Μεταπτυχιακό στη Διεθνή Διοίκηση Τουρισμού
Universidad Rey Juan Carlos T
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Madrid, Ισπανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 45 / per credit *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2023
* φοιτητές, ανά πίστωση, τιμή, € 84,07: φοιτητές μη κατοίκους, ανά πίστωση, τιμή
Εισαγωγή
Τι θα μάθω μελετώντας αυτόν τον Δάσκαλο;
Οι σπουδαστές που έχουν ισπανικό πτυχίο ή άλλο πτυχίο που έχει εκδοθεί από ίδρυμα του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης που επιτρέπει στη χώρα που εκδίδει το πτυχίο να σπουδάσει μεταπτυχιακό δίπλωμα.
Στόχοι
Το πτυχίο Master αποτελείται από 60 μονάδες και αναπτύσσεται σε ένα ακαδημαϊκό έτος. Τα μαθήματα, που αποτελούνται από τις πρώτες 24 πιστώσεις (βασικά στοιχεία), είναι υποχρεωτικά. Η ειδικότητα αποτελείται από 18 εκλεκτικές μονάδες. Η διατριβή του Δασκάλου και οι πρακτικές άσκησης μπορούν να γίνουν όλο το χρόνο. Ο σχεδιασμός του δασκάλου θα εξηγηθεί αργότερα.
Οι μαθητές πρέπει να επιλέξουν μεταξύ ενός από τα δύο μαθήματα επιλογής (μαθήματα 2 ή 3)
Κάθε ένα από τα μαθήματα της ειδικότητας αποτελείται από τα προσφερόμενα δρομολόγια: Διαχείριση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Σχεδιασμός Τουριστικών Προορισμών. Το τελευταίο μάθημα περιλαμβάνει το μάθημα της UNESCO που ενσωματώνει θέματα και σεμινάρια διεπιστημονικά και σε όλα τα μαθήματα, στόχος του οποίου είναι η «Διαχείριση Τουρισμού Χώρων Ανθρώπινης Κληρονομιάς». Το μάθημα της UNESCO εντάσσεται στο Δίκτυο Πανεπιστημίων UNITWIN και στις Ομιλίες της UNESCO για τον Τουρισμό, τον Πολιτισμό και την Ανάπτυξη.
Το μάθημα με τίτλο «Μελέτες σχετικά με τις περιοχές και τις πόλεις της ανθρώπινης κληρονομιάς» αποτελείται από διάφορα σεμινάρια σχετικά με τη διαχείριση, την ερμηνεία, το μάρκετινγκ και τις διαφημίσεις των τόπων και των πόλεων της ανθρώπινης κληρονομιάς, που συμπληρώνουν τα υπόλοιπα μαθήματα που ανήκουν στην ενότητα 3 .
Δεξιότητες
Βασικές ικανότητες
- CB6 - Να έχει και να κατανοεί διαφορετικά είδη γνώσεων που δημιουργούν τα θεμέλια και δίνει την ευκαιρία να είναι πρωτότυπα όσον αφορά την ανάπτυξη ή / και τη χρήση ιδεών σε ένα περιβάλλον έρευνας.
- CB7 - Ότι οι μαθητές μας μπορούν να χρησιμοποιήσουν διαφορετικούς τύπους γνώσεων και τις ικανότητές τους για την επίλυση προβλημάτων σε νέα ή ασυνήθιστα περιβάλλοντα σε πολύπλοκα (ή πολυεπιστημονικά) πλαίσια που σχετίζονται με αυτό το πεδίο σπουδών.
- CB8 - Να μπορούν οι μαθητές να ενσωματώσουν τα διαφορετικά είδη γνώσεων και να αντιμετωπίσουν την πολυπλοκότητα της διατύπωσης των κριτών από μια πληροφορία που μπορεί να είναι πλήρης ή ελλιπής, αλλά περιλαμβάνει σκέψεις σχετικά με τις κοινωνικές και ηθικές ευθύνες που σχετίζονται με τη χρήση της γνώσης και δικαστές.
- CB9 - Ότι οι μαθητές μπορούν να γνωστοποιήσουν τα συμπεράσματά τους, τις γνώσεις τους και τους τελευταίους λόγους που τους παρέχονται πριν από εξειδικευμένο και μη ειδικευμένο κοινό με σαφήνεια και χωρίς αμφισημίες
- CB10 - Ότι οι μαθητές αποκτούν δεξιότητες μάθησης που τους επιτρέπουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους ακολουθώντας μια αυτόνομη ή αυτοκατευθυνόμενη μέθοδο.
Γενικές ικανότητες
- CG01 - Αποκτήστε προηγμένη εξειδικευμένη και πολυεπιστημονική κατάρτιση στον τομέα του τουρισμού.
- CG02 - Ικανότητα εργασίας τόσο αυτόνομα όσο και κατά ομάδες, σε ένα πολυπολιτισμικό ή πολυεπιστημονικό πλαίσιο.
- CG03 - Να εξοικειωθείτε με την απαίτηση ενός ακαδημαϊκού έργου που είναι κατάλληλο για να δημοσιευτεί με επιστημονικά μέσα, ενθαρρύνοντας την εργασιακή ικανότητα και τη διεπιστημονική σκέψη.
- CG04 - Δυνατότητα χρήσης της αποκτηθείσας γνώσης και της μεθόδου επίλυσης προβλημάτων σε νέα, πιο εκτεταμένα και πολυεπιστημονικά περιβάλλοντα.
- CG05 - Να διαθέτουν τις ικανότητες μάθησης για συνεχή, αυτόνομη και αυτόνομη μάθηση.
- CG06 - Δυνατότητα ανάπτυξης επικοινωνιακών ικανοτήτων σε διαφορετικές διαδικασίες λήψης αποφάσεων και σε διαφορετικές γλώσσες.
- CG07 - Ικανότητα να εξηγεί και να υποστηρίζει τα αποτελέσματα ενώπιον του εξειδικευμένου κοινού και του ευρέος κοινού.
- CG08 - Δυνατότητα να υπάρξει ηθική συμφωνία και κοινωνική ευθύνη στον τομέα του τουρισμού.
- CG09 - Δυνατότητα χρήσης των ITC ως εργαλείων επικοινωνίας, πρόσβαση στις πηγές πληροφοριών, αρχεία δεδομένων και έγγραφα.
- CG10 - Να είναι σε θέση να καθορίσει τις προτεραιότητες για την επίτευξη των στόχων, καθορίζοντας τις προθεσμίες και τους απαιτούμενους πόρους και ελέγχοντας τις καθιερωμένες διαδικασίες.
- CG11 - Ικανότητα να οργανώνουν τις πληροφορίες και να αποκτούν γνώσεις από διαφορετικές πηγές ντοκιμαντέρ.
- CG12 - Δυνατότητα ανάλυσης της κοινωνίας και λήψης αποφάσεων σε μεταβαλλόμενο περιβάλλον όπως ο τουρισμός.
- CG13 - Να ενθαρρύνει τους επαγγελματίες του τουρισμού την ακαδημαϊκή ανακύκλωση.
- CG14 - Προώθηση των ερευνητικών και αναπτυξιακών εννοιών στον τομέα του τουρισμού.
Διαπολιτισμικά μαθήματα
- CT01 - Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- CT02 - Αυτόνομη μάθηση
- CT03 - Σύνθεση και ικανότητα ανάλυσης
- CT04 - Δυνατότητα διαχείρισης πληροφοριών
- CT05 - Οργάνωση και ικανότητα σχεδιασμού
- CT06 - Ηθική συμφωνία
- CT07 - Προφορική και γραπτή επικοινωνία σε ξένη γλώσσα
- CT08 - Γνώση άλλων πολιτισμών και παραδόσεων
- CT09 - Γνώση ξένης γλώσσας
- CT10 - Υπολογιστική γνώση σχετικά με τον τομέα της μελέτης
- CT11 - Δημιουργικότητα
- CT12 - Διαπροσωπικές ικανότητες
- CT13 - Πρωτοβουλία και επιχειρηματικό πνεύμα
- CT14 - Ηγεσία
- CT15 - Κίνητρο για την ποιότητα
- CT16 - κρίσιμη συλλογιστική
- CT17 - Πολυμορφία και πολυπολιτισμική αναγνώριση
- CT18 - Επίλυση προβλημάτων
- CT19 - Ευαισθητοποίηση περιβαλλοντικών θεμάτων
- CT20 - Λήψη αποφάσεων
- CT21 - Ομαδική εργασία
- CT22 - Εργασία σε διεθνές πλαίσιο
- CT23 - Η ομαδική εργασία με διεπιστημονικό τρόπο
Ειδικές ικανότητες
- CE01 - Να γνωρίζει πώς να αναλύει τη σχέση μεταξύ των παραγόντων τουριστικού προορισμού μέσω της ανάλυσης κοινωνικών δικτύων.
- CE02 - Η ερμηνεία των εσωτερικών επιχειρηματικών πληροφοριών και η αποτελεσματική χρήση τους στη λήψη αποφάσεων.
- CE03 - Να μελετήσει εις βάθος τους διεθνείς οργανισμούς, τους δημόσιους οργανισμούς και την οργάνωση της κοινωνικής κοινωνίας του τουρισμού και τα μέσα συνεργασίας και την εταιρική σχέση ενός παγκοσμιοποιημένου κόσμου.
- CE04 - Ανάλυση και σύγκριση του εθνικού και διεθνούς πλαισίου που διέπει τις τουριστικές και προγραμματι- κές δραστηριότητες, καθώς και της χωροταξίας, με στόχο τη θέσπιση στρατηγικών παρέμβασης για παράγοντες που συμμετέχουν διεθνώς.
- CE05 - Χρήση θεμελιωδών στοιχείων διαχείρισης της καινοτομίας, αποτελεσματικότητα και ανταγωνιστικότητα για τη διαχείριση τουριστικών οργανισμών (δημόσιων και ιδιωτικών οργανισμών).
- CE06 - Να γνωρίζει πώς να διαχειρίζεται τις αρμόδιες περιοχές όλων των λειτουργικών περιοχών ενός τουριστικού οργανισμού.
- CE07 - Χρήση εξειδικευμένων τεχνικών οικονομικής και οικονομικής διαχείρισης σε τουριστικούς οργανισμούς.
- CE08 - Καθορισμός συστημάτων διαχείρισης και ελέγχου σε οργανισμούς τουρισμού.
- CE09 - Να αναλύσει από την κρίσιμη άποψη την τουριστική δραστηριότητα και το διεθνές της περιβάλλον για την ανίχνευση κινδύνων και την αξιοποίηση των κύριων ευκαιριών.
- CE10 - Να γνωρίζει τα μέσα σχεδιασμού και χωροταξίας, καθώς και τους μηχανισμούς που ρυθμίζουν τις τουριστικές δραστηριότητες και την ανάπτυξη της πρότασης χωροταξίας και τον προγραμματισμό ενός συγκεκριμένου προορισμού.
- CE11 - Η κατανόηση της πολυπλοκότητας της δομής του τουριστικού προορισμού από συστηματική άποψη.
- CE12 - Να καθορίσει και να αναπτύξει ένα στρατηγικό σχέδιο στον τομέα του τουρισμού που σχετίζεται με έναν προορισμό.
- CE13 - Να γνωρίζει και να χρησιμοποιεί τα μέσα της βιώσιμης διαχείρισης προορισμών και προϊόντων.
- CE14 - Να γνωρίζει και να χρησιμοποιεί τα συστήματα ποιότητας και την περιβαλλοντική, οικονομική και κοινωνική διαχείριση που σχετίζεται με τον τουρισμό στο πλαίσιο της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.
- CE15 - Να γνωρίζει πώς να αναλύει τις νέες τάσεις, τις προβλέψεις και τη δυναμική των διεθνών τουριστικών αγορών.
- CE16 - Να είναι σε θέση να δημιουργήσει και νέα τουριστικά προϊόντα, στρατηγικές ραδιοτηλεοπτικής μετάδοσης και δημιουργίας, από τουριστικούς πόρους και μια ομάδα προκαθορισμένης ζήτησης.
- CE17 - Σχεδιασμός ολοκληρωμένης διαδικασίας για την προώθηση τουριστικών προϊόντων και την ανάληψη νέων σχεδίων επιχειρήσεων και υπηρεσιών.
- CE18 - Να προσαρμόσει μια εμπορική στρατηγική ανάλογα με τα χαρακτηριστικά κάθε τουριστικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
- CE19 - Να γνωρίζει διάφορα συστήματα κόστους που πρέπει να χρησιμοποιούνται στον έλεγχο της διαχείρισης και στη στρατηγική λήψη αποφάσεων.
- CE20 - Η προσομοίωση των αποτελεσμάτων κερδοφορίας της λήψης αποφάσεων σχετικά με τα προϊόντα και τις τιμές στις τουριστικές επιχειρήσεις.
- CE21 - Να γνωρίζει τη σχέση μεταξύ της σύνθεσης του προϋπολογισμού και του επιχειρηματικού προγραμματισμού.
- CE22 - Για την ερμηνεία των δεικτών που παρέχονται στην κάρτα αποτελεσμάτων του τουρισμού.
- CE23 - Προβλέψεις οικονομικών καταστάσεων στην OOTT.
- CE24 - Να μεταφραστεί η θεωρία στην πρακτική και να προσαρμοστούν οι γενικές αρχές του προϋπολογισμού και η συγκεκριμένη ρύθμιση του OOTT.
- CE25 - Να γνωρίζουμε σε βάθος το μοντέλο USALI ως εργαλείο βελτίωσης της διαχείρισης του ξενοδοχειακού τμήματος
- CE26 - Να αξιοποιήσει άριστα τις νέες τεχνολογίες πληροφόρησης και επικοινωνίας στον τομέα του τουρισμού.
- CE27 - Να γνωρίζει πώς να διαχειρίζεται τις προηγμένες νέες στρατηγικές μάρκετινγκ: συναισθηματική και βιωματική neuromarketing μάρκετινγκ.
- CE28 - Να ενσωματώσει και να χρησιμοποιήσει τις αποκτηθείσες γνώσεις για να πάρει τις καλύτερες αποφάσεις στις διεθνείς επιχειρήσεις.
- CE29 - Χρήση τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών στον διεθνή τομέα: κοινωνικά δίκτυα και διαχείριση της φήμης στο διαδίκτυο.
- CE30 - Να γνωρίζει τις λειτουργικές πρακτικές και τις διαδικασίες που αναπτύσσονται στις τουριστικές επιχειρήσεις μέσω επαγγελματικών πρακτικών.
- CE31 - Να γνωρίζει τις τεχνικές εργασίας που επιτρέπουν την ανάλυση και την τοποθέτηση της επαγγελματικής δραστηριότητας του τουρισμού σε ένα στρατηγικό και αρμόδιο πλαίσιο, δηλαδή την απόκτηση της ικανότητας εφαρμογής κατάλληλων εργαλείων διαχείρισης για το επιχειρηματικό περιβάλλον.
- CE32 - Να είναι κατάλληλος για το σχεδιασμό, τη συγγραφή και τελικά την υλοποίηση σύνθετων τουριστικών έργων χρησιμοποιώντας την καταλληλότερη μεθοδολογία.
- CE33 - Διεξαγωγή βιβλιογραφικών αναζητήσεων και βιβλιομετρικών αναλύσεων των κύριων βάσεων βιβλίων, με στόχο την ανάλυση και τη συσχέτιση πληροφοριών που λαμβάνονται από τα μητρώα ή των αναζητήσεων των διατριβών του Δασκάλου.
- CE34 - Να σχεδιάσει την ανάπτυξη της έρευνας εργασίας, να κάνει την υπόθεση ή τις ερευνητικές ερωτήσεις, να εφαρμόσει το πεδίο εργασίας και να προτείνει συμπεράσματα σχετικά με την υπόθεση ή τα προηγούμενα ερωτήματα, καθώς και να υποβάλει και να υπερασπιστεί τα αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί στον τομέα του τουρισμού σύμφωνα με τη δομή της επιστημονικής έρευνας.
- CE35 - Εκπόνηση προφορικών εκθέσεων σύμφωνα με τη μεθοδολογία που έχει συμφωνηθεί από τις κύριες διεθνείς τουριστικές διασκέψεις, καθώς και την εκπόνηση ερευνητικών εκθέσεων σύμφωνα με τους κανόνες περί στυλ (APA, Harvard κ.λπ.) που επιτρέπουν σε άλλους ανθρώπους ή οργανισμούς να συμβουλεύονται τα μελλοντικά στοιχεία για την έρευνα στον τομέα του τουρισμού.
- CE36 - Σχεδιασμός σχεδίων πίστης για πελάτες σε πολυεθνικές εταιρείες τουρισμού.
- CE38 - Ανάπτυξη σχεδίων μάρκετινγκ και επικοινωνίας στον διεθνή τομέα.
Πρόσβαση και εγγραφή
Γενικές απαιτήσεις εισόδου
Το προφίλ του φοιτητή είναι αυτό που κατέχει πτυχίο πανεπιστημίου και ενδιαφέρεται για εφαρμοσμένη έρευνα και διαχείριση στον τομέα του τουρισμού.
Οι καταλληλότεροι υποψήφιοι για την απόκτηση του μεταπτυχιακού διπλώματος στη Διεθνή Διοίκηση Τουρισμού θα είναι οι υποψήφιοι κάτοχοι πτυχίου Τουρισμού ή κάτοχοι άλλου τομέα όπως οι οικονομικές επιστήμες, οι νομικές επιστήμες, οι κοινωνικές επιστήμες και οι ανθρωπιστικές επιστήμες.
Θα ληφθούν υπόψη τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:
- Ακαδημαϊκό αρχείο (50%)
- Γνώση Αγγλικών (ελάχιστο επίπεδο B2) (20%)
- Επαγγελματική εμπειρία του τουρισμού (20%)
- Ειδικευμένη τουριστική κατάρτιση (10%)
Όροι και Προϋποθέσεις ή ειδικές εξετάσεις εισόδου
- Απαιτείται επίπεδο B2 της αγγλικής γλώσσας
Αν χρειαστεί, θα αξιολογηθεί το βιογραφικό σημείωμα του φοιτητή λαμβάνοντας υπόψη την εργασιακή του εμπειρία, τα συμφέροντά του σύμφωνα με τους στόχους του πλοιάρχου, καθώς και το ακαδημαϊκό του ιστορικό.
Καθίσματα προσφέρονται: 35 θέσεις. Εάν το μάθημα δεν φτάσει στον ελάχιστο αριθμό φοιτητών, το Πανεπιστήμιο μπορεί να επιλέξει να μην ανοίξει τη διδακτική ομάδα.
Διδασκαλία της διαδρομής
Ενότητα Ι: Ιδρύματα (Υποχρεωτικό)
- Διεθνής Τουριστική Οικονομία: Επιπτώσεις και Μοντέλα.
- Μέθοδοι έρευνας στον τουρισμό
- Νομικό περιβάλλον στην τουριστική βιομηχανία
- Λογιστική διαχείρισης: σχεδιασμός και έλεγχος
- Πληροφορική και Συστήματα
- Δεξιότητες Ηγεσίας και Διοίκησης
- Περιβαλλοντική βιωσιμότητα στην τουριστική βιομηχανία
- Ποσοτικές μέθοδοι λήψης αποφάσεων στον τουρισμό
Ενότητα ΙΙ: Διεθνής Διοίκηση Μάρκετινγκ (Επιλογή) *
- Διεθνής Διοίκηση Μάρκετινγκ
- Διεθνής Συμβουλευτική Τουρισμού και Φιλοξενίας
- Στρατηγική διαχείριση στη βιομηχανία τουρισμού
- Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό: Το επιχειρηματικό σχέδιο
- Βασικές αρχές διαχείρισης εσόδων
Ενότητα ΙΙΙ: Διαχείριση Προορισμού Τουρισμού (περιλαμβάνεται η ενότητα UNESCO) (Επιλογή) *
- Διαχείριση Πολιτιστικής Κληρονομιάς
- Ιστορικές διαδρομές και πολιτιστικές διαδρομές
- Βιώσιμος Τουρισμός σε Φυσικές Προστατευόμενες Περιοχές
- Διαχείριση τουριστικών προορισμών
- Περιπτωσιολογικές μελέτες των τόπων παγκόσμιας κληρονομιάς από την UNESCO (διαφορετικά σεμινάρια)
Ενότητα IV: Τελικό Πρόγραμμα Μάστερ
- Πρακτική
- Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Τελικού Προγράμματος
* Όταν ολοκληρώσετε τη διαδικασία εγγραφής σε αυτήν την κύρια μονάδα, πρέπει να επιλέξετε μεταξύ των αντικειμένων της ενότητας ΙΙ ή της ενότητας ΙΙΙ (μία ή την άλλη). Αυτό οφείλεται στην εξέλιξη για τον πλοίαρχο σε αυτά τα δύο δρομολόγια.
Πρακτική άσκηση
Το αντικείμενο των Πρακτικών είναι ένα πρόγραμμα σπουδών που έχει ως βασικό στόχο την ενθάρρυνση της ολοκληρωμένης κατάρτισης του φοιτητή μέσω της πρακτικής εφαρμογής των γνώσεων που αποκτήθηκαν στο πτυχίο, που διευκολύνει την άμεση επαφή με την επαγγελματική δραστηριότητα και προσφέρει την ευκαιρία στους μαθητές να ενσωματωθούν επαγγελματικό κόσμο με ένα ελάχιστο επίπεδο εμπειρίας. Όλες οι πρακτικές ασκήσεις σχεδιάζονται έτσι ώστε οι σπουδαστές που συμμετέχουν σε αυτές να αποκτήσουν επαγγελματική εμπειρία σε πραγματικές καταστάσεις και συνθήκες, εφαρμόζοντας τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις στάσεις που αποκτώνται στην εκπαιδευτική διαδικασία κατά τη διάρκεια του πτυχίου. Αυτές οι πρακτικές είναι μια σημαντική ευκαιρία για την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των μαθητών.
Οι πρακτικές πρακτικές είναι δραστηριότητες που αναλαμβάνει ο φοιτητής σε εταιρείες, ιδρύματα και οργανισμούς. δηλαδή σε κέντρα εκτός του πανεπιστημίου, που έχουν ως στόχο να εμπλουτίσουν και να συμπληρώσουν τις πανεπιστημιακές σπουδές τους, προσφέροντας παράλληλα βαθύτερες γνώσεις σχετικά με τις δεξιότητες που θα χρειαστούν μετά την αποφοίτησή τους.
Το υποκείμενο πρακτικής έχει δύο φάσεις:
- Πρώτον, να κάνει την πρακτική άσκηση, η οποία προσφέρει επαγγελματική εμπειρία σχετική με το προφίλ του μεταπτυχιακού και που εμφανίζεται στην Έκθεση Επαλήθευσης του πτυχίου.
- Δεύτερον, προετοιμασία της έκθεσης.