Μεταπτυχιακό στην Έρευνα και την Καινοτομία σε Ειδικές Διδακτικές για την Πρώιμη Παιδική και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Universidade Santiago de Compostela
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Santiago de Compostela, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά, Γαλικιανός
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 854
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Oct 2024
Εισαγωγή
Αυτό το Master έχει σχεδιαστεί για δασκάλους (νέους και έμπειρους) και είναι σαφώς αφοσιωμένο στην εκπαιδευτική καινοτομία. Προσανατολίζεται στη βελτίωση και εξειδίκευση της κατάρτισης των εκπαιδευτικών στον τομέα της συγκεκριμένης διδακτικής, δίνοντας τη δυνατότητα στις ερευνητικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την εκπαιδευτική έρευνα, έτσι ώστε οι μαθητές να αναπτύξουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την εφαρμογή μεθοδολογιών και δεξιοτήτων στην τάξη, καινοτόμες στρατηγικές και ανάπτυξη έρευνας πρωτοβουλίες από τάξεις και εκπαιδευτικά κέντρα. Επιπλέον, το μεταπτυχιακό προσφέρει τα απαραίτητα προσόντα ώστε οι δάσκαλοι νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων να μπορούν να ενσωματώσουν την επιστημονική έρευνα στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία και, ως εκ τούτου, να έχουν πρόσβαση στα επίσημα διδακτορικά προγράμματα των πανεπιστημίων.
Το Διαπανεπιστημιακό Μεταπτυχιακό στην Έρευνα και την Καινοτομία στη Ειδική Διδακτική για την Πρώιμη Παιδική και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση προσφέρεται στα πανεπιστήμια της Coruña (πανεπιστημιούπολη La Coruña), του Santiago (πανεπιστημιούπολη Santiago de Compostela) και του Vigo (πανεπιστημιούπολη Pontevedra). Διαρκεί ένα ακαδημαϊκό έτος με φόρτο 60 πιστωτικών μονάδων ECTS και το μπλοκ των υποχρεωτικών μαθημάτων προσεγγίζεται από διεπιστημονική προοπτική και με σφαιρική προσέγγιση. Η δομή του μεταπτυχιακού τίτλου, που ενσωματώνει εννέα επιστημονικούς τομείς, απαιτεί μια ολοκληρωμένη προσπάθεια για την παρουσίαση μιας συνεκτικής και συνεκτικής πρότασης. Η προσπάθεια αυτή είναι αξιοσημείωτη σε τρία από τα υποχρεωτικά μαθήματα (Το περιβάλλον ως εκπαιδευτικός πόρος, Ανάλυση διεπιστημονικών εμπειριών, Σχεδιασμός διεπιστημονικών έργων). Σε αυτά, τα διεπιστημονικά έργα αντιμετωπίζονται προσπαθώντας να ανταποκριθούν σε αυτή την ανάγκη, προσφέροντας ένα εννοιολογικό πλαίσιο διεπιστημονικότητας, αναλύοντας εμπειρίες και καλές πρακτικές που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο αυτής της προσέγγισης και, τέλος, καθοδηγώντας τους μαθητές στο σχεδιασμό μιας διεπιστημονικής πρότασης που συγκεντρώνει τις προσωπικές τους ανησυχίες. αρχική κατάρτιση και τα χαρακτηριστικά του πλαισίου της επαγγελματικής πρακτικής.
Συνδεδεμένη με αυτήν την επαγγελματιστική πτυχή, μία από τις βασικές λειτουργίες αυτού του μεταπτυχιακού διπλώματος είναι η προώθηση της δημιουργίας νέας γνώσης μέσω της έρευνας και της καινοτομίας σχετικά με την εκπαιδευτική δράση σε συγκεκριμένα διδακτικά. Είναι αδιαμφισβήτητο ότι τα νέα κοινωνικά και επαγγελματικά σενάρια απαιτούν την ανάγκη κατάρτισης εκπαιδευτικών που καταφέρνουν να τονώσουν την κριτική σκέψη, την ηθική και τη δημιουργικότητα μέσα από διαδικασίες καινοτομίας και έργα σε πραγματικά πλαίσια.
Είναι επίσης απαραίτητο να επιμορφωθούν οι εκπαιδευτικοί στη διαχείριση μεθοδολογικών εργαλείων και των διαφορετικών ερευνητικών προσεγγίσεων σε συγκεκριμένα διδακτικά, κατανοώντας τις ιδιαιτερότητες και τα προβλήματά τους, με σκοπό τον μετασχηματισμό της εκπαίδευσης με βάση την καινοτομία και την έρευνα.
Για το λόγο αυτό, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη σχέση έρευνας και καινοτομίας, στενά συνδεδεμένες έννοιες, αφού η θεωρητική, πρακτική και μεθοδολογική πρόοδος των σημερινών γραμμών έρευνας σε κάθε ένα από τα συγκεκριμένα διδακτικά προβάλλεται και ορίζεται μέσα από τις διαδικασίες βελτίωσης που εφαρμόζονται στο επαγγελματικά πλαίσια.
Αυτό το Master είναι ξεκάθαρα αφοσιωμένο στην εκπαιδευτική καινοτομία και προσανατολίζεται στη βελτίωση και την εξειδίκευση της κατάρτισης στον τομέα της συγκεκριμένης διδακτικής και εξετάζοντας τα σημεία σύμπτωσής τους σε ένα διεπιστημονικό πλαίσιο που δεν μπορεί να αγνοήσει την άμεση επαφή με την εκπαιδευτική πραγματικότητα. Η ανάλυση καινοτόμων διδακτικών προσεγγίσεων, η επίλυση συγκεκριμένων ερευνητικών προβλημάτων κ.λπ., αποτελούν ένα διαμορφωτικό έργο που μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μέσω εξωτερικών πρακτικών στα σχολεία ή σε εκείνα που συνδέονται άμεσα με εμάς, επομένως αυτές οι πρακτικές έχουν θεωρηθεί ως υποχρεωτικό μάθημα. στο πρόγραμμα σπουδών.
Από την άλλη πλευρά, το Final Master's Project είναι μια ευκαιρία για τους μαθητές να προβληματιστούν σχετικά με τη μάθηση που επιτεύχθηκε στα διάφορα θέματα και να εφαρμόσουν αυτές τις γνώσεις σε συγκεκριμένα προβλήματα. Για το λόγο αυτό, η μεταπτυχιακή εργασία και οι εξωτερικές πρακτικές συνδέονται μεταξύ τους, έτσι ώστε οι φοιτητές να μπορούν να συσχετίσουν τη θεωρία με πραγματικά εκπαιδευτικά προβλήματα, πτυχή που είναι αναπόφευκτη, ώστε η εξειδικευμένη κατάρτιση των εκπαιδευτικών να είναι ποιοτική και να επιτρέπει την καινοτομία και βελτίωση της πραγματικής ποιότητας της εκπαίδευσης.
Διδακτέα ύλη
Το Master είναι δομημένο σε ένα ακαδημαϊκό έτος και με φόρτο 60 πιστωτικών μονάδων ECTS, οι οποίες κατανέμονται ως εξής: 39 πιστωτικές μονάδες υποχρεωτικών μαθημάτων (που περιλαμβάνουν 6 πιστωτικές μονάδες εξωτερικής πρακτικής άσκησης, 9 τελικής μεταπτυχιακής διατριβής) και 42 πιστωτικές μονάδες μαθημάτων επιλογής ( εκ των οποίων οι μαθητές πρέπει να λάβουν μόνο 21 μονάδες).
Αποτέλεσμα προγράμματος
Ο στόχος είναι οι απόφοιτοι που ξεκινούν το ταξίδι τους σε διαφορετικούς παραγωγικούς τομείς να μπορούν να το κάνουν με εκπαίδευση που όχι μόνο είναι πιο ολοκληρωμένη αλλά και διευρύνει τις προοπτικές και τις δυνατότητες εργασίας τους.
Αυτό που κάνει αυτόν τον τίτλο διαφορετικό και ελκυστικό είναι η δέσμευσή του σε μια δομική οργάνωση διεπιστημονικού χαρακτήρα. Έτσι, στόχος είναι η εκπαίδευση των φοιτητών μέσω διεπιστημονικών έργων, έτσι ώστε τα διαφορετικά θέματα στους ισχύοντες κανονισμούς να αποτελούν ενεργό μέρος στο ακαδημαϊκό έργο του πτυχίου.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
Επιστημονική περιέργεια, μεράκι για μελέτη και ανάγνωση, ικανότητα για αυτόνομη και συνεργατική μάθηση, δεξιότητες για διαπροσωπική επικοινωνία, ικανότητα ανάλυσης και κριτικής σκέψης, επίγνωση κοινωνικών και εκπαιδευτικών πτυχών όπως η βιωσιμότητα και η ισότητα, η ηθική και δημοκρατική δέσμευση σε διαφορετικούς επαγγελματικούς τομείς. με την κοινωνία του 21ου αιώνα, εξ ορισμού, ολοένα και πιο ποικιλόμορφη και πολυπολιτισμική.