Μεταπτυχιακό στο Διεθνές Μάρκετινγκ
Schellhammer Business School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Marbella, Ισπανία
Γλώσσες
Αγγλικά, Ισπανικά, Γαλλική γλώσσα
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Το Μεταπτυχιακό στο Διεθνές Μάρκετινγκ στο Schellhammer Business School προσφέρει ένα προηγμένο πρόγραμμα σπουδών που παρέχει εικόνα για τον γρήγορο κόσμο του Διεθνούς Μάρκετινγκ.
Στο SBS θα ξεκινήσετε ένα ταξίδι για να ανακαλύψετε τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουν οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ σε δεκαετίες που έρχονται με ένα αναλυτικό πρόγραμμα που καλύπτει το μάρκετινγκ από όλες τις οπτικές γωνίες και δεν παραβλέπει ποτέ το ανθρώπινο στοιχείο. Οι μαθητές αποκτούν εικόνα για το Μάρκετινγκ στον 21ο αιώνα, το μάρκετινγκ υπηρεσιών και ανακαλύπτουν τις περιπλοκές του Branding και της Συμπεριφοράς των Καταναλωτών.
Με ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη ισχυρών δημιουργικών, κριτικών και αναλυτικών δεξιοτήτων σκέψης, το Master in International Marketing στο Schellhammer Business School παρέχει ένα θεμέλιο λίθο για μια καριέρα στο Μάρκετινγκ σε παγκόσμια κλίμακα.
Είτε ψάχνετε να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας και να μετακινήσετε την καριέρα σας στο επόμενο επίπεδο είτε θέλετε να ενισχύσετε τον εαυτό σας για να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση, αυτό είναι ένα Master πρόγραμμα που καλύπτει όλες τις επιλογές.
Πληροφορίες Μαθήματος
- Κωδικός Μαθήματος: MBA-300
- Διάρκεια μαθημάτων: 1 ακαδημαϊκό έτος
- Εξάμηνο 1: Οκτώβριος / Εξάμηνο 2: Φεβρουάριος
- ECTS (Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστώσεων): 90
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Σειρά ενοτήτων, σεμιναρίων και εργαστηρίων που καλύπτουν τα ακόλουθα θέματα:
|
|
Προσφέρονται μαθήματα γλωσσών: Ισπανικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Κινεζικά Μανδαρινικά, Ιαπωνικά, Ρωσικά και Αγγλικά.
Λάβετε υπόψη ότι τα θέματα που προσφέρονται ενδέχεται να διαφέρουν από τη δημοσιευμένη λίστα και αναθεωρούνται περιοδικά για να διασφαλίζεται η μέγιστη συνάφεια με τον σχετικό κλάδο και τον επιχειρηματικό κόσμο. Τα μαθήματα γλώσσας βασίζονται στη ζήτηση (τουλάχιστον πέντε φοιτητές) ανά επίπεδο και πρέπει να επιλέγονται πριν από την έναρξη του εξαμήνου.