Μεταπτυχιακό στην Σχεδίαση, Οπτική και Πολυμέσα Επικοινωνία
Sapienza University of Rome
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Rome, Ιταλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 1.500 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
29 Jul 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Oct 2024
* ανά ακαδημαϊκό έτος
Εισαγωγή
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στο σχεδιασμό, την οπτική και την επικοινωνία πολυμέσων (LM-12), που ιδρύθηκε το AY 2007/2008, και τώρα διατίθεται επίσης στα αγγλικά, είναι ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης δεύτερου επιπέδου στον τομέα του σχεδιασμού που στοχεύει στην εκπαίδευση ενός σχεδιαστή ικανός να συλλάβει και να ελέγξει τα επικοινωνιακά αντικείμενα που αλληλεπιδρούν με την καθημερινή ζωή από άποψη περιεχομένου, αισθητικής και τεχνολογικής πλευράς, είτε είναι αναλογικά είτε ψηφιακά.
Κατά τη διάρκεια της διετούς περιόδου, οι απόφοιτοι του Σχεδιασμού, της Οπτικής και της Επικοινωνίας Πολυμέσων αποκτούν τις δεξιότητες, τα εργαλεία και τις μεθοδολογίες που σχετίζονται με το σχεδιασμό και την παραγωγή επικοινωνιακών τεχνουργημάτων στους τομείς της τυπογραφίας, των γραφικών, της διαφήμισης και της έκδοσης, της πολυμέσων, της διαδραστικής και της υπερμέσων επικοινωνίας , σχεδιασμός και δημιουργία απτών και άυλων αντικειμένων, επίσης για τον τομέα της παράστασης και του εκθέματος.
Η εκπαιδευτική δραστηριότητα αφορά τους ακόλουθους κύριους θεματικούς τομείς: σχεδιασμός ταυτότητας (δηλ. Η θεσμική και εταιρική εικόνα και η στενή σχέση της με το σχεδιασμό των υπηρεσιών). ο σχεδιασμός των γραμματοσειρών, τα γραφικά σύνταξης, ο σχεδιασμός συστημάτων πληροφοριών και επικοινωνιών (infographics), της κοινής ωφέλειας επικοινωνίας · πολυμέσα και διαδραστικός σχεδιασμός και επικοινωνία, κινητικά γραφικά, ταινίες και νέα σχεδίαση μέσων. εκτέλεση σχεδιασμού και σχεδιασμού εκθεμάτων.
Η έκδοση 2020-2021 του προγράμματος, η οποία προσφέρει επίσης ένα πρόγραμμα σπουδών που διδάσκεται εξ ολοκλήρου στα αγγλικά, περιλαμβάνει 8 ολοκληρωμένα εργαστήρια, 3 από τα οποία σχετίζονται με την οπτική και γραφική σχεδίαση, 3 ολοκληρωμένα εργαστήρια που σχετίζονται με τον τομέα του σχεδιασμού πολυμέσων, ένα εργαστήριο σχεδιασμού εκθεμάτων και ένα Εργαστήριο Τελικής Σύνθεσης. Μαθήματα Φωτογραφίας, Βίντεο, Θεωρίες και Πρακτικές των γραφικών, ηλεκτρονικών και ψηφιακών τεχνών, καθώς και συνεισφορές από τους κλάδους της Κοινωνιολογίας των Πολιτιστικών Διαδικασιών, από τις Επιστήμες της Ψυχαγωγίας, από τον κινηματογράφο, το Θέατρο και την Τηλεόραση και από τον Υπολογιστή Η μηχανική είναι επίσης διαθέσιμη.
Οι απόφοιτοι θα μπορούν να εργάζονται τόσο ως ελεύθεροι επαγγελματίες όσο και ως στελέχη ή ηγέτες ομάδων σε επιχειρήσεις ή γραφεία επικοινωνίας ή σε άλλους οργανισμούς στους οποίους η επικοινωνία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της εταιρικής αποστολής.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Πρώτος χρόνος
Πρώτο εξάμηνο
- Σχεδιασμός βιβλίων και τυπογραφία
- Γραφικά υπολογιστών και στούντιο παιχνιδιών
- Στούντιο εικόνας και αφήγησης
- Αρχές και πρακτικές ηλεκτρονικής και ψηφιακής
Δεύτερο εξάμηνο
- Σχεδιασμός για στούντιο επικοινωνίας δημοσίου συμφέροντος
- Στούντιο σχεδιασμού παραστάσεων
- Στούντιο σχεδιασμού πολυμέσων
Δεύτερη χρονιά
Πρώτο εξάμηνο
- Στούντιο σχεδιασμού και γραφικών γλωσσών
- Στούντιο σχεδιασμού έκθεσης
- Στούντιο σχεδιασμού πληροφοριών
Δεύτερο εξάμηνο
- Άλλες χρήσιμες δεξιότητες για ένταξη στον κόσμο της εργασίας
- Κατ' επιλογή του μαθητή
- Τελικές εξετάσεις
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
Το μάθημα παρέχει τις δεξιότητες για να μπορέσετε να καλύψετε τους ακόλουθους επαγγελματικούς ρόλους:
- Καλλιτεχνικός Διευθυντής και Δημιουργικός Διευθυντής
- Ψηφιακός Σχεδιαστής
- Σχεδιαστής Πληροφοριών
- Interface/UX Designer
- Motion Designer
- Σχεδιαστής αλληλεπίδρασης και παιχνιδιών
- Δημιουργός βίντεο
- Σχεδιαστής Ψηφιακής Εκπαίδευσης
Αυτά τα στοιχεία μπορούν να βρεθούν στους ακόλουθους τομείς
- Παραδοσιακές υπηρεσίες σύνταξης για στρατηγικούς ρόλους και ρόλους σχεδιασμού προϊόντων.
- Δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς για προφίλ αφιερωμένα στον στρατηγικό σχεδιασμό και στο σχεδιασμό προϊόντων σε επικοινωνιακό κλειδί.
- Γραφεία συμβούλων, συμπεριλαμβανομένων στρατηγικών, για γραφική επικοινωνία για διαφήμιση και ταυτότητα επωνυμίας και προϊόντος.
- Εταιρείες και νεοφυείς επιχειρήσεις που προσανατολίζονται στο σχεδιασμό.
- Εκπαιδευτικές υπηρεσίες σε επίσημα και μη τυπικά πλαίσια για ρόλους στρατηγικού σχεδιασμού.