβαθύνουμε σε θέματα αιχμής.
Ευκαιρίες καριέρας
Οι πτυχιούχοι προσφέρουν συνήθως ευκαιρίες σταδιοδρομίας στους ακόλουθους εξειδικευμένους τομείς: πολιτιστική κληρονομιά και αγορά τεχνών. μέσα ενημέρωσης (τηλεόραση, κινηματογράφος, ραδιόφωνο, παραδοσιακές εκδόσεις και πολυμέσα, μουσική βιομηχανία) · επικοινωνία; επεξεργασία και μέσα ενημέρωσης. ζωντανή διασκέδαση; ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ; της μόδας και του σχεδιασμού.
Τα τυπικά επαγγελματικά προφίλ στους τομείς αυτούς περιλαμβάνουν τα εξής:
- Επιχειρηματίες, ελεύθεροι επαγγελματίες, συμβούλους στους τομείς της πολιτιστικής κληρονομιάς, της επικοινωνίας, της ζωντανής ψυχαγωγίας, των μέσων ενημέρωσης και της μόδας
- Διευθυντές επικοινωνίας, ραδιοφώνου, τηλεόρασης και κινηματογράφου, εκδοτικά και νέα μέσα ενημέρωσης, μόδα, ψυχαγωγία και εταιρείες ζωντανής απόδοσης
- Διευθυντές σε πολιτιστικά, μουσειακά, αρχειακά, αρχαιολογικά και τουριστικά ιδρύματα και ιδρύματα
- Σύμβουλοι και εμπειρογνώμονες στην αξιολόγηση και φροντίδα της καλλιτεχνικής και πολιτιστικής κληρονομιάς
- Διευθυντές προγράμματος προγραμμάτων σε εταιρείες επικοινωνιών
- Διαχειριστές δικαιωμάτων
- Διευθυντές εσωτερικής και εξωτερικής επικοινωνίας
- Διοργανωτές ψυχαγωγίας και φεστιβάλ
- Εμπειρογνώμονες στον πολιτιστικό τουρισμό
- Οι εμπειρογνώμονες σε δραστηριότητες κοινοπραξίας (τέχνες, πολιτισμός, αθλητισμός και επικοινωνία)
- Σχεδιαστές και προγραμματιστές θεματικών πάρκων
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Master of Arts in Arts Administration (MAAA)
- Bloomington, Ηνωμένες Πολιτείες
Μεταπτυχιακό στα Οικονομικά και Διοίκηση Τεχνών και Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων
- Venice, Ιταλία
MA Arts and Cultural Enterprise
- London, Ηνωμένο Βασίλειο