Πλοίαρχος στην αμπελουργία και την ονοματολογία
Georgian Technical University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Tbilisi, Γεωργία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
GEL 5.500 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Ετήσια δίδακτρα για αλλοδαπούς φοιτητές
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Στόχοι του προγράμματος
- Για την προετοιμασία του οινολόγος σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας, η οποία θα είναι ανταγωνιστική, πρακτικά προσανατολισμένη και έτοιμο να ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις του κλάδου του οίνου.
- Να αποκτήσουν τους μαθητές με τις απαιτούμενες θεωρητικές γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες.
- Να εισαγάγει στους μαθητές τον κόσμο της καλλιέργειας σταφυλιών, της οινοποίησης, της εκτίμησης του κρασιού και των επιχειρήσεων κρασιού.
- Να διδάξει τις τρέχουσες τεχνικές, να δώσει πληροφορίες για τις σύγχρονες μεθόδους, τις καινοτομίες που χρησιμοποιούνται κατά τη διαχείριση ενός αμπελώνα και του οινοποιείου.
- Να εξηγήσει τη σημασία των συγκεκριμένων τεχνικών αμπελουργίας για τη δημιουργία κρασιών με καλή γεύση και άρωμα.
- Να παρέχει την εμπειρία στους σπουδαστές που αναπτύσσουν σχετικές δεξιότητες στις τρέχουσες πρακτικές για τη συγκομιδή σταφυλιών και την επεξεργασία των σταφυλιών σε κρασί σε εμπορικό αμπελώνα ή / και οινοποιείο.
- Να γίνουν μαθητές εξοικειωμένοι με κοινές αναλυτικές δεξιότητες, που χρησιμοποιούνται σε ένα εργαστήριο κρασιών.
Περιγραφή Προγράμματος
Το πρόγραμμα αναπτύχθηκε σύμφωνα με το σύστημα ECTS, 1 πίστωση ισούται με 27 ώρες, που σημαίνει επαφή, καθώς και ανεξάρτητες ώρες εργασίας. Η κατανομή των πιστώσεων αντιπροσωπεύεται στο πρόγραμμα σπουδών.
Η διάρκεια του προγράμματος είναι 2 έτη (4 εξάμηνα) και καλύπτει 120 μονάδες (ECTS). Βασικά μαθήματα-75 μονάδες, τα οποία έχουν προγραμματιστεί ως εξής: υποχρεωτικά μαθήματα εξειδίκευσης 58 μονάδες, Μαθήματα επιλογής 5 μαθημάτων. Πρακτική-12 μονάδες και ερευνητική συνιστώσα- 45 μονάδες. Οι πρακτικές θα διεξαχθούν σε αμπελώνα, παιδικό κήπο και στο εργοστάσιο κρασιών.
Η διεργασία εκμάθησης πρώτου έτους (δύο εξάμηνα 21-21 εβδομάδων) προγραμματίζεται ως εξής: δύο εβδομάδες, ιδιαίτερα την εβδομάδα VII και XIV εβδομάδα, παρέχονται ενδιάμεσες εξετάσεις, δηλαδή η διάρκεια της μάθησης και οι μεσοπρόθεσμες εξετάσεις είναι 17 εβδομάδες. Κατά τη διάρκεια των εξετάσεων XVIII και XXI εβδομάδων παρέχονται εξετάσεις (κύριες και συμπληρωματικές εξετάσεις). Στο πρώτο εξάμηνο του έτους ο πλοίαρχος μαθαίνει 3 μαθήματα με 5 μονάδες, 1 μαθήματα με 6 μονάδες, 1 υποκείμενο με 4 μονάδες και 1 μάθημα με 5 μονάδες (προαιρετικά). Στο μάθημα του δεύτερου εξαμήνου μαθαίνουν 3 μαθήματα με 5 μονάδες, 1 υποκείμενο με 6 μονάδες και 1 υποκείμενο με 4 μονάδες και το πτυχιακό ερευνητικό πρόγραμμα / ενημερωτικό δελτίο, το οποίο υπολογίζεται σε 5 μονάδες.
Η διδασκαλία του δεύτερου έτους (ένα εξάμηνο 21 εβδομάδων) έχει προγραμματιστεί ως εξής: δύο εβδομάδες, ιδιαίτερα την εβδομάδα VII και XIV, οι μεσοπρόθεσμες εξετάσεις, δηλαδή η διάρκεια της μάθησης και οι μεσοπρόθεσμες εξετάσεις είναι 17 εβδομάδες. Κατά τη διάρκεια των εξετάσεων των XVIII και XXI εβδομάδων πραγματοποιήθηκαν εξετάσεις (κύριες και συμπληρωματικές εξετάσεις). Στο τρίτο εξάμηνο ο Δάσκαλος μαθαίνει 2 μαθήματα με 6 μονάδες, 2 μαθήματα με 4 μονάδες και ερευνητικό / πειραματικό εξάρτημα, το οποίο υπολογίζεται σε 10 μονάδες. Στο τέταρτο εξάμηνο ο Δάσκαλος ολοκληρώνει τη διατριβή του κυρίου. Η ολοκλήρωση και παρουσίαση της διπλωματικής εργασίας περιλαμβάνει 30 μονάδες.
πρόγραμμα Προϋποθέσεις
Τα δικαιώματα σπουδών για ένα πρόγραμμα Μάστερ έχουν δικαίωμα ατόμου που έχει τουλάχιστον πτυχίο ή ισοδύναμο ακαδημαϊκό πτυχίο και έχει αγγλική γνώση στο επίπεδο Β2, που πρέπει να εγκριθεί με το κατάλληλο Πιστοποιητικό από το ίδρυμα με ειδική διαπίστευση ή με εξετάσεις που παρέχονται από το Πανεπιστήμιο. Το πρόσωπο που θα είναι εγγεγραμμένοι σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Graduate Record Εξέταση (με βάση τα Graduate Record εξετάσεις και δοκιμές σε ειδικότητα που υποβάλλονται στην αγγλική γλώσσα). δειγματοληπτικούς ελέγχους θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας της GTU τουλάχιστον ένα μήνα πριν από την έναρξη των εξετάσεων. Η εισαγωγή στο πρόγραμμα του Δασκάλου χωρίς επιτυχία μπορεί να γίνει από το Υπουργείο Παιδείας και Επιστημών.
Εκπαιδευτικό αποτέλεσμα / ικανότητες
Γνώση και κατανόηση
Η βαθιά και συστηματική γνώση της αμπελοκαλλιέργειας και της ονολογίας. Γνώση της πολιτιστικής ιστορίας και της γεωγραφίας της καλλιέργειας σταφυλιών, τα είδη σταφυλιών που καλλιεργούνται στις παγκόσμιες αμπελουργικές περιοχές. Γνώση και κατανόηση της ανατομίας των φυτών, κύκλοι αμπελουργίας: ανάλυση της θέσης. Ποικιλιακή επιλογή; Μεθόδους ανάδευσης · Θρεπτικές ανάγκες των αμπέλων. Ασθένειες και παράσιτα εντόμων αμπέλων. Ρύθμιση των καλλιεργειών · ανατροφή; Μεταμόσχευση; Διαχείριση δαπέδου του αμπελώνα και προσδιορισμοί συγκομιδής. Κατανόηση της φυσιολογίας και των συμπτωμάτων των κοινών προβλημάτων των παρασίτων Γνώση των περιοχών που παράγουν οινόπνευμα, των διάσημων χαρακτηριστικών του κρασιού, των παραδοσιακών μεθόδων και των τεχνικών οινοποίησης διαφορετικών χωρών. Γνώση και κατανόηση των δραστηριοτήτων του οινοποιείου, των υλικών, των συσκευών, της ασφάλειας των αποθηκών και της αποχέτευσης. Η γνώση των σύγχρονων μεθόδων αναλύσεων πρέπει και το κρασί. Κατανόηση των κύριων παραγόντων προσδιορισμού της ποιότητας του οίνου. Γνώση και κατανόηση των τεχνολογικών διεργασιών και μεθόδων παραγωγής αφρώδους οίνου, κονιάκ, κονιάκ και άλλων αποσταγμένων ποτών. Γνώση και κατανόηση της έννοιας της επιχείρησης κρασιού, του μάρκετινγκ και της πώλησης.
Εφαρμογή της γνώσης
Δυνατότητα Ανεξάρτητου σχεδιασμού και εφαρμογής των απαραίτητων μέτρων για τη διατήρηση αμπελώνων, λαμβάνοντας υπόψη την ποικιλία των σταφυλιών, τη σύνθεση του εδάφους και τις περιβαλλοντικές συνθήκες. Ικανότητα διάγνωσης ανεπαρκειών θρεπτικών ουσιών, ψυχρής βλάβης και κοινών προβλημάτων επιβλαβών οργανισμών. Ικανότητα αναγνώρισης κοινών ανεπαρκειών θρεπτικών ουσιών και παρασίτων. Ικανότητα οργάνωσης της συγκομιδής, προσδιορισμός της βέλτιστης ημερομηνίας του τρύγου. Ικανότητα παρακολούθησης και διαχείρισης των διαδικασιών καλλιέργειας σταφυλιών και οινοποιήσεων, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς. Δυνατότητα χρήσης σύγχρονων μεθόδων, υλικών και συσκευών για την παραγωγή υψηλής ποιότητας κρασί, κατάλληλη για τις απαιτήσεις της παγκόσμιας αγοράς. Ικανότητα δημιουργίας τεχνολογιών καινοτομίας και καινοτομιών για τη δημιουργία ενός νέου εμπορικού σήματος. Δυνατότητα ανεξάρτητης διεξαγωγής ελέγχου ποιότητας στον αμπελώνα και στο οινοποιείο. Η εκτίμηση των κινδύνων μέσω απρόβλεπτων περιστάσεων. Ο αισθητήριος οίνος αξιολόγησης και αποσταγμένα ποτά. Κατανόηση της ατομικής λύσης των προβλημάτων στην αμπελουργία και την ονοματολογία. Δυνατότητα διεξαγωγής εργαστηριακών δοκιμών σε οίνους σε ένα ευρύ φάσμα ρυθμών προσθήκης, ανάλυση των δοκιμών μέσω αισθητηριακής ή εργαστηριακής ανάλυσης και κλιμάκωση της επιλεγμένης τιμής προσθήκης για τον υπολογισμό των ποσοστών προσθήκης στον μαζικό οίνο (μαθηματικά). Δυνατότητα χρήσης των πιο πρόσφατων προσεγγίσεων μεθόδων και ανεξάρτητης διεξαγωγής της επιστημονικής έρευνας.
λήψη αποφάσεων
Δυνατότητα επιλογής και ερμηνείας αμπελουργικών και ενοριακών δεδομένων, καθώς και ανάλυση των αφηρημένων δεδομένων χρησιμοποιώντας πρότυπα και ορισμένες επιλεγμένες μεθόδους. Δυνατότητα κατανόησης του πεδίου της εργασίας στις διαδικασίες κατασκευής και έρευνας. Δυνατότητα πραγματοποίησης προβλέψεων αναλύσεων και κατάλληλων συμπερασμάτων για την τρέχουσα κατάσταση κατά την εφαρμογή των τεχνολογικών λειτουργιών και την επίλυση προβλημάτων. Ικανότητα της κριτικής σκέψης και της ορθής κρίσης. Δυνατότητα ανίχνευσης προβλημάτων και αξιολόγηση κινδύνου. Ικανότητα εντοπισμού των αναγκών νέων πόρων. Ικανότητα αξιολόγησης των ιστορικών λόγων για την επιτυχή παραγωγή οίνου σε διάφορες περιοχές του κόσμου. Δυνατότητα αξιολόγησης των δεδομένων εδάφους και του κλίματος ενός δυνητικού χώρου αμπελώνα για τον καθορισμό: πώς να το προετοιμάσετε για φύτευση. Ποιες ποικιλίες θα αναπτυχθούν καλύτερα εκεί? Και τι χαρακτηριστικά επεξεργασίας θα λειτουργήσουν καλύτερα για τον τόπο και τις ποικιλίες που επιλέχθηκαν. Δυνατότητα εκτέλεσης μιας συμφωνίας αγοράς αμπελιών και κρασιού.
Δεξιότητες επικοινωνίας
Η δυνατότητα παροχής των παρουσιάσεων στο κοινό-στόχος και διεξαγωγή της διαπροσωπικής επικοινωνίας. Να παρουσιάσει προφορικές αναφορές για κάθε ερευνητικό έγγραφο χρησιμοποιώντας καλές τεχνικές επικοινωνίας, εντός καθορισμένου χρονικού διαστήματος και καλύπτοντας το εκχωρηθέν υλικό. Δυνατότητα χρήσης λεξιλογίου παραγωγής κρασιού για να περιγράψει τα βασικά βήματα της διαδικασίας που σχετίζονται με την παραγωγή κόκκινων και λευκών οίνων. Δυνατότητα προετοιμασίας ενός ερευνητικού εγγράφου με έμφαση σε μια επιλεγμένη πτυχή της ιστορίας των οινοποιήσιμων σταφυλιών ή / και του οίνου χρησιμοποιώντας εγχειρίδια βιβλιοθηκών και ιστοσελίδες. Δυνατότητα επίδειξης βασικών γνώσεων αμπελοκαλλιέργειας και οινοποιητικών τεχνικών που σχετίζονται με την ασφάλεια των αμπελώνων, τη διαχείριση των πτερυγίων, τον αμπελώνα, τη διαχείριση της διατροφής, τις σχέσεις με το νερό, τη διαχείριση του εδάφους του αμπελώνα, τις τεχνικές ελέγχου των παρασίτων, την επεξεργασία σταφυλιών σε χυμούς, Οι διεργασίες του οινοποιείου και ο εξοπλισμός του οινοποιείου. Δυνατότητα εφαρμογής λογισμικού με τη σύνταξη ερευνητικού εγγράφου, τη διαχείριση υπολογιστικών φύλλων, την επαγγελματική παρουσίαση και τη διαχείριση πληροφοριών (αλφαβητισμός με υπολογιστές). Ικανότητα να ερμηνεύει, να αναλύει και να αξιολογεί περιοδικά, δημοσιεύσεις κειμένων σε ονοματολογία και εμπόριο.
Μάθηση δεξιοτήτων
Η αξιολόγηση της προσωπικής διαδικασίας εκμάθησης με συνεκτικό και ευπροσάρμοστο τρόπο. Η ανάπτυξη της επαγγελματικής σταδιοδρομίας μετά την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος. Ο εντοπισμός των περαιτέρω μαθησιακών αναγκών. Ο προσδιορισμός των αναγκών στην προσωπική διαδικασία μάθησης στον τομέα της ονολογίας. Εύρεση των μέσων εκμάθησης, κατανόηση των μαθησιακών χαρακτηριστικών της διαδικασίας με βάση τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη διαχείριση της μελλοντικής μάθησης. Δυνατότητα δημιουργίας ενός βασικού ερευνητικού εγγράφου ειδικά για τον τομέα της ενολογίας.
Αξίες
Η αξιολόγηση της στάσης των ίδιων και των άλλων στις επαγγελματικές αξίες και η συμβολή τους στη διαμόρφωση νέων αξιών. Η διατήρηση και προστασία της επαγγελματικής δεοντολογίας σύμφωνα με τους βασικούς νόμους δράσης. Με βάση τις επαγγελματικές αξίες, η δήλωση της ανάγκης ανάπτυξης πεδίου σε πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές πτυχές. Η υποδοχή του ονολόγου με την επαγγελματική, ηθική ευθύνη και αξίες. Εφαρμόστε ακαδημαϊκή και επαγγελματική δεοντολογία και αξίες κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησης και αξιολογώντας με κριτικό πνεύμα την εμπειρία τους. Αυτό περιλαμβάνει είτε: αναγνώριση του τρόπου με τον οποίο ορισμένες πρακτικές αμπελουργίας που πραγματοποιήθηκαν κατά την πρακτική τους άσκηση θα μπορούσαν να βελτιωθούν στους τομείς της καταπολέμησης των παρασίτων, της αποτελεσματικότητας ή των ηθικών υποχρεώσεων της ψευδούς διαφήμισης · Και / ή παρατηρώντας τους κινδύνους και / ή τις απαραίτητες προφυλάξεις ασφαλείας στην πρακτική άσκηση.
Μορφές και μέθοδοι επίτευξης των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Διάλεξη
Σεμινάριο (που εργάζεται στην ομάδα)
Πρακτικά μαθήματα
Κατηγορία εργαστηρίου
Εργασία / Πρακτική στο πεδίο
Μαθήματα / Έργο
Ώρες διαβούλευσης
Ανεξάρτητη εργασία
Μεταπτυχιακή εργασία.
Οι πιο ευρέως διαδεδομένες μέθοδοι διδασκαλίας και εκμάθησης καθώς και οι ορισμοί τους δίδονται παρακάτω. Ο δάσκαλος πρέπει να επιλέξει τη σωστή μέθοδο σύμφωνα με τον συγκεκριμένο στόχο και το πρόβλημα.
- Συζήτηση / συζητήσεις. Αυτή είναι η πιο διαδεδομένη μέθοδος διαλογικής διδασκαλίας. Μια διαδικασία συζήτησης αυξάνει σημαντικά την ποιότητα της συμμετοχής των μαθητών και της δραστηριότητάς τους. Μια συζήτηση μπορεί να μετατραπεί σε ένα επιχείρημα και αυτή η διαδικασία δεν περιορίζεται απλά στα ερωτήματα που θέτει ο δάσκαλος. Αναπτύσσει τις δεξιότητες των μαθητών για συλλογιστική και τεκμηριώνει τις δικές τους ιδέες.
- Συνεργατική εργασία. Η χρήση αυτής της μεθόδου συνεπάγεται τη διάσπαση των φοιτητών σε ξεχωριστές ομάδες και την παροχή σε κάθε ομάδα του δικού του έργου. Τα μέλη της ομάδας εργάζονται μεμονωμένα για τα ζητήματά τους και ταυτόχρονα μοιράζονται τις απόψεις τους με την υπόλοιπη ομάδα. Σύμφωνα με το πρόβλημα που τίθεται, είναι δυνατή η μετατόπιση των λειτουργιών μεταξύ των μελών της ομάδας σε αυτή τη διαδικασία. Αυτή η στρατηγική εξασφαλίζει τη μέγιστη συμμετοχή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία.
- Η μάθηση βασισμένη σε προβλήματα (PBL) είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιεί ένα συγκεκριμένο πρόβλημα ως αρχικό στάδιο τόσο για την απόκτηση νέας γνώσης όσο και για τη διαδικασία ολοκλήρωσης.
- Η ευρετική μέθοδος βασίζεται στη βήμα προς βήμα επίλυση ενός δεδομένου προβλήματος. Συντελείται με ανεξάρτητο καθορισμό των γεγονότων στη διαδικασία διδασκαλίας και προσδιορισμό των δεσμών μεταξύ τους.
- Η μέθοδος επίδειξης προϋποθέτει την παρουσίαση πληροφοριών με τη βοήθεια οπτικών βοηθημάτων. Είναι αρκετά αποτελεσματικό για την επίτευξη του απαιτούμενου αποτελέσματος. Συνιστάται συχνά η παρουσίαση του υλικού ταυτόχρονα με ηχητικά και οπτικά μέσα. Το υλικό μπορεί να παρουσιαστεί τόσο από δάσκαλο όσο και από φοιτητή. Αυτή η μέθοδος μας βοηθά να κάνουμε πιο ξεκάθαρα τα διαφορετικά βήματα για να αντιληφθείς το διδακτικό υλικό, να καθορίσεις ποια βήματα πρέπει να πάρουν ανεξάρτητα οι μαθητές. Ταυτόχρονα αυτή η στρατηγική δείχνει οπτικά την ουσία ενός προβλήματος / προβλήματος. Η επίδειξη μπορεί να είναι πολύ απλή.
- Η επαγωγική μέθοδος καθορίζει μια τέτοια μορφή μετάδοσης κάθε είδους γνώσης όταν στη διαδικασία εκμάθησης η πορεία της σκέψης είναι προσανατολισμένη από γεγονότα προς γενίκευση, δηλαδή παρουσιάζοντας το υλικό, η διαδικασία πηγαίνει από το τσιμέντο στο γενικό.
- Η αφαιρετική μέθοδος καθορίζει μια τέτοια μορφή μετάδοσης κάθε είδους γνώσης που παρουσιάζει μια λογική διαδικασία ανεύρεσης νέων γνώσεων με βάση τη γενική γνώση, δηλαδή η διαδικασία πηγαίνει από γενική σε συγκεκριμένη
- Η αναλυτική μέθοδος μας βοηθά να διαιρέσουμε ολόκληρο το διδακτικό υλικό σε συστατικά μέρη. Με τον τρόπο αυτό απλοποιείται η λεπτομερής ερμηνεία των ξεχωριστών ζητημάτων στο συγκεκριμένο πολύπλοκο πρόβλημα.
- Η συνθετική μέθοδος συνεπάγεται το σχηματισμό ενός ζητήματος από μερικές ξεχωριστές. Αυτή η μέθοδος βοηθά τους μαθητές να αναπτύξουν την ικανότητα να δουν το πρόβλημα στο σύνολό του.
- Η λεκτική ή προφορική μέθοδος περιλαμβάνει διάλεξη, αφήγηση, συζήτηση κλπ. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ο δάσκαλος μεταδίδει, εξηγεί το υλικό προφορικά, και οι μαθητές το αντιλαμβάνονται και μαθαίνουν με κατανόηση και απομνημόνευση.
- Η εργαστηριακή μέθοδος περιλαμβάνει τις ακόλουθες μορφές δραστηριότητας: διεξαγωγή πειραμάτων, παρουσίαση βίντεο, κλπ.
- Οι πρακτικές μέθοδοι ενώνουν όλες τις μορφές διδασκαλίας που διεγείρουν την ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων στους μαθητές. Σε αυτή την περίπτωση ένας φοιτητής εκτελεί ανεξάρτητα διαφορετικά είδη δραστηριότητας με βάση τις αποκτηθείσες γνώσεις, π.χ. πεδία σπουδών, πρακτική διδασκαλίας, επιτόπια εργασία κ.λπ.
- Η επεξηγηματική μέθοδος βασίζεται στη συζήτηση ενός δεδομένου θέματος. Στη διαδικασία εξήγησης του υλικού ο δάσκαλος φέρνει συγκεκριμένα παραδείγματα των οποίων η λεπτομερής ανάλυση γίνεται στο πλαίσιο του συγκεκριμένου θέματος.
- Σχεδιασμός και παρουσίαση ενός έργου. Κατά το σχεδιασμό ενός έργου ένας φοιτητής εφαρμόζει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που έχει αποκτήσει για την επίλυση ενός προβλήματος. Η διδασκαλία μέσω σχεδιασμού σχεδίων αυξάνει τα κίνητρα και την ευθύνη των μαθητών. Η εργασία σε ένα έργο περιλαμβάνει τα στάδια του σχεδιασμού, της έρευνας, της πρακτικής δραστηριότητας και της παρουσίασης των αποτελεσμάτων σύμφωνα με το επιλεγμένο θέμα. Το έργο θεωρείται ότι ολοκληρώνεται εάν τα αποτελέσματά του παρουσιάζονται με σαφήνεια, πειστικότητα και ορθότητα. Μπορεί να πραγματοποιηθεί μεμονωμένα, σε ζεύγη ή σε ομάδες. Επίσης, στο πλαίσιο ενός ή περισσοτέρων θεμάτων (ολοκλήρωση των θεμάτων) · Μετά την ολοκλήρωση του έργου παρουσιάζεται σε μεγάλο ακροατήριο.
- Η διδασκαλία με γνώμονα τη δραστηριότητα συνεπάγεται την ενεργό συμμετοχή των εκπαιδευτικών και των μαθητών στη διαδικασία διδασκαλίας, όταν γίνεται πρακτική ερμηνεία του θεωρητικού υλικού.
- Η γραπτή μέθοδος περιλαμβάνει τις ακόλουθες μορφές δραστηριότητας: αντιγραφή, λήψη σημειώσεων, σύνταξη διδακτορικών διατριβών, γραπτά δοκίμια κλπ.
Οι μορφές και οι μέθοδοι επίτευξης των μαθησιακών αποτελεσμάτων μεταφορτώνονται στην ιστοσελίδα του πανεπιστημίου και μπορούν να βρεθούν μέσω του ακόλουθου συνδέσμου: Http://www.gtu.ge/quality/new/en.pdf
Τομέα της απασχόλησης
Μετά την αποφοίτησή του, με την αποκτηθείσα γνώση και με τα προσόντα του, το άτομο θα μπορεί να εργάζεται σε ιδιωτικούς, κυβερνητικούς και μη κυβερνητικούς οργανισμούς, όπως οι εταιρείες οινοποιίας, οι εταιρείες καλλιέργειας σταφυλιών, οι αφρώδεις οίνοι και τα αποσταγμένα ποτά, τα εργαστήρια, Που εργάζονται στον τομέα της αμπελοκαλλιέργειας και της ονοματολογίας, το Υπουργείο Γεωργίας και οι συνδεδεμένες με αυτήν υπηρεσίες.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MSc Αμπελουργίας και Οινολογίας (Ονοποιία)
- Jerusalem, Ισραήλ
Μεταπτυχιακό στην Οινολογία
- Valencia, Ισπανία
Master of Science στην ιταλική κουζίνα και κρασί
- Padua, Ιταλία