Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Μάρκετινγκ
ESIC Business & Marketing School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Madrid, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
12 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 20.700
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Το Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Μάρκετινγκ στη Μαδρίτη έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ανάγκη των εταιρειών να ενσωματώσουν νέους επαγγελματίες, με ενημερωμένη, χρήσιμη εκπαίδευση μάρκετινγκ προσαρμοσμένη στις ταχείες αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον. Νέοι άνθρωποι ικανοί να ηγούνται ομάδων ανθρώπων, με ικανότητα πρόβλεψης και αντίδρασης σε σύνθετα, παγκόσμια και πολυπολιτισμικά πλαίσια, σε συνεχείς αλλαγές και ψηφιακό μετασχηματισμό.
Αυτός ο βαθμός σας επιτρέπει να συνδυάζουν τα στελέχη του προγράμματος κολλεγίων με την πρακτικότητα, την εμπειρία και τον επαγγελματισμό της εταιρείας, ένα σχολείο των επιχειρήσεων του διεθνούς κύρους.
Μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση στο Διδακτορικό Πρόγραμμα.
- Διδακτικό Προσωπικό: Ειδικά επιλεγμένη σχολή εκπαιδευτικών. Καθηγητές με μεγάλη επαγγελματική και διεθνή εμπειρία
- Ποιότητα προγράμματος: Πρόγραμμα Διαπιστευμένο από την ANECA (Εθνικός Οργανισμός Αξιολόγησης και Διαπίστευσης Ποιότητας) με το Πρόγραμμα VERIFICA. Διδάσκεται από την κορυφαία σχολή στην εκπαίδευση μάρκετινγκ στην Ισπανία
Οι διαφορές παράγοντες
- Ολοκληρωμένη εκπαίδευση σε δεξιότητες μάρκετινγκ και διαχείρισης με κατεξοχήν πρακτικό χαρακτήρα
- Έμφαση στις διεθνείς στρατηγικές για την υλοποίηση του περιεχομένου σε παγκόσμιο επίπεδο και στην ανάπτυξη μιας διακρατικής σταδιοδρομίας.
Εισαγωγές
Κατάταξη
- #1 Ισπανία - Ηγέτες στο Marketing Masters σύμφωνα με την El Mundo
- #3 Ισπανία - ESIC στο βάθρο των Καλύτερων Σχολών Επιχειρήσεων, για πρόσφατους αποφοίτους και νέους επαγγελματίες
- #3.4 Ευρώπη: Η ESIC μεταξύ των καλύτερων Ευρωπαίων στην υλοποίηση προγραμμάτων μάρκετινγκ
- Νο 49 στον κόσμο: Καλύτερη σχολή μάρκετινγκ όπως αξιολογήθηκε από αποφοίτους, φοιτητές και εργοδότες
Αποτέλεσμα προγράμματος
Εκπαιδευτικά θεμέλια του Προγράμματος Σπουδών
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών έχει σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές αρχές που αναφέρονται στο άρθρο. 3.5 του προαναφερθέντος Βασιλικού Διατάγματος και τον καθορισμό των στόχων εκπαίδευσης με τη μορφή ακαδημαϊκών και επαγγελματικών δεξιοτήτων στις οποίες πρέπει να εκπαιδεύεται ο μαθητής. Στόχος προτεραιότητας του πτυχίου είναι η παροχή επαρκούς επιστημονικής κατάρτισης σε μεταπτυχιακό επίπεδο σε σχέση με τη Διοίκηση Μάρκετινγκ, τη μετάδοση γνώσεων καθώς και την παροχή διοικητικών δεξιοτήτων. Η εκπαιδευτική δράση του πλοιάρχου βασίζεται στο συνδυασμό της επιστημονικής αυστηρότητας με την επιχειρηματική πραγματικότητα, στην ενοποίηση της θεωρίας και της πρακτικής, με μια μεθοδολογία που βασίζεται στο διάλογο και την ανταλλαγή εμπειριών, τον προβληματισμό για «υποθέσεις» και, ως βάση, την ανάπτυξη ικανότητας ανάλυσης και σύνθεση και επισκόπηση του νοήματος και των ευθυνών της εργασίας κάποιου.
Υπό αυτή την έννοια, το Πρόγραμμα Σπουδών και η μεθοδολογία του Master προσανατολίζονται στην απόκτηση, από τους φοιτητές, γνώσης και κατάρτισης που στοχεύει:
- - Η μελέτη και κατανόηση των οργανισμών στους οποίους ασκούνται δραστηριότητες μάρκετινγκ και των εθνικών και διεθνών περιβαλλόντων στα οποία λειτουργούν οι οργανισμοί.
- - Η μελέτη και κατανόηση των διαφορετικών λειτουργιών του μάρκετινγκ σε οργανισμούς διαφορετικών τύπων
- - Η υποδοχή της θεωρητικής-πρακτικής προετοιμασίας που εξοπλίζει τους μαθητές για διαχείριση μάρκετινγκ, καθώς και για ανθρωπιστική εκπαίδευση και προσωπική ανάπτυξη και ηθικές αξίες και κοινωνική ευθύνη
- - Η ανάπτυξη γενικών και διοικητικών δεξιοτήτων που δεν περιορίζεται αποκλειστικά στον επιχειρηματικό τομέα, αν και, ασφαλώς, ισχύει για αυτόν
Γενικοί Στόχοι του Σχεδίου Μελέτης:
- Σε βάθος γνώση διαφορετικών οργανισμών, κατανόηση της φύσης, της σύνθεσης, των μεθόδων και διαδικασιών διαχείρισης, του μεγέθους, του τομέα δραστηριότητας και της τυπολογίας (δημόσιο, ιδιωτικό, μη κερδοσκοπικό κ.λπ.), καθώς και των τάσεων και των αλλαγών στα περιβάλλοντα στα οποία λειτουργούν.
- Ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων που εξοπλίζουν τους μαθητές για θέσεις ευθύνης σε οργανισμούς, καθώς και προώθηση θετικών στάσεων και πρωτοβουλιών δημιουργικότητας και επιχειρηματικής κλίσης που ευνοούν, όπου χρειάζεται, τη δημιουργία νέων εταιρειών ή την ανάπτυξη νέων προϊόντων. /αγορές . Για το σκοπό αυτό, λαμβάνεται υπόψη η πολυεπιστημονική φύση του μάρκετινγκ, η οποία συνδυάζει, εν συντομία, γνώσεις διαφόρων ειδών: οικονομία, στατιστικές και ποσοτικές μέθοδοι, χρηματοοικονομικά, αγορές και πελάτες, ψυχολογία, διαχείριση ανθρώπων, διαχείριση υλικών πόρων, διαχείριση των λειτουργιών, της επιχειρηματικής στρατηγικής και πολιτικής κ.λπ., καθώς και των συστημάτων πληροφόρησης και ελέγχου και της κατάλληλης διαχείρισης τεχνικών υπολογιστών. Η ανάπτυξη όλων αυτών των γνώσεων και δεξιοτήτων δεν περιορίζεται αποκλειστικά στο επάγγελμα του μάρκετινγκ στις εταιρείες, αλλά είναι μεταβιβάσιμη σε οργανισμούς κάθε είδους.
- Η εκπαίδευση των μαθητών στοχεύει επίσης στην προσωπική τους ανάπτυξη και στην προαγωγή των αξιών ανθρώπινης, ηθικής και κοινωνικής ευθύνης, προβολή που πραγματοποιείται εγκάρσια στο σύνολο των θεμάτων και σεμιναρίων του Προγράμματος Σπουδών και, με ιδιαίτερη συνάφεια, στα σεμινάρια για την Ηγεσία. Εφαρμόζεται στο Marketing and Leadership and People Management Skills in Marketing, από την ενότητα Management Skills
Συγκεκριμένοι στόχοι:
- Φέρτε το μάρκετινγκ στους μαθητές από μια διευθυντική προοπτική μέσω της εξερεύνησης προβλημάτων μάρκετινγκ, της διαμόρφωσης στρατηγικών και της λήψης πραγματικών αποφάσεων
- Διευκόλυνση της ανάπτυξης δεξιοτήτων διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων στον πραγματικό επιχειρηματικό κόσμο
- Παρέχετε τις δεξιότητες και τις γνώσεις που είναι απαραίτητες για την καθοδήγηση, την οργάνωση και την κατεύθυνση ομάδων μάρκετινγκ
- Να παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και τη διεξαγωγή έρευνας αγοράς ως εργαλεία υποστήριξης για τη λήψη πληροφοριών
- Αναπτύξτε σωστά τη λειτουργία εταιρικής επικοινωνίας
- Διαμόρφωση και ανάλυση στρατηγικών και εφαρμογή σχεδίων μάρκετινγκ σε εθνικά και διεθνή περιβάλλοντα
- Πραγματοποιήστε με επιτυχία δραστηριότητες προώθησης και μάρκετινγκ σχέσεων
- Κατανοήστε τις ηθικές και κοινωνικές ευθύνες της διαχείρισης μάρκετινγκ σε οργανισμούς και κοινωνία
ικανότητες
Ο Ευρωπαϊκός Χώρος Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που ξεκίνησε το 1999 με τη Διακήρυξη της Μπολόνια, προωθεί μια αλλαγή στις μεθοδολογίες διδασκαλίας, η οποία επικεντρώνει τον στόχο στη μαθησιακή διαδικασία του φοιτητή, η οποία εκτείνεται σε όλη τη διάρκεια της ζωής και προς την απασχολησιμότητα. Για το λόγο αυτό, τα σχέδια σπουδών, που οδηγούν στην απόκτηση πτυχίου, πρέπει να έχουν στο επίκεντρο των στόχων τους την απόκτηση δεξιοτήτων από τους φοιτητές.
Τι σημαίνει Ανταγωνισμός; Το σύνολο των γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων που αποκτώνται ή αναπτύσσονται μέσω συντονισμένων εκπαιδευτικών εμπειριών, που έχουν σκοπό την επίτευξη λειτουργικής γνώσης που ανταποκρίνεται αποτελεσματικά σε ένα έργο ή ένα πρόβλημα της καθημερινής και επαγγελματικής ζωής που απαιτεί μια διαδικασία διδασκαλίας και μάθησης.
Οι δεξιότητες που πρέπει να αποκτήσουν οι φοιτητές του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στη Διοίκηση Μάρκετινγκ είναι:
Βασικές και γενικές δεξιότητες
Είναι κοινά στα πανεπιστημιακά πτυχία, αλλά προσαρμόζονται στο συγκεκριμένο πλαίσιο κάθε Πτυχίου.
Βασικός
- CB6 Κατέχουν και κατανοούν γνώσεις που παρέχουν τη βάση ή την ευκαιρία να είσαι πρωτότυπος στην ανάπτυξη και/ή εφαρμογή ιδεών, συχνά σε ερευνητικό πλαίσιο
- CB7 Ότι οι μαθητές γνωρίζουν πώς να εφαρμόζουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει και την ικανότητά τους να επιλύουν προβλήματα σε νέα ή ελάχιστα γνωστά περιβάλλοντα μέσα σε ευρύτερα (ή πολυεπιστημονικά) πλαίσια που σχετίζονται με τον τομέα σπουδών τους
- CB8 Ότι οι μαθητές είναι σε θέση να ενσωματώσουν τη γνώση και να αντιμετωπίσουν την πολυπλοκότητα της διατύπωσης κρίσεων με βάση πληροφορίες που, όντας ελλιπείς ή περιορισμένες, περιλαμβάνουν προβληματισμούς σχετικά με τις κοινωνικές και ηθικές ευθύνες που συνδέονται με την εφαρμογή της γνώσης και των κρίσεων τους
- CB9 Ότι οι μαθητές γνωρίζουν πώς να μεταδίδουν τα συμπεράσματά τους και τις γνώσεις και τους τελικούς λόγους που τους υποστηρίζουν σε εξειδικευμένο και μη κοινό με σαφή και ξεκάθαρο τρόπο.
- CB10 Ότι οι μαθητές διαθέτουν τις μαθησιακές δεξιότητες που τους επιτρέπουν να συνεχίσουν να σπουδάζουν με τρόπο που θα είναι σε μεγάλο βαθμό αυτοκατευθυνόμενος ή αυτόνομος
γενικός
- CG01 Ικανότητες και δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την απόκτηση και διαχείριση αυτών των πηγών πληροφοριών που είναι χρήσιμες για να συνεχίσουν τη δική τους ανάπτυξη κατάρτισης στον τομέα του Μάρκετινγκ και της Εμπορικής Διαχείρισης
- CG02 Ικανότητα διεξαγωγής κριτικής ανάλυσης και αξιολόγησης και σύνθεσης νέων και πολύπλοκων μηνυμάτων στους τομείς του Μάρκετινγκ και της Εμπορικής Διαχείρισης
- CG03 Ικανότητα δημιουργίας κριτικών σκέψεων με βάση τις γνώσεις που αποκτήθηκαν. Ο μαθητής θα δημιουργήσει κρίσεις που επιτρέπουν τον προβληματισμό σχετικά με τη μορφή, το περιεχόμενο και τους τρόπους διαχείρισης του Μάρκετινγκ και της Εμπορικής Διαχείρισης σε οργανισμούς από διευθυντικές αρμοδιότητες.
- CG04 Ικανότητα σύνθεσης όλων των πληροφοριών και γνώσεων που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του Master και της εφαρμογής τους στην ανάπτυξη στρατηγικών και τακτικών και, όπου χρειάζεται, στην ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ, ενός σχεδίου επικοινωνίας, ενός σχεδίου πωλήσεων ή ενός διεθνούς σχεδίου μάρκετινγκ
- CG05 Κατακτήστε την τεχνική της ρητορικής μπροστά σε ένα ετερογενές κοινό, εφαρμόζοντας τη διαλεκτική σε δημόσιες εκθέσεις
εγκάρσιες ικανότητες
Είναι κοινά σε όλους τους φοιτητές του ίδιου πανεπιστημιακού κέντρου, ανεξάρτητα από το Πτυχίο που λαμβάνουν.
- CT01 Προωθήστε και ενθαρρύνετε τη διαπροσωπική επικοινωνία και την ικανότητα να μιλάτε δημόσια
- CT02 Προωθήστε και αναπτύξτε την ομαδική εργασία με υπευθυνότητα και δέσμευση
- CT03 Προωθήστε την ευελιξία και την ικανότητα προσαρμογής στην αλλαγή
- CT04 Ενίσχυση της ικανότητας επικοινωνίας και σχέσης με τους συναδέλφους, με την ακαδημαϊκή κοινότητα στο σύνολό της και με την κοινωνία γενικότερα, προωθώντας τις κοινωνικές τους δεξιότητες.
Συγκεκριμένες αρμοδιότητες
Είναι συγκεκριμένα για το Πτυχίο και στοχεύουν στην επίτευξη ενός συγκεκριμένου προφίλ εξόδου για τους μαθητές.
- CE01 Να είναι σε θέση να σχεδιάζει μια στρατηγική μάρκετινγκ για την εταιρεία με βάση τη στρατηγική ανάλυση των πληροφοριών της αγοράς σε ανταγωνιστικό πλαίσιο
- CE02 Να είναι σε θέση να εφαρμόσει τη γνώση που αποκτήθηκε στην υλοποίηση ενός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ, βασισμένο στην ανάπτυξη ενός στρατηγικού, ολοκληρωμένου και σφαιρικού οράματος της επιχείρησης.
- CE03 Να είναι σε θέση να εφαρμόσει τις γνώσεις που αποκτήθηκαν στην ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής χαρτοφυλακίου προϊόντων-αγορών
- CE04 Να είναι σε θέση να αναπτύξει μια προηγμένη και ολοκληρωμένη στρατηγική τιμολόγησης, προσδιορίζοντας και επιλέγοντας την κατάλληλη προσέγγιση τιμολόγησης με βάση το τμήμα, την αγορά ή το προϊόν
- CE05 Αναπτύξτε τις απαραίτητες ικανότητες και δεξιότητες για την ολοκληρωμένη και συντονισμένη διαχείριση των καναλιών διανομής
- CE06 Να είναι σε θέση να εφαρμόσει τις γνώσεις που αποκτήθηκαν στην ανάπτυξη και εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής επικοινωνίας στην εταιρεία
- CE07 Να είναι σε θέση να σχεδιάζει μια στρατηγική διεθνοποίησης για την εταιρεία με βάση τη στρατηγική ανάλυση πληροφοριών για ξένες αγορές σε ένα πολυπολιτισμικό πλαίσιο.
- CE08 Γνωρίστε την επιστημονική μέθοδο για να μπορέσετε να την εφαρμόσετε στην επιστημονική έρευνα στον τομέα του μάρκετινγκ.
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Οι φοιτητές του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στη Διοίκηση Μάρκετινγκ έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν αίτηση για δύο τύπους υποτροφιών:
- Υποτροφίες και επίσημες ενισχύσεις που προωθούνται από το Υπουργείο Παιδείας
- Υποτροφίες και εκπτώσεις που προσφέρει το Πανεπιστήμιο ESIC στους φοιτητές του. Στην περίπτωση αυτού του πτυχίου, είναι:
- Υποτροφίες Διαφορετικότητας
- Επιχορηγήσεις για εταιρείες
- Σχέδιο Impulsa
Η χορήγηση επίσημης υποτροφίας ή ενίσχυσης δεν αποκλείει τη χορήγηση υποτροφίας ή έκπτωσης από το Πανεπιστήμιο ESIC. Από την άλλη πλευρά, μπορείτε να επωφεληθείτε μόνο από μία μόνο υποτροφία ή έκπτωση του Πανεπιστημίου ESIC.
Για πιο λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με καθεμία από τις υποτροφίες, επισκεφθείτε τη Χρηματοδότηση, τις υποτροφίες και τις ενισχύσεις.