Μεταπτυχιακό στη Διεθνή Διαχείριση Μάρκετινγκ
GEMA Business School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Rome, Ιταλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 - 10 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 7.000
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Γιατί ένα μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Διεθνή Διαχείριση Μάρκετινγκ;
Το πρόγραμμα Master είναι προσαρμοσμένο για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν μια διεθνή εξειδίκευση μάρκετινγκ, ξεκινώντας από τις βασικές αρχές μάρκετινγκ στο διεθνές μάρκετινγκ, την ψηφιακή επιχείρηση και την επικοινωνία των κοινωνικών μέσων.
Οι στόχοι του προγράμματος θα αφορούν διάφορους τύπους μάθησης: την ενθάρρυνση της συμπεριφοράς και των αξιών, την ανάπτυξη δεξιοτήτων στις επιδόσεις και την απόκτηση πληροφοριών και ιδεών.
Οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν δεξιότητες και ικανότητες σε κρίσιμα στοιχεία της στρατηγικής: επιχειρήσεις (μάρκετινγκ, έρευνα μάρκετινγκ, βιωσιμότητα και επικοινωνία κοινωνικών μέσων κ.λπ.), σκέψη σχεδιασμού και σχεδιασμού, ηγεσία και συναισθηματική νοημοσύνη, και δεοντολογία. Χάρη στην συνεργασία με το πανεπιστήμιο της Φιλαδέλφειας του Αγίου Ιωσήφ (ΗΠΑ), ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά ακαδημαϊκά ιδρύματα στις ΗΠΑ, όλες οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες (διαλέξεις, έρευνες, εργασίες, έργα κ.λπ.) Μέλη, Επισκέπτες Καθηγητές και Ομιλητές από το αμερικανικό και το διεθνές επιχειρηματικό πλαίσιο.
Για να μπορέσουν οι σπουδαστές να προετοιμαστούν σωστά για να αντιμετωπίσουν τη διεθνή εμπειρία, η GEMA Business School σχεδίασε μια «Διαδρομή Έναρξης» ως πρώτη φάση του Μεταπτυχιακού Προγράμματος που θα πραγματοποιηθεί στη Ρώμη και θα επικεντρωθεί στους ακόλουθους τομείς: Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Θεμελιώδεις, Team Building και προσωπικές δεξιότητες.
Παραλήπτες
Οι υποψήφιοι δεν πρέπει να είναι ηλικίας άνω των 30 ετών και να έχουν σχετικό πρώτο πτυχίο από αναγνωρισμένο Πανεπιστήμιο ή άλλο ισοδύναμο ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Επιπλέον, οι υποψήφιοι πρέπει να επιδείξουν επίπεδο Β2 (QCER) γνώσης αγγλικής γλώσσας ή παραπάνω, ελάχιστο πρότυπο που ζητείται από το πανεπιστήμιο Saint Joseph να παρακολουθήσει τις τάξεις του.
Κάθε υποψήφιος αναμένεται να έχει συνέντευξη με τους υπαλλήλους σχολικής εισαγωγής προκειμένου να αξιολογήσει τα κίνητρα, τις στάσεις, το επίπεδο εκκίνησης των ικανοτήτων και τις προσδοκίες.
Μάθηση στόχων και μεθόδων
Το Διεθνές Πρόγραμμα Μάνατζμεντ Διαχείρισης Μάρκετινγκ αναμένει να χτίσει επόμενους επαγγελματίες εμπειρογνώμονες μάρκετινγκ, δίνοντάς τους την ευκαιρία να αποκτήσουν νέες ιδέες και να αποκτήσουν πρακτικές ικανότητες. Οι σπουδαστές θα προωθήσουν τις στάσεις και τις αξίες τους και θα αναπτύξουν ικανότητες στην απόδοση ενώ θα μαθαίνουν τις θεωρίες και τις αρχές σχετικά με το μάρκετινγκ και την επικοινωνία.
Η μέθοδος μάθησης θα αξιοποιήσει τις δυνατότητες των συμμετεχόντων ώστε να τους δώσει τη δυνατότητα να αξιολογήσουν τα επίπεδα ικανοτήτων τους και να προσδιορίσουν τους τομείς ανάπτυξης, να ενισχύσουν τις έννοιες, τις θεωρίες και τις εφαρμογές, βοηθώντας τους να σκεφτούν γενικά και να οδηγήσουν στρατηγικά, στο στρατηγικό σχεδιασμό, την ηγεσία και τη συναισθηματική νοημοσύνη, την επιχειρηματικότητα και την ηθική. Όλες οι κλάσεις γίνονται στα αγγλικά ώστε να βελτιωθούν οι γλωσσικές δεξιότητες μαζί με τα βασικά θέματα.
Βασικά πλεονεκτήματα
• Απόκτηση διεθνών δεξιοτήτων μάρκετινγκ μαζί με μια οριστική βελτίωση των δεξιοτήτων αγγλικής γλώσσας
• Ζωή και εμπειρία μελέτης σε δύο διαφορετικές χώρες (Ιταλία και ΗΠΑ)
• Αποδεδειγμένες πρακτικές και βιωματικές μαθησιακές μεθοδολογίες και εργαλεία
• Ευκαιρία να αποκτήσετε πρακτική άσκηση στο τέλος του προγράμματος
• Σύμπραξη μεταξύ δύο αναγνωρισμένων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων ( GEMA Business School και Πανεπιστήμιο Saint Joseph)
Φάσεις προγράμματος
Φάση 1: Νοέμβριος / Δεκέμβριος (Ρώμη)
Φάση 2: Ιανουάριος / Απρίλιος (επιλογή 1) - Ιανουάριος / Αύγουστος (επιλογή 2) (Φιλαδέλφεια)
Φάση 3: Μάιος / Δεκέμβριος (επιλογή 1) - Σεπτέμβριος / Μάρτιος (επιλογή 2) (Ιταλία)
ΦΑΣΗ Α
- GEMA - Ρώμη (Ιταλία) - 2 μήνες
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: Βασικά στοιχεία και βασικές αρχές μάρκετινγκ
ΦΑΣΗ Β
- SJU - Φιλαδέλφεια (ΗΠΑ)
- Επιλογή 1 - 3,5 μήνες
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: Διεθνές Μάρκετινγκ - Κοινωνικά ΜΜΕ και Οργανισμός - Στρατηγική Αλλαγή και Ηγεσία - Σκέψη Καινοτομίας και Σχεδιασμού - Συνεργασία και Συγκρούσεις στις Διεθνείς Ομάδες
- Επιλογή 2 - 7 μήνες
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: τα ίδια θέματα παραπάνω, με μια πρόσθετη ενότητα ενεργητικής μάθησης που αποτελείται από εργασίες, έργα και εμπειρίες για την ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων.
ΦΑΣΗ Γ
- Εταιρείες και Οργανισμοί - Ιταλία - 3/6 μήνες
- Η ευκαιρία πρακτικής άσκησης σε εταιρείες και οργανισμούς βασίζεται κυρίως στην Ιταλία, όπου ο φοιτητής μπορεί να εφαρμόσει όσα έμαθαν κατά τη διάρκεια της κύριας εμπειρίας. Κάθε φοιτητής θα έχει την ευκαιρία να είναι υποψήφιος για περίοδο 3/6 μηνών
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MA International Marketing and Media Management
- Berlin, Γερμανία
- Frankfurt, Γερμανία
Πρόγραμμα Διπλού Μάστερ στο Διεθνές Μάρκετινγκ σε Ψηφιακό Περιβάλλον | Διεθνές Μάρκετινγκ
- Barcelona, Ισπανία
Μεταπτυχιακό στο Διεθνές Μάρκετινγκ
- Marbella, Ισπανία