Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Εμπειρία Πελατών
INSA Business, Marketing & Communication School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Barcelona, Ισπανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 5.200 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Παρουσίαση
Το τρέχον Διαδίκτυο έχει γίνει ένα από τα μεγαλύτερα εργαλεία όσον αφορά τον αντίκτυπο του μάρκετινγκ. Είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε τις διαφορετικές δυνατότητες που προσφέρει αυτό το σύμπαν για την επικοινωνία με τους πελάτες.
Στόχος
α) Απόφοιτοι που θέλουν να επεκτείνουν τον τομέα εργασίας τους στον ψηφιακό χώρο.
β) Έμπειροι επαγγελματίες και ελεύθεροι επαγγελματίες που θέλουν να αναβαθμίσουν ή να επεκτείνουν τις γνώσεις τους.
γ) Εταιρείες που αναζητούν εμπειρογνωμοσύνη προσωπικού.
δ) Πτυχιούχοι στο Επαγγελματικό Ενδιάμεσο ή Ανώτερο Βαθμό στους τομείς του Μάρκετινγκ που αναζητούν εξειδικευμένη εκπαίδευση για να εισέλθουν στο εργατικό δυναμικό.
Επαγγελματικές Ευκαιρίες
- Διαχειριστής Online Marketing
- Υπεύθυνος για την τοποθέτηση SEO και SEM
INSA προσφέρει τη δυνατότητα πρακτικής άσκησης σε εταιρείες κατά τη διάρκεια της παράδοσης των Masters.
Περίληψη
- Σχέση Μάρκετινγκ, Άμεσο & Διαδραστικό
- Μάρκετινγκ Intelligence
- Μάρκετινγκ και ψηφιακή επικοινωνία
- Νέες μορφές στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία
- Περιβάλλον 2.0
Σύστημα αξιολόγησης
Το σύστημα αξιολόγησης του προγράμματος βασίζεται σε συνεχή αξιολόγηση καθενός από τα μπλοκ μέσω της παρακολούθησης στην τάξη και / ή της εξέτασης, έτσι ώστε ο μαθητής να πρέπει να έχει περάσει ανεξάρτητα κάθε μάθημα.
Μετά από επιτυχείς δοκιμές και αξιολόγηση του προγράμματος, αρκεί να υπάρχει η ελάχιστη απαιτούμενη συμμετοχή, οι μαθητές αποκτούν τον τίτλο Master στο Marketing Digital & Social Media της INSA Business, Marketing & Communication School.