Μεταπτυχιακό στη Γραφιστική Σχεδίαση και Επικοινωνία
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Valencia, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 8.850 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Επίσημος τίτλος: Μεταπτυχιακό δίπλωμα στη γραφιστική και επικοινωνία
Διάρκεια / ECTS: 10 μήνες / 60 ECTS
Χώροι / Πανεπιστημιούπολη: 25 / Alfara
Δίδαξε στα ισπανικά
Μορφή: πρόσωπο με πρόσωπο
Κατευθύνω προς | συντονισμός | Ακαδημαϊκά τέλη και υποτροφίες |
Απόφοιτοι, Διπλώματα ή απόφοιτοι Βιομηχανικής και Γραφιστικής, Καλών Τεχνών, Διαφήμισης και Επικοινωνίας. Όπως και άλλοι υψηλότεροι ή μεσαίοι βαθμοί που σχετίζονται με τη δραστηριότητα. | Πέδρο Γκονζάλες | Ελέγξτε τις ακαδημαϊκές τιμές αυτού του Δασκάλου. Το Ίδρυμα Πανεπιστημίου San Pablo CEU είναι το εκπαιδευτικό ίδρυμα που διαθέτει τα περισσότερα χρήματα στην Ισπανία για επενδύσεις σε υποτροφίες και επιχορηγήσεις. |
Αυτό που μας κάνει διαφορετικούς;
1. 25 χρόνια της Ανώτατης Σχολής Τεχνικής Εκπαίδευσης
Σχεδιαστές κατάρτισης ικανές να προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες που προσαρμόζονται στην αγορά.
Οι σχεδιαστές είναι κοινωνικά υπεύθυνοι για τη δημιουργία και τη διαμόρφωση του υλικού μας περιβάλλοντος μέσω των αντικειμένων και των προϊόντων που μας περιβάλλουν (βιομηχανικό ή σχεδιασμό προϊόντων), τα μηνύματα που αντιλαμβανόμαστε (γραφιστική ή οπτική επικοινωνία) (εσωτερική διακόσμηση). Πρόκειται για ένα επάγγελμα που συνδέεται με τη βιομηχανική παραγωγή και στο σημερινό πλαίσιο των παγκοσμιοποιημένων αγορών, η σημασία του αυξάνεται στο βαθμό που παρέχει προστιθέμενη και διαφοροποιητική αξία σε αντικείμενα και μηνύματα.
2. Οι καλύτεροι επαγγελματίες
Οι επαγγελματίες όπως οι Héctor Serrano, Cul de Sac, Miguel Herranz, Joaquín García, Alberto Cienfuegos, Inma Bermúdez, Xavi Calvo (Estudio Mint), José Aranda, Paula Aloy και Carlos Velasco (Enblanc), Clara del Portillo (Yonoh) ), Nacho Carbonell. Πολλοί από αυτούς διδάσκουν επί του παρόντος συνεργάτες της Σχολής.
3. Διαφοροποίηση της εστίασης στην εκπαίδευση
Επιτρέπει στον σπουδαστή να αναπτύξει έργα σε κάθε τομέα δράσης του γραφικού σχεδιασμού, τοποθετώντάς τα απευθείας στην αγορά εργασίας και στην επαγγελματική αγορά, κυρίως μέσω επαφής με ενεργούς επαγγελματίες.
4. Πρόγραμμα ηγεσίας ενσωματωμένο στο Master
Αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα περιλαμβάνει το Πρόγραμμα Ηγεσίας του Κέντρου Δημιουργικής Ηγεσίας (CCL), ένα από τα κορυφαία ιδρύματα κατάρτισης ηγεσίας σε περισσότερες από 120 χώρες. Η εκπαίδευση CCL έχει αναγνωριστεί μεταξύ των κορυφαίων 10 στον κόσμο από τους Financial Times. Στην Ισπανία, αυτό το πρόγραμμα μπορεί να ληφθεί μόνο στα μεταπτυχιακά μαθήματα CEU.
Τι είναι Επίσημος ή Πανεπιστημιακός Δάσκαλος;
- Τα πτυχία του πανεπιστημίου (ή των επίσημων) έχουν επαληθευτεί και πιστοποιηθεί από τον αρμόδιο φορέα (Εθνική Υπηρεσία Αξιολόγησης και Διαπίστευσης της Ποιότητας, ANECA), στο Υπουργείο Παιδείας. Σε αντίθεση με το ίδιο το πτυχίο, το οποίο επαληθεύεται από το ίδιο το πανεπιστήμιο.
- Είναι επίσημο, είναι εγκεκριμένο και αναγνωρισμένο σε οποιαδήποτε χώρα του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης.
- Το επίσημο πτυχίο επιτρέπει μελλοντική πρόσβαση σε πρόγραμμα διδακτορικού επιπέδου.
- Ο Επίσημος Δάσκαλος απονέμει βαθμούς στους διαγωνισμούς ή στους διαγωνισμούς Δημόσιας Διοίκησης, ενώ οι Ιδιοί τίτλοι στίχοι ως Συνεχής Εκπαίδευση. Στην επιχείρηση, και οι δύο είναι εξίσου έγκυρες.
Διδακτέα ύλη
ικανότητες
γενικός
- CG1. Ότι οι μαθητές είναι σε θέση να αναλύουν και να συνθέτουν ιδέες και γνώσεις για τη λήψη αποφάσεων και την προσαρμογή στις αλλαγές στις διαδικασίες του έργου στον τομέα του σχεδιασμού και της γραφικής επικοινωνίας.
- CG2. Ότι οι μαθητές είναι σε θέση να εφαρμόζουν τεχνικές διαπραγμάτευσης και συναίνεσης για την ένταξή τους σε διεπιστημονικές ομάδες εργασίας που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη σχεδίων και γραφικών έργων επικοινωνίας.
- CG3.Ότι οι μαθητές είναι σε θέση να αναλύσουν, να αξιολογήσουν και να συσχετίσουν τους διάφορους τομείς γνώσης που συνδυάζονται στην επαγγελματική πρακτική του γραφίστα και του επικοινωνητή.
- CG4. Ότι οι μαθητές είναι σε θέση να επικαιροποιούν τις γνώσεις τους, να προσαρμόζονται τόσο στις τεχνολογικές αλλαγές όσο και στις νέες καταστάσεις, σταθερές στην επαγγελματική δραστηριότητα του γραφίστα και του επικοινωνητή.
- CG5. Ότι οι μαθητές επιδεικνύουν ηθική και επαγγελματική συνείδηση, καθώς και ενεργό σεβασμό, τόσο για τους ανθρώπους όσο και για το περιβάλλον, στην ανάπτυξη σχεδίων και γραφικών έργων επικοινωνίας.
- CG6. Ότι οι μαθητές αποδεικνύουν ότι είναι ικανοί να κατανοήσουν και να εκτιμήσουν την τρέχουσα κοινωνία και τον πολιτισμό, που είναι απαραίτητα στις διαδικασίες σχεδιασμού και γραφικής επικοινωνίας.
Ειδικός
Οι ειδικές ικανότητες που σχετίζονται με τον τίτλο είναι:
- CE1. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα κατανόησης των εννοιών των γραφικών υπολογιστή που επηρεάζουν τη γραφιστική και την επικοινωνία.
- CE2. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να κατανοεί την εξέλιξη της γραφιστικής σε σχέση με τον σύγχρονο Εικαστικό Πολιτισμό.
- CE3. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να αναλύει τις διαφορετικές θεωρίες και ρεύματα του Design Culture προκειμένου να δημιουργήσει κριτήρια ως κριτική ικανότητα.
- CE4. Ότι ο σπουδαστής αποκτά την ικανότητα να κατανοεί και να κατανοεί τη στρατηγική θέση των εταιρειών και των ιδρυμάτων: τους πολιτικούς, οικονομικούς, κοινωνικούς και τεχνολογικούς παράγοντες που επηρεάζουν το περιβάλλον τους. τη φιλοσοφία και τις αξίες της επωνυμίας του· το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του κοινού-στόχου σας.
- CE5. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να ενσωματώνει με συνέπεια γνώσεις που σχετίζονται με τον επιχειρηματικό τομέα με το οπτικό μήνυμα που προκύπτει από την εργασία του.
- CE6. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να εντοπίζει, μέσω της ανάλυσης πλαισίου, νέους τρόπους επιχειρηματικότητας, νέες αγορές και νέους τρόπους ανάπτυξης του επαγγέλματός του.
- CE7. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να γνωρίζει και να αναπτύσσει δεξιότητες συστηματικής ενσωμάτωσης και διοχέτευσης της δημιουργικής σκέψης που σχετίζεται με την οπτική επικοινωνία.
- CE8. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να κατανοεί τις τεχνικές, τις διαδικασίες και τις νέες στρατηγικές της Οπτικής Επικοινωνίας.
- CE9. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να προσεγγίζει τις διαδικασίες δημιουργίας γραφικών με την κατανόηση των βασικών στοιχείων της γραφιστικής και της οπτικής επικοινωνίας, τα οποία κατακερματίζονται σε συγκεκριμένες γνώσεις για τη μορφή, την τυπογραφία, το χρώμα, τη σύνθεση και την εικόνα.
- CE10. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να κατανοεί τις έννοιες που σχετίζονται με την εικόνα, τις διαφορετικές θεωρίες αντίληψης και τη χρήση τους για τη σύνθεση οπτικών μηνυμάτων.
- CE11. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να κατανοεί τις διαφορετικές τεχνικές εκτύπωσης, τα διαφορετικά στηρίγματα και τις εφαρμογές τους, καθώς και να αναπτύσσει τελικές τέχνες κατάλληλες για τη γραφιστική βιομηχανία.
- CE12. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να κατανοεί τις πτυχές που σχετίζονται με τη φωτογραφία και το βίντεο ως οπτικοακουστικά μέσα και τα χαρακτηριστικά τους ως μέσα δημιουργίας ψηφιακών εικόνων.
- CE13. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να διαχειρίζεται το χρώμα σε κάθε μία από τις φάσεις που αποτελούν τη διαδικασία σχεδιασμού: από τις ψηφιακές μορφές έως την εφαρμογή του σε φυσικές μορφές.
- CE14. Ότι ο μαθητής αποκτά δεξιότητες στη χρήση εργαλείων γραφιστικής για τη δημιουργία διανυσματικών εικονογραφήσεων.
- CE15. Ότι ο μαθητής αποκτά δεξιότητες στη χρήση εργαλείων γραφιστικής για την επεξεργασία ψηφιακών εικόνων.
- CE16. Ότι ο μαθητής αποκτά τις δεξιότητες για να αναπτύξει τις απαραίτητες μορφές για κάθε τεχνική εκτύπωσης και τις αναμενόμενες υποστηρίξεις.
- CE17. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα ανάπτυξης συσκευασίας και σχεδίασης ετικετών.
- CE18. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να κατανοεί τη συσκευασία ως μέρος της στρατηγικής επικοινωνίας και προϊόντος που χρησιμοποιεί η εταιρεία για να διαδώσει την εικόνα της και να πουλήσει.
- CE19. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα ανάπτυξης προγραμμάτων εταιρικής οπτικής ταυτότητας και του σχεδιασμού της εταιρικής εικόνας.
- CE20. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να αναπτύσσει έργα δημιουργίας γραφικών με βάση τον πειραματισμό και την πρόταση καινοτόμων μέσων και λύσεων.
- CE21. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να αναπτύσσει έργα για την εφαρμογή γραφικών στοιχείων, μέσα από τον ορισμό, τη σύνθεση και την ιεράρχησή τους, σε προϊόντα από διαφορετικούς κλάδους.
- CE22. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να διαχειρίζεται και να συντονίζει τους παράγοντες που εμπλέκονται στην Καλλιτεχνική Διεύθυνση που σχετίζονται με μια γραφική πρόταση: εσωτερικούς παράγοντες: ανταγωνισμός, δημιουργική φάση και διαδικασία παραγωγής. εξωτερικοί παράγοντες: φωτογράφοι, τοποθεσίες κ.λπ.
- CE23. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα κατανόησης πτυχών που σχετίζονται με την τυπογραφία: εξέλιξη, οικογένειες, ταξινόμηση, πτυχές που συνθέτουν τη δομή της κ.λπ.
- CE24. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να δημιουργεί νέες γραμματοσειρές γνωρίζοντας τα στοιχεία που συνθέτουν τη δομή της τυπογραφίας.
- CE25. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να αντιμετωπίζει διαδικασίες δημιουργίας γραφικών για τη διάταξη και τη σύνθεση εκδόσεων όπως περιοδικά, εφημερίδες ή βιβλία.
- CE26. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να κατανοεί τις βασικές αρχές της τεχνολογίας και του προγραμματισμού που εφαρμόζονται στον Ιστό, προκειμένου να κατανοήσει τον διαχωρισμό των διαφορετικών ευθυνών μεταξύ των διαφορετικών παραγόντων που εμπλέκονται σε ένα έργο Ιστού για να μπορέσει να συμμετάσχει σε πολυεπιστημονικές ομάδες.
- CE27. Ότι ο μαθητής αποκτά δεξιότητες στη χρήση εργαλείου επεξεργασίας πολυμέσων για την ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής.
- CE28. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να κατανοεί τα χαρακτηριστικά του πολυμεσικού μέσου και τις επιπτώσεις του στη διαδικασία σχεδιασμού.
- CE29. Ότι ο μαθητής αποκτά την ικανότητα να ερμηνεύει τις επικοινωνιακές ανάγκες της εταιρείας και να τις μεταφράζει σε πειστικές οπτικές γραφικές λύσεις.
- CE30. Ότι ο μαθητής είναι σε θέση να δημιουργήσει μια γραφική καμπάνια επικοινωνίας για ένα προϊόν, διαχειριζόμενη και συντονίζοντας όλα τα στοιχεία που παρεμβαίνουν στη διαδικασία επικοινωνίας του προϊόντος. Ικανότητα κατανόησης των διαδικασιών από τη δημιουργία γραφικών έως την τελική παραγωγή.
Εκθεσιακός χώρος
Αποτέλεσμα προγράμματος
στόχοι
- Προετοιμασία του μαθητή για την είσοδο στο εργατικό δυναμικό του συγκεκριμένου βιομηχανικού τομέα, καθώς και για την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης στο Design από την οπτική των νέων αναγκών του κλάδου και της επικοινωνίας.
- Προώθηση της ανταλλαγής μεταξύ σχεδιαστών και σπουδαστών ενσωματώνοντας επαγγελματίες από τον κλάδο στη διδακτική πρακτική.
- Οι προσφερόμενες σπουδές στοχεύουν να είναι μεταπτυχιακός τίτλος αναφοράς στον βιομηχανικό τομέα στον οποίο προσανατολίζονται χάρη στη συμμετοχή κορυφαίων εταιρειών του κλάδου και των πιο έμπειρων επαγγελματιών τους.
- Το πτυχίο σας εξοπλίζει με τη γνώση και την εξειδικευμένη εμπειρία έργου, απαραίτητες για τις συγκεκριμένες διαδικασίες αυτού του τομέα Σχεδιασμού.
Ευκαιρίες καριέρας
Επαγγελματικές προοπτικές
Το επαγγελματικό προφίλ είναι αυτό ενός σχεδιαστή ειδικευμένου στη γραφιστική και την επικοινωνία, ο οποίος είναι ικανός να λύσει έργα σε διαφορετικούς τομείς και, ως εκ τούτου, θα είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει ένα πιο σφαιρικό και ολοκληρωμένο όραμα του επαγγέλματος.
Υπάρχουν διαφορετικές και ποικίλες δυνατότητες άσκησης του επαγγέλματος του σχεδιαστή. Από τη μια, υπάρχει η επιλογή να εργαστείς ως ελεύθερος επαγγελματίας σχεδιαστής με το δικό σου στούντιο και από την άλλη, ως σχεδιαστής ενταγμένος σε τμήμα μιας εταιρείας.