Μεταπτυχιακό δίπλωμα στην έρευνα στη φυσική δραστηριότητα και τις αθλητικές επιστήμες
Universidad de Murcia
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Murcia, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.280 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* 3671,32 ευρώ: διεθνείς φοιτητές. Τα δεδομένα που εμφανίζονται σε αυτή τη σελίδα δεν είναι επίσημα, αλλά μόνο ενδεικτικά. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τη γραμματεία του αντίστοιχου κέντρου.
Εισαγωγή
Η προσφορά αυτού του μεταπτυχιακού διπλώματος στην έρευνα στη φυσική δραστηριότητα και τις αθλητικές επιστήμες αποσκοπεί στην κάλυψη της ζήτησης για επαγγελματίες των οποίων το ενδιαφέρον σχετίζεται με την έρευνα σε οποιοδήποτε από τα πεδία της φυσικής δραστηριότητας και των αθλητικών επιστημών. Η μετάδοση των αποτελεσμάτων που θα προκύψουν από την επιμέρους έρευνα ή από τις ερευνητικές ομάδες που έχουν ενσωματωθεί στην Σχολή Αθλητικών Επιστημών θα επιτρέψει την εδραίωση της κατάρτισης των φοιτητών με υψηλό βαθμό εξειδίκευσης που εγγυάται ένα υπόστρωμα ερευνητών στις Αθλητικές Επιστήμες. Τη σωματική δραστηριότητα και τον αθλητισμό που θα μπορούσαν να ενσωματωθούν στο εκπαιδευτικό προσωπικό των Πανεπιστημίων, των Ανώτερων Ερευνητικών Ιδρυμάτων, άλλων παρόμοιων κέντρων ή εταιρειών.
Το Σχέδιο Μελέτης του Δασκάλου σχεδιάζεται με τέτοιο τρόπο ώστε ο φοιτητής να μην παραμένει θεωρητικά κατά την προετοιμασία της ερευνητικής διαδικασίας, αλλά το θέτει και στην πράξη. Για το σκοπό αυτό, η κατάρτιση σε μεθοδολογία έρευνας και ερευνητικές τεχνικές πρέπει να αντικατοπτρίζεται και να εφαρμοστεί στους ειδικούς τομείς της εξειδίκευσης στη φυσική δραστηριότητα και τις αθλητικές επιστήμες.
Η δυνατότητα εισόδου στο επαγγελματικό ενδιαφέρον του σπουδαστή με βάση το αντικείμενο της έρευνάς του, δικαιολογεί ότι πρόκειται για μεταπτυχιακό δίπλωμα στο οποίο συμμετέχουν όλα τα Τμήματα της Σχολής Αθλητικών Επιστημών, επιτρέποντας στο σχέδιο μελέτης να σεβαστεί στο μέγιστο βαθμό, τα επιστημονικά ενδιαφέροντα των σπουδαστών, ενισχύοντας έτσι τη μεγαλύτερη γνώση και εξειδίκευση στο ερευνητικό προφίλ που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους. Με αυτόν τον τρόπο, ο φοιτητής που ολοκλήρωσε αυτό το μάστερ είναι επίσης σε θέση να ανταγωνιστεί στην αγορά εργασίας δεδομένου ότι, πραγματοποιώντας το προτεινόμενο ερευνητικό έργο, οι δεξιότητες που αποκτήθηκαν ως ερευνητής στη φυσική δραστηριότητα και τις αθλητικές επιστήμες της Σύμφωνα με τις προσδοκίες σας, επιτρέπουν την εφαρμογή σας ως εξειδικευμένο επαγγελματία σε ένα συγκεκριμένο θέμα ή τομέα της Επιστήμης Φυσικής Δραστηριότητας και Αθλητισμού.
Το όραμά μας
Η προσφορά αυτού του μεταπτυχιακού διπλώματος στην έρευνα στη φυσική δραστηριότητα και τις αθλητικές επιστήμες αποσκοπεί στην κάλυψη της ζήτησης για επαγγελματίες των οποίων το ενδιαφέρον σχετίζεται με την έρευνα σε οποιοδήποτε από τα πεδία της φυσικής δραστηριότητας και των αθλητικών επιστημών. Έχει σχεδιαστεί με τις εγγυήσεις ποιότητας που παρέχονται και με κύριο σκοπό την ανάπτυξη επαγγελματιών-ερευνητών που ειδικεύονται σε κάθε τομέα του κλάδου "Αθλητική Επιστήμη", καθώς και αποτελεί ένα προκαταρκτικό βήμα για την εκπαίδευση των γιατρών στον τομέα αυτό επιστήμη.
Η αποστολή μας
Είναι μια ευκαιρία να δώσετε ένα επιπλέον σημείο στον επαγγελματισμό σας, ενώνοντας το "πόδι του πεδίου" με τον επιστημονικό τομέα. Επειδή κατά τη διάρκεια των μηνών του Δασκάλου θα δημιουργηθούν διαφορετικές γραμμές εκκίνησης και έρευνας, που θα αποτελούνται από τις τελευταίες τάσεις στο εξειδικευμένο διδακτικό προσωπικό. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται: Εκπαίδευση και Αξιολόγηση της Αθλητικής Απόδοσης, Σχεδιασμός και Περίοδος Αθλητικής Εκπαίδευσης, Ανάλυση Παιχνιδιών, Αθλητική Εκκίνηση, Κατάρτιση και Υγεία, Γυμναστήριο, Σπονδυλική στήλη και Αθλητισμός, Φυσική Δραστηριότητα και Υγεία, Αθλητική Ιατρική, Αθλητική Απόδοση χωρίς κίνδυνο Φυσιολογία Αγωγής, Διαχείριση Αθλητισμού και Οικονομίας, Αναψυχή και Αναψυχή, Φυσική Αγωγή, Εξελικτική Ψυχολογία, Εφαρμοσμένες Στατιστικές, Διατροφή στον Αθλητισμό, Λειτουργική Αξιολόγηση του Αθλητή, Αθλητική Ψυχολογία, Κίνητρα και Προσήλωση ...
αξίες μας
Η αφοσίωση, η προσπάθεια, η προσοχή, η ταπεινοφροσύνη και ο επαγγελματισμός είναι οι παρούσες αξίες ολόκληρες αυτού του τίτλου.
Αρχείο του πλοιάρχου
Διδακτικό Κέντρο: | Σχολή Αθλητικών Επιστημών |
Είδος διδασκαλίας: | Πρόσωπο με πρόσωπο |
Γλώσσα: | Ισπανικά |
Διάρκεια: | Ένα χρόνο |
ECTS μονάδες: | 60 |
Τίτλος: | Πανεπιστημιακό μεταπτυχιακό δίπλωμα στην έρευνα στη φυσική δραστηριότητα και τις αθλητικές επιστήμες |
Υποτροφίες, επιχορηγήσεις και κινητικότητα: | Εθνική / Διεθνής |
Τιμή ανά πίστωση: |
|
Αιτιολόγηση
Η προσφορά αυτού του μεταπτυχιακού διπλώματος στην έρευνα στη φυσική δραστηριότητα και τις αθλητικές επιστήμες αποσκοπεί στην κάλυψη της ζήτησης για επαγγελματίες των οποίων το ενδιαφέρον σχετίζεται με την έρευνα σε οποιοδήποτε από τα πεδία της φυσικής δραστηριότητας και των αθλητικών επιστημών. Η μετάδοση των αποτελεσμάτων που θα προκύψουν από την επιμέρους έρευνα ή από τις ερευνητικές ομάδες που έχουν ενσωματωθεί στην Σχολή Αθλητικών Επιστημών θα επιτρέψει την εδραίωση της κατάρτισης των φοιτητών με υψηλό βαθμό εξειδίκευσης που εγγυάται ένα υπόστρωμα ερευνητών στις Αθλητικές Επιστήμες. Τη σωματική δραστηριότητα και τον αθλητισμό που θα μπορούσαν να ενσωματωθούν στο εκπαιδευτικό προσωπικό των Πανεπιστημίων, των Ανώτερων Ερευνητικών Ιδρυμάτων, άλλων παρόμοιων κέντρων ή εταιρειών.
Το Σχέδιο Μελέτης του Δασκάλου σχεδιάζεται με τέτοιο τρόπο ώστε ο φοιτητής να μην παραμένει θεωρητικά κατά την προετοιμασία της ερευνητικής διαδικασίας, αλλά το θέτει και στην πράξη. Για το σκοπό αυτό, η κατάρτιση σε μεθοδολογία έρευνας και ερευνητικές τεχνικές πρέπει να αντικατοπτρίζεται και να εφαρμοστεί στους ειδικούς τομείς της εξειδίκευσης στη φυσική δραστηριότητα και τις αθλητικές επιστήμες.
Η δυνατότητα εισόδου στο επαγγελματικό ενδιαφέρον του σπουδαστή με βάση το αντικείμενο της έρευνάς του, δικαιολογεί ότι πρόκειται για μεταπτυχιακό δίπλωμα στο οποίο συμμετέχουν όλα τα Τμήματα της Σχολής Αθλητικών Επιστημών, επιτρέποντας στο σχέδιο μελέτης να σεβαστεί στο μέγιστο βαθμό, τα επιστημονικά ενδιαφέροντα των σπουδαστών, ενισχύοντας έτσι τη μεγαλύτερη γνώση και εξειδίκευση στο ερευνητικό προφίλ που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους. Με τον τρόπο αυτό, ο φοιτητής που ολοκλήρωσε αυτό το μάστερ είναι επίσης σε θέση να ανταγωνιστεί στην αγορά εργασίας δεδομένου ότι, με την πραγματοποίηση του προτεινόμενου ερευνητικού έργου, οι δεξιότητες που αποκτήθηκαν ως ερευνητής στη φυσική δραστηριότητα και τις αθλητικές επιστήμες σύμφωνα με Με τις προσδοκίες σας, σας επιτρέπουν να εφαρμόσετε ως εξειδικευμένο επαγγελματία σε ένα συγκεκριμένο θέμα ή τομέα στην Επιστήμη Φυσικής Δραστηριότητας και Αθλητισμού.
ικανότητες
Για να προσδιορίσει τις ικανότητες αυτού του μεταπτυχιακού τίτλου, το βασιλικό διάταγμα 1393/2007 έχει αναθεωρηθεί, τροποποιηθεί με το βασιλικό διάταγμα 861/2010, καθώς και τα ακόλουθα έγγραφα και σχέδια που εκπονήθηκαν από ισπανικούς και διεθνείς φορείς:
- Ισπανικό Πλαίσιο Προσόντων για Ανώτατη Εκπαίδευση (MECES)
- Εγχειρίδιο της Μπολόνια
- Εθνική Στρατηγική για την Επιστήμη και την Τεχνολογία, 2008-2015 (ENCYT)
- Η Λευκή Βίβλος για τη φυσική δραστηριότητα και τις αθλητικές επιστήμες
- Πρόγραμμα συντονισμού: "Συντονισμός εκπαιδευτικών δομών στην Ευρώπη"
- Εκθέσεις του Σχεδίου Θεματικού Δικτύου για την Ευθυγράμμιση μιας Ευρωπαϊκής Δομής Ανώτατης Εκπαίδευσης στην Αθλητική Επιστήμη (AEHESIS)
- Θέμα Δηλώσεις συγκριτικής αξιολόγησης του Οργανισμού Διασφάλισης της Ποιότητας για την Ανώτατη Εκπαίδευση
- Αρμοδιότητες που προτείνει το Συμβούλιο για τη διαπίστευση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
Βασικές ικανότητες
Οι βασικές δεξιότητες που θα κατοχυρωθούν θα είναι τουλάχιστον οι ίδιες και εκείνες που εμφανίζονται στο ισπανικό πλαίσιο προσόντων για την τριτοβάθμια εκπαίδευση (MECES) (βασιλικό διάταγμα 1393/2007, τροποποιημένο με 861/2010):
- Οι σπουδαστές έχουν αποδείξει ότι κατέχουν και κατανοούν τη γνώση σε έναν τομέα σπουδών που ξεκινά από τη βάση της γενικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και βρίσκεται συνήθως σε επίπεδο που, αν και υποστηρίζεται από προηγμένα εγχειρίδια, περιλαμβάνει επίσης ορισμένες πτυχές που υποδηλώνουν γνώση που προέρχεται από την πρωτοπορία του τομέα σπουδών.
- Οι μαθητές ξέρουν πώς να εφαρμόζουν τις γνώσεις τους στην εργασία ή την επαγγελματική τους κατεύθυνση με επαγγελματικό τρόπο και διαθέτουν τις δεξιότητες που συνήθως αποδεικνύονται μέσω της επεξεργασίας και της υπεράσπισης των επιχειρημάτων και της επίλυσης προβλημάτων στο χώρο σπουδών τους.
- Οι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να συλλέγουν και να ερμηνεύουν σχετικά δεδομένα (συνήθως στο χώρο σπουδών τους) για να κάνουν κρίσεις που περιλαμβάνουν προβληματισμό σχετικά με συναφή κοινωνικά, επιστημονικά ή δεοντολογικά ζητήματα.
- Οι μαθητές μπορούν να μεταδώσουν πληροφορίες, ιδέες, προβλήματα και λύσεις σε ένα εξειδικευμένο και μη εξειδικευμένο κοινό.
- Οτι οι σπουδαστές έχουν αναπτύξει τις δεξιότητες μάθησης που είναι απαραίτητες για την πραγματοποίηση περαιτέρω σπουδών με υψηλό βαθμό αυτονομίας.
Γενικές δεξιότητες
- Ο μαθητής είναι σε θέση να αποκτήσει τις αρχές της εννοιολογικής, της διαδικασίας και της στάσης που είναι απαραίτητες για την γνώση και εφαρμογή της επιστημονικής μεθοδολογίας στους διάφορους τομείς εφαρμογής των επιστημών της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού: φυσική αγωγή, σωματική άσκηση και υγεία, , διαχείριση αθλημάτων και αναψυχή και αθλητική ζωτικότητα.
- Ο φοιτητής γνωρίζει τις νέες ερευνητικές τάσεις στις επιστήμες της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού και είναι σε θέση να προτείνει νέες ερευνητικές προτάσεις στους διάφορους τομείς: φυσική αγωγή, σωματική άσκηση και υγεία, αθλητικές επιδόσεις, αθλητική διαχείριση και αναψυχή και αθλητικό animation .
- Ο φοιτητής είναι σε θέση να εφαρμόσει τις συγκεκριμένες ερευνητικές μεθόδους, τεχνικές και μέσα στους διάφορους τομείς εφαρμογής των επιστημών της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού: φυσική αγωγή, σωματική άσκηση και υγεία, αθλητικές επιδόσεις, διαχείριση αθλημάτων και αναψυχή και κινούμενα σχέδια σπορ.
- Ο μαθητής είναι σε θέση να αναλύσει και να ερμηνεύσει την επιστημονική βιβλιογραφία στους τομείς της Επιστήμης Φυσικής Δραστηριότητας και των Αθλητικών Επιστημών, τόσο στη μητρική γλώσσα όσο και στους δικούς της ερευνητικούς τομείς.
- Ο σπουδαστής είναι ικανός να προετοιμάζει και να υπερασπίζει επιστημονικές εκθέσεις τόσο στη μητρική τους γλώσσα όσο και στη δική τους έρευνα στον τομέα της σωματικής άσκησης και της αθλητικής επιστήμης.
- Ότι ο φοιτητής αποκτά τις δεξιότητες εκμάθησης που απαιτούνται για τη συνεργασία και την ανάληψη έρευνας με επιστημονική αυστηρότητα, στις επιστήμες της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού.
- Ότι ο φοιτητής μπορεί να εργαστεί σε μια διεπιστημονική ομάδα, για την καλύτερη και μεγαλύτερη πολυεπιστημονική εκπαίδευση.
- Ότι ο φοιτητής είναι σε θέση να αποκτήσει μια ηθική και ηθική δέσμευση στην ανάπτυξη της εργασίας ως ερευνητές και επαγγελματίες στον τομέα της σωματικής άσκησης και της αθλητικής επιστήμης.
- Οτι ο σπουδαστής αποκτά την ικανότητα να επιλύει προβλήματα και να λαμβάνει αποφάσεις αποτελεσματικά, με στόχο την επίτευξη επιπέδων ποιότητας στη διαδικασία κατάρτισης.
- Ότι ο σπουδαστής αποκτά την ικανότητα να εργάζεται αυτόνομα, προάγοντας την ανεξαρτησία του ενόψει νέων ερευνητικών προκλήσεων στις επιστήμες της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού.
Εγκάρσιες Αρμοδιότητες
Αυτός ο πλοίαρχος δεν έχει εγκάρσιες αρμοδιότητες.
Ειδικές δεξιότητες
Σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές της Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης και τις κατευθυντήριες γραμμές για την προσαρμογή στον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης, οι στόχοι που πρέπει να αποκτήσει ο φοιτητής πρέπει να κατευθύνονται στην απόκτηση δεξιοτήτων (εννοιών) σχετικών με τη γνώση, δεξιοτήτων που σχετίζονται με την τεχνογνωσία (εφαρμοσμένες γνώσεις) και με κοινή τεχνογνωσία (οργανικές ικανότητες). Ως εκ τούτου, σχεδιάστηκαν ειδικές ικανότητες για καθέναν από αυτούς τους τομείς.
Δεξιότητες σχετικές με τη γνώση (έννοιες)
- Ο μαθητής προσδιορίζει και διαφοροποιεί τις διαδικασίες και τις φάσεις απόκτησης επιστημονικής γνώσης σύμφωνα με την επιστημονική μέθοδο στις Επιστήμες της Φυσικής Δραστηριότητας και του Αθλητισμού.
- Ο μαθητής προσδιορίζει και διαφοροποιεί τα παραδείγματα, τους τομείς και τις τάσεις της έρευνας στη φυσική δραστηριότητα και τις αθλητικές επιστήμες.
- Ο μαθητής είναι σε θέση να προσδιορίσει, να αναλύσει και να διαφοροποιήσει τα χαρακτηριστικά της επιστημονικής μεθόδου όταν πρόκειται για τη μελέτη των Επιστημών της Φυσικής Δραστηριότητας και του Αθλητισμού.
- Ο μαθητής είναι σε θέση να αναλύσει και να επικρίνει τις μεθοδολογικές επιλογές που παρουσιάζονται σε διάφορα ερευνητικά πλαίσια, καθώς και να βασίσει τις δικές του αποφάσεις.
- Ο σπουδαστής είναι σε θέση να προσδιορίσει, να αναλύσει και να διαφοροποιήσει τις διαφορετικές τεχνικές σχεδιασμού και έρευνας που χρησιμοποιούνται περισσότερο στον τομέα της Φυσικής Δραστηριότητας και των Αθλητικών Επιστημών.
- Ότι ο φοιτητής είναι σε θέση να γνωρίζει τα χαρακτηριστικά των πιο ευρέως χρησιμοποιούμενων επιστημονικών μετρήσεων και οργάνων στον τομέα της Φυσικής Δραστηριότητας και των Αθλητικών Επιστημών.
- Ο μαθητής είναι σε θέση να προσδιορίσει τις διαφορετικές τεχνικές ανάλυσης δεδομένων, τόσο για την ποσοτική όσο και για την ποιοτική έρευνα που χρησιμοποιείται περισσότερο στον τομέα της Φυσικής Δραστηριότητας και των Αθλητικών Επιστημών.
- Ότι ο φοιτητής είναι σε θέση να γνωρίζει τα βήματα για το σχεδιασμό, την οργάνωση, την προετοιμασία και την υπεράσπιση επιστημονικών εκθέσεων τόσο στη μητρική γλώσσα όσο και στην έρευνα της περιοχής
- Ο μαθητής είναι σε θέση να γνωρίζει τις διαφορετικές διαδικασίες σχεδιασμού και τις φάσεις για τον σωστό σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός επιστημονικού έργου.
Αρμοδιότητες σχετικές με συγκεκριμένη τεχνογνωσία (εφαρμοσμένες γνώσεις)
- Να είναι σε θέση να διεξάγει τους διάφορους τύπους ερευνητικών σχεδίων που χρησιμοποιούνται περισσότερο στον τομέα της σωματικής άσκησης και των αθλητικών επιστημών.
- Να είναι σε θέση να θέσει ερευνητικά προβλήματα λαμβάνοντας υπόψη τα διαφορετικά παραδείγματα, πεδία και τάσεις της έρευνας στη φυσική δραστηριότητα και τις αθλητικές επιστήμες.
- Να είναι σε θέση να διαφοροποιήσει και να εφαρμόσει τις διαφορετικές ερευνητικές τεχνικές στους διάφορους τομείς εφαρμογής των επιστημών της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού: φυσική αγωγή, σωματική άσκηση και υγεία, αθλητικές επιδόσεις, αθλητική διαχείριση και αναψυχή και αθλητική ζωτικότητα.
- Να είναι σε θέση να διαφοροποιεί και να πραγματοποιεί τις διαφορετικές τεχνικές ανάλυσης δεδομένων που είναι απαραίτητες για την απάντηση ερευνητικών ερωτημάτων στα διάφορα επιστημονικά πεδία της φυσικής δραστηριότητας και των αθλητικών επιστημών.
- Να είναι σε θέση να διαχειριστεί και να αναλύσει την επιστημονική βιβλιογραφία ειδικά στον τομέα της σωματικής άσκησης και της επιστήμης του αθλητισμού.
- Να είναι σε θέση να διαχειρίζονται τα πακέτα ηλεκτρονικών υπολογιστών για την εισαγωγή και τη στατιστική επεξεργασία των δεδομένων που συλλέγονται.
- Να είναι σε θέση να αξιολογήσει και να υπερασπίσει κριτικά, από την άποψη της ανάλυσης δεδομένων, τις διαδικασίες, τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα που προωθούνται σε οποιαδήποτε ερευνητική έκθεση που δημοσιεύεται στις επιστήμες της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού.
- Να είναι σε θέση να διεξάγει επιστημονική έρευνα μεμονωμένα και σε ομάδες σε μερικά από τα πεδία εφαρμογής των επιστημών της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού: φυσική αγωγή, σωματική άσκηση και υγεία, αθλητικές επιδόσεις, αθλητική διαχείριση και αναψυχή και αθλητική ζωτικότητα από την υπόλοιπη ερευνητική ηθική.
- Να είναι σε θέση να υπερασπίζεται δημόσια μια επιστημονική έκθεση, κυρίως μέσω της χρήσης ΤΠΕ.
Αρμοδιότητες σχετικές με την κοινή τεχνογνωσία (οργανικές δεξιότητες)
- Ότι ο φοιτητής είναι σε θέση να κυριαρχήσει τις διαδικασίες και τα εργαλεία αναζήτησης πληροφοριών, τόσο στις πρωτογενείς όσο και στις δευτερογενείς πηγές στις Επιστήμες της Φυσικής Δραστηριότητας και του Αθλητισμού.
- Να μπορεί ο φοιτητής να διδάξει βιβλιογραφικούς διαχειριστές αναφοράς για καλύτερη διαχείριση της επιστημονικής βιβλιογραφίας που αφορά τις επιστήμες της φυσικής δραστηριότητας και του αθλητισμού στην αγγλική γλώσσα και σε άλλες γλώσσες με σημαντική παρουσία στον επιστημονικό τομέα.
- Ότι ο φοιτητής είναι σε θέση να εφαρμόσει τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διεξαγωγή έρευνας στις επιστήμες της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού.
- Ότι ο φοιτητής μπορεί να ενσωματώσει νέες τεχνολογίες και να ενσωματώσει τις γνώσεις από άλλους επαγγελματικούς και επιστημονικούς τομείς στις επιστήμες της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού στη διεξαγωγή της έρευνας.
- Ο φοιτητής μπορεί να απευθυνθεί στους διάφορους επαγγελματικούς και επιστημονικούς τομείς των επιστημών της φυσικής δραστηριότητας και του αθλητισμού (φυσική αγωγή, σωματική άσκηση και υγεία, αθλητικές επιδόσεις, αθλητική διαχείριση και αναψυχή και αθλητική άσκηση), τις διάφορες ερευνητικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται περισσότερο στον τομέα της σωματικής άσκησης και της αθλητικής επιστήμης.
προφίλ Πτυχιούχος
Ο πτυχιούχος του μεταπτυχιακού διπλώματος στην έρευνα στη φυσική δραστηριότητα και τις αθλητικές επιστήμες είναι επαγγελματίας με γνώσεις στην επιστημονική μεθοδολογία, πηγές ντοκιμαντέρ, επικοινωνία, δημοσίευση και αξιολόγηση της επιστημονικής ποιότητας, στατιστικές, ανάλυση δεδομένων, τεχνικές και ερευνητικά μέσα πειραματική, σχεδόν πειραματική, παρατήρηση, επιλεκτική και ποιοτική μεθοδολογία.
Επιπλέον, οι αποφοίτητές μας θα είναι επαγγελματίες με ένα ευρύτερο όραμα, αφού οι δεξιότητες που αποκτήθηκαν θα επιτρέψουν την ανάλυση, ανάπτυξη και καινοτομία της επιστημονικής μεθοδολογίας στους διάφορους τομείς της Αθλητικής Επιστήμης (Φυσική Δραστηριότητα και Υγεία, Αθλητική Κατάρτιση, Φυσική Αγωγή, Διαχείριση αθλημάτων και αθλητική αναψυχή).