Μεταπτυχιακό στη διδασκαλία της κινεζικής ως ξένης γλώσσας
Ming Chuan University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Saginaw, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 570 / per credit *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Για τους κατοίκους του Μίτσιγκαν
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Γιατί TCFL;
Τα τελευταία χρόνια, ο τομέας TCS / FL (Διδασκαλία των Κινέζων ως Δεύτερη / Ξένη Γλώσσα) επεκτάθηκε γρήγορα σε κάθε γωνιά του κόσμου. Το πρόγραμμα του Δασκάλου για τη διδασκαλία κινεζικών ως ξένης γλώσσας ιδρύθηκε για να ενισχύσει τα εξαιρετικά ταλέντα στον τομέα της TCFL. Το πρόγραμμα του κυρίου δίνει μεγάλη έμφαση στην ενσωμάτωση των θεωριών και των πρακτικών στην εκπαίδευση. Στόχος μας είναι να προετοιμάσουμε τους σπουδαστές για μια πολλά υποσχόμενη καριέρα στο TCFL και να συμβάλουμε περαιτέρω στον τομέα της κινεζικής γλώσσας.
Ένα δίδακτρο για δύο βαθμούς
Με την ολοκλήρωση 36 ωρών πίστωσης, οι φοιτητές θα λάβουν δύο πτυχία μεταπτυχιακών τίτλων Master of Arts (MA) από το SVSU και Master of Arts (MA) από την MCU-MI. Τα διπλά πτυχία επιδεικνύουν διεθνή, διαπολιτισμική και διεπιστημονική ικανότητα των αποφοίτων.
Προοπτικές καριέρας
- Δάσκαλος TCFL.
- Διοικητικό προσωπικό των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της Μανδαρινής.
- Εκπαιδευτικό υλικό διδακτικού υλικού Mandarin, για όλα τα επίπεδα των εκπαιδευομένων.
- Αξιολογητής κινεζικής γλώσσας ή σχεδιαστής κινεζικών δοκιμών και αξιολόγησης.
- Περαιτέρω μελέτη στον τομέα της TCFL. Εκπαιδευτής των καθηγητών TCFL.
Διδακτέα ύλη
Ο βαθμός απαιτεί 36 ώρες πίστωσης από τις μεταπτυχιακές εργασίες, από τις οποίες 19 πιστωτικές ώρες θα διδάσκονται από το Saginaw Valley State University και 17 ώρες πίστωσης θα διδάσκονται από το Ming Chuan University . Με την ολοκλήρωση 36 ωρών πίστωσης, οι φοιτητές θα λάβουν δύο μεταπτυχιακές σπουδές, Master of Arts (MA) από το SVSU και Master of Arts στη διδασκαλία της κινεζικής ως ξένη γλώσσα (MATCFL) από MCU-MI.
Μια περιγραφή των απαιτούμενων μαθημάτων έχει ως εξής:
Κινεζική γλώσσα εκπαιδευτική σχεδίαση και τεχνολογία Αυτό το μάθημα προσφέρει μια γενική εισαγωγή στις ποικίλες χρήσεις και εφαρμογές των μέσων ενημέρωσης και των διαθέσιμων υλικών για τη διδασκαλία των κινέζων σε ξένους μαθητές. Παρέχει μια συστηματική επισκόπηση των σύγχρονων μέσων ενημέρωσης, τα οποία μπορούν να προσφέρουν αυθεντικά γλωσσικά, ιστορικά, λογοτεχνικά και πολιτιστικά υλικά και εικόνες για αποτελεσματική διδασκαλία. Το μάθημα δίνει έμφαση στα ηλεκτρονικά μέσα, στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στο διαδίκτυο και στο χρήσιμο περιεχόμενο τους, καθώς σχετίζονται με τη διδασκαλία της κινεζικής προφοράς, του γραπτού συστήματος, της κατανόησης της ακρόασης, της γραφής, της γραμματικής και του πολιτισμού. Πιστωτικές μονάδες: 3 Αντιπαραγωγική Ανάλυση και Ανάλυση Σφαλμάτων Το μάθημα αυτό έχει ως στόχο να παράγει φοιτητές που κατανοούν τους παράγοντες που εμπλέκονται στην επικοινωνία σε δύο γλώσσες. οι οποίοι έχουν επίγνωση των διαφορετικών επιπέδων νοήματος σε ένα κείμενο, οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτήν την ευαισθητοποίηση για να αξιολογήσουν τόσο τα πηγαία κείμενα όσο και τις δικές τους μεταφράσεις. οι οποίοι έχουν επίγνωση βασικών θεμάτων που αφορούν την μετάφραση ως επάγγελμα · και που γνωρίζουν κάτι από τους πρόσφατους πόρους τεχνολογίας πληροφοριών για τους μεταφραστές. Θα βοηθήσει επίσης τους μαθητές να εξετάσουν κείμενα και να αναλύσουν τα γλωσσικά και κοινωνικο-γλωσσικά ζητήματα στα οποία βασίζεται η επικοινωνία. Πιστωτικές μονάδες: 3 Βασικές αρχές της διδακτικής μεθοδολογίας, της αξιολόγησης και του περιβάλλοντος για τη εκμάθηση γλωσσών Οι μαθητές θα μάθουν για τις μεθόδους διδασκαλίας, συμπεριλαμβανομένων των στρατηγικών ομαδοποίησης και της διαφοροποίησης των οδηγιών για διαφορετικούς τύπους ενήλικων εκπαιδευόμενων. Θα δοθεί έμφαση στη μεθοδολογία σχετικά με την εκμάθηση βασισμένη σε εργασίες και με βάση το περιεχόμενο. Η αξιολόγηση θα περιλαμβάνει τις βασικές έννοιες και ζητήματα αξιολόγησης, την ποικιλία των αξιολογήσεων και την κατάλληλη χρήση αξιολογήσεων ανάλογα με το μαθησιακό περιβάλλον, τα επιθυμητά αποτελέσματα και την πελατεία. Καθώς η συνολική επιτυχία πιθανόν να καθοριστεί από την ικανότητα των πελατών να εκτελούν καθήκοντα στο περιβάλλον εργασίας τους, οι υποψήφιοι TCFL πρέπει να είναι ειδικά προετοιμασμένοι για την εκτέλεση αξιολογήσεων βάσει επιδόσεων. Πιστωτικές μονάδες: 3 Διαπολιτισμικές επικοινωνίες για τη διδασκαλία της κινεζικής ως ξένης γλώσσας Στόχος του μαθήματος είναι η γενική εισαγωγή των βασικών θεωριών του τομέα της διαπολιτισμικής επικοινωνίας και οι αιτήσεις για τους Κινέζους εκπαιδευτικούς που εργάζονται στο επίκεντρο των διεθνών συναντήσεων, κάτι που είναι απαραίτητο για τους σπουδαστές που επιθυμούν να εργαστούν σε διαπολιτισμικά περιβάλλοντα. Πιστωτικές μονάδες: 3 Εισαγωγή στον πολιτισμό, τη γλώσσα και το εκπαιδευτικό σύστημα των ΗΠΑ Αυτό το μάθημα θα παρέχει μια εις βάθος κατανόηση και από πρώτο χέρι εμπειρία του περιβάλλοντος των ΗΠΑ, από το οποίο πολλοί από τους μελλοντικούς πελάτες τους είναι πιθανό να προέρχονται. Οι μαθητές θα εξερευνήσουν τις διάφορες πτυχές της διαφορετικότητας, συμπεριλαμβανομένης της γλωσσικής ποικιλομορφίας στις ΗΠΑ, καθώς και των κοινών χαρακτηριστικών που συναντώνται στην αμερικανική εμπειρία. Ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί στις στάσεις απέναντι στη γλώσσα και την εκπαίδευση που υπάρχουν στις ΗΠΑ Πιστωτικές μονάδες: 3 Επαγγελματική Αγγλική για Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών Σχεδιασμένο για να εξοικειώσει τους μαθητές με την ποικιλία των μητρώων γλώσσας που χρησιμοποιούνται σε διάφορους χώρους εργασίας από τους οποίους είναι πιθανό να έρθουν οι μαθητές CSL / CFL. Αυτό το εφαρμοσμένο μάθημα διδασκαλίας γλωσσών εξετάζει επίσης θέματα τα οποία είναι πιθανότερο να επηρεάσουν ή να προωθήσουν την επιτυχή εκμάθηση των κινέζων, όπως η απόκτηση κινεζικής ορθογραφίας, η κατανόηση και η ομιλία μιας ομιλούμενης γλώσσας και η διαθεσιμότητα κινητών ηλεκτρονικών συσκευών για γλωσσική πρακτική. Οι μαθητές θα χωρίσουν τις ώρες μεταξύ της επίσημης διδασκαλίας / συζήτησης στην τάξη και των θέσεων εργασίας. Εκτός από τη συγκεκριμένη χρήση της γλώσσας, οι μαθητές θα μάθουν για την κουλτούρα των χώρων εργασίας στις ΗΠΑ Πίστωση: 4 Άσκηση Δεύτερης Γλώσσας και Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών Το μάθημα παρέχει μια επισκόπηση των τρεχουσών θεωρητικών και πρακτικών θεμάτων σχετικά με την απόκτηση δεύτερης γλώσσας από διεπιστημονική σκοπιά, βασισμένη στις εργασίες στη θεωρητική γλωσσολογία, την ψυχογλωσσολογία, τη νευροληψία, τη γνωστική επιστήμη και την κοινωνιογλωσσολογία. Ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί στις επιπτώσεις της έρευνας σε αυτούς τους τομείς και στην εφαρμογή τους στη διδασκαλία γλωσσών. Σημαντικές και πραγματικές πτυχές των κινεζικών Το αντικείμενο αυτό αποσκοπεί στη συστηματική εισαγωγή των βασικών εννοιών, θεωριών, ερευνητικών μεθόδων και σημαντικών ευρημάτων σε κινεζικές σημασιολογικές και ρεαλιστικές μελέτες και προσπαθεί να απεικονίσει το εφαρμοσμένο δυναμικό τέτοιων μελετών. Εξηγούνται επίσης οι σχέσεις μεταξύ μορφής και λειτουργίας, σημασίας και χρήσης, και της γλώσσας και της γνώσης. Συντακτικές δομές και ρητορικά πρότυπα κινεζικών Το μάθημα αυτό εισάγει τις βασικές έννοιες και προσεγγίσεις στη μελέτη της κινεζικής σύνταξης και της ρητορικής, με έμφαση σε μια παιδαγωγική προσέγγιση που αποσκοπεί στην εισαγωγή και διδασκαλία αυτού του υλικού ως ξένης γλώσσας. Πιστωτικές μονάδες: 3 Διδασκαλία της κινεζικής ως ξένης γλώσσας μέσω της λογοτεχνίας Το θέμα αυτό εισάγει τους μελλοντικούς καθηγητές κινεζικής γλώσσας στη χρήση λογοτεχνικών κειμένων στη διδασκαλία των Κινέζων ως ξένης γλώσσας. Το θέμα παρέχει αρχικά μια εισαγωγή στην κινεζική λογοτεχνία από τη δυτική προοπτική. δηλαδή βασικά ζητήματα και προσεγγίσεις που αποτελούν τη βάση για την ανάγνωση της κινεζικής λογοτεχνίας στις δυτικές χώρες. Αυτό είναι το θεμέλιο για μια εξερεύνηση του πώς η λογοτεχνία εντάσσεται στην παιδαγωγική της κινεζικής γλώσσας. Στη συνέχεια το θέμα καλύπτει μια ποικιλία συγκεκριμένων θεμάτων, αποδεικνύοντας πώς η λογοτεχνία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως παιδαγωγικό συμπλήρωμα στη διδασκαλία τόσο γραπτών όσο και προφορικών κινεζικών. Τέλος, θα ζητηθεί από τους φοιτητές να εκπονήσουν ανεξάρτητα έργα που θα διαμορφώνουν τη χρήση της λογοτεχνίας στην παιδαγωγική. Πίστωση: 2 Διδασκαλία των κινέζων για συγκεκριμένους σκοπούς Το μάθημα επικεντρώνεται στη διδασκαλία, εκμάθηση και χρήση των Κινέζων για ακαδημαϊκούς και επαγγελματικούς σκοπούς, με ιδιαίτερη προσοχή στην επιχειρηματικότητα και την εκπαίδευση. Τα κινέζικα είναι πλέον μια από τις πιο διαδεδομένες γλώσσες για τη διεθνή επικοινωνία στους τομείς των επιχειρήσεων και της εκπαίδευσης. Κατά συνέπεια, πολλοί καθηγητές TCFL υποχρεούνται να διδάσκουν τους Κινέζους στους ενήλικες είτε προετοιμάζοντας για πανεπιστημιακές σπουδές είτε για εργασιακούς σκοπούς. Αυτό το μάθημα στοχεύει σε βασικά θέματα σε αυτόν τον τομέα, όπως η διδασκαλία του CSP, η ανάλυση αναγκών, ο σχεδιασμός και η αξιολόγηση των υλικών, η ανάλυση του είδους και η ακαδημαϊκή γραφή. Πιστωτικές μονάδες: 3 Γλώσσα πρακτικής στο χώρο εργασίας Ως κορυφαίο μάθημα, οι μαθητές θα διδάσκουν κινέζικα σε εθελοντές από τις ΗΠΑ σε διάφορα περιβάλλοντα. Οι σπουδαστές θα συναντιούνται τακτικά με τον επιβλέποντα καθηγητή. Οι μαθητές θα αναθεωρήσουν τη μεθοδολογία διδασκαλίας με τον εκπαιδευτή, ο οποίος θα διενεργούσε επιτόπιες επισκέψεις αξιολόγησης. Ο αυτοαπασχολούμενος, ο πελάτης και ο σύμβουλος των αξιολογήσεων θα είναι βασικοί στη συνολική αξιολόγηση του φοιτητή. Πιστωτικές μονάδες: 3
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Διεθνές Master Διδασκαλίας Αγγλικών
- Halifax Regional Municipality, Καναδάς
MA στην Εκπαίδευση με την TESOL
- Lincoln, Ηνωμένο Βασίλειο
MA στη διδασκαλία της αγγλικής ως δεύτερης γλώσσας (TESL)
- St. Cloud, Ηνωμένες Πολιτείες