Πλοίαρχος στον τομέα της ύδρευσης, της απόρριψης νερού και της ορθολογικής χρήσης και προστασίας των υδάτινων πόρων
Georgian Technical University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Tbilisi, Γεωργία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
GEL 5.500 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Ετήσια δίδακτρα για αλλοδαπούς φοιτητές
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Στόχοι του προγράμματος
- Το πρόγραμμα Master's στην παροχή νερού, απαλλαγή από το νερό και ορθολογική χρήση και προστασία των υδάτινων πόρων παρέχει στους αποφοίτους του με τις απαιτούμενες από την αγορά γνώσεις και δεξιότητες για να αρχίσει ανεξάρτητα και ελεύθερα την ανάπτυξη της κατασκευής συστημάτων ύδρευσης και αποχέτευσης και να διαχειριστεί σωστά τη διαδικασία κατασκευής Βιώσιμο και ασφαλές τρόπο.
- Διδάξτε να παρέχουν ορθολογική χρήση και προστασία των υδάτινων πόρων στην τρέχουσα κατάσταση.
- Διδάξτε για την επίλυση σύνθετων μηχανικής και περιβαλλοντικά προβλήματα στην κατασκευή των συστημάτων παροχής νερού και αποχέτευσης.
- Διδάξτε να εργάζονται ανεξάρτητα με το κανονιστικό έγγραφα που σχετίζονται με το έργο και να μεταφέρει ένα αντικείμενο κατασκευής στην εκμετάλλευση προσανατολισμένη στην ποιότητα.
Περιγραφή Προγράμματος
Το πρόγραμμα αναπτύχθηκε σύμφωνα με το σύστημα ECTS, 1 πίστωση ισούται με 27 ώρες, που σημαίνει επαφή, καθώς και ανεξάρτητες ώρες εργασίας. Η κατανομή των πιστώσεων που αναπαρίστανται στο πρόγραμμα σπουδών. Η κατανομή των πιστώσεων που αναπαρίστανται στο πρόγραμμα σπουδών. Η συνέχιση του προγράμματος είναι 2 έτη (4 εξάμηνα) και καλύπτει 120 μονάδες (ECTS) Core μαθήματα - 75 μονάδες και ερευνητικό στοιχείο - 45 μονάδες.
Η διεργασία εκμάθησης πρώτου έτους (δύο εξάμηνα 21-21 εβδομάδων) προγραμματίζεται ως εξής: δύο εβδομάδες, ιδιαίτερα την εβδομάδα VII και XIV εβδομάδα, παρέχονται ενδιάμεσες εξετάσεις, δηλαδή η διάρκεια της μάθησης και οι μεσοπρόθεσμες εξετάσεις είναι 17 εβδομάδες. Κατά τη διάρκεια των εξετάσεων των XVIII και XXI εβδομάδων πραγματοποιήθηκαν εξετάσεις (κύριες και συμπληρωματικές εξετάσεις). Στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους μάστερ μαθαίνουν 5 πιστωτικά 1 θέμα, 7 πιστωτικά 1 θέμα και 9 πιστωτικά 2 θέματα. Στο δεύτερο εξάμηνο ο Δάσκαλος μαθαίνει 5 πιστωτικά 2 μαθήματα, 7 πιστωτικά 1 μαθήματα, 8 μαθήματα 1 υποκείμενο και Μεταπτυχιακό Έργο Έρευνα / Ενημερωτικό Δελτίο που υπολογίζει 5 μονάδες.
Η δευτεροβάθμια διαδικασία μάθησης στο τρίτο εξάμηνο Master μάθετε 5 πιστωτικά 1 θέμα, 7 πιστωτικά 1 θέμα, 8 πιστωτικά 1 θέμα και έρευνα / πειραματική συνιστώσα που υπολογίζει 10 μονάδες. Στο τέταρτο εξάμηνο ο Δάσκαλος ολοκληρώνει τη διατριβή του πλοίαρχου Η ολοκλήρωση και παρουσίαση της διπλωματικής εργασίας περιλαμβάνει 30 μονάδες.
πρόγραμμα Προϋποθέσεις
Τα δικαιώματα σπουδών για το πρόγραμμα Master είναι το πρόσωπο που έχει τουλάχιστον πτυχίο ή ισοδύναμο ακαδημαϊκό πτυχίο και έχει αγγλικές γνώσεις στο επίπεδο B2.2, το οποίο πρέπει να εγκριθεί με το κατάλληλο Πιστοποιητικό από το ίδρυμα με ειδική διαπίστευση ή με εξετάσεις που παρέχει το University in Testing Κέντρο Πανεπιστημίου. Πρόσωπο θα είναι εγγεγραμμένοι σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Graduate Record Εξέταση (με βάση το Graduate Record εξετάσεις και δοκιμές ειδικότητα που υποβάλλονται στην αγγλική γλώσσα). Οι δοκιμασίες των δειγμάτων θα τοποθετηθούν στην ιστοσελίδα του Τμήματος Εκπαίδευσης της GTU τουλάχιστον ένα μήνα πριν από την έναρξη των εξετάσεων Http://gtu.ge/study/index.php. Η εισαγωγή στο πρόγραμμα του Δασκάλου χωρίς επιτυχία μπορεί να γίνει από το Υπουργείο Παιδείας και Επιστημών.
Εκπαιδευτικό αποτέλεσμα / ικανότητες
Γνώση και κατανόηση
- Έχει μια βαθιά και συστηματική γνώση στον τομέα της κατασκευής και του σχεδιασμού.
- Διαθέτει δεξιότητες για τον σωστό προσδιορισμό και αξιολόγηση των παραγόντων κινδύνου στο σχεδιασμό, την κατασκευή και τη συντήρηση των συστημάτων παροχής νερού και εκκένωσης νερού.
- Διαθέτει ικανότητες για την ορθολογική χρήση και την προστασία των υδάτινων πόρων.
- Έχει την ικανότητα να κατανοεί τον τρόπο επίλυσης των προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν κατά την κατασκευή και το σχεδιασμό των έργων ύδρευσης και αποχέτευσης.
- Έχει γνώση για να κατανοήσει την ανάγκη να γίνουν τεχνικά αυξημένες οργανωτικές-οικονομικές αποφάσεις που απαιτούνται για την επίλυση των υφιστάμενων προβλημάτων.
- Διαθέτει δεξιότητες και εξειδίκευση για την κατάλληλη προετοιμασία των κατασκευαστικών έργων και τη διαχείριση των έργων κατασκευής - εγκατάστασης συστημάτων ύδρευσης και εκκένωσης νερού.
- Διαθέτει δεξιότητες και γνώσεις για την ανεξάρτητη ανάλυση των συνθηκών λειτουργίας των συστημάτων ύδρευσης και εκκένωσης των υδάτων και, εάν είναι απαραίτητο, για την ανάπτυξη και εφαρμογή των έργων ενίσχυσης και ανασυγκρότησης.
- Έχει μια θεμελιώδη και συστηματική γνώση των κανόνων και κανόνων κατασκευής και περίπλοκων ζητημάτων που σχετίζονται με τις τεχνολογικές διαδικασίες κατά τη διάρκεια της κατασκευής.
Εφαρμογή της γνώσης
- Έχει την ικανότητα να βρει πρωτότυπους τρόπους για την επίλυση σύνθετου προβλήματος στη διαδικασία κατασκευής.
- Δυνατότητα ανεξάρτητου σχεδιασμού πειραμάτων και δεδομένων ανάλυσης χρησιμοποιώντας τις πιο πρόσφατες μεθόδους και προσεγγίσεις.
- Έχει την ικανότητα να εργάζεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις κατασκευάζοντας ανεξάρτητα συστήματα ύδρευσης και αποχέτευσης.
- Διαθέτει ικανότητα ορθολογικής χρήσης και προστασίας των υδάτινων πόρων.
- Έχει την ικανότητα να σχεδιάζει συστήματα ύδρευσης και αποχέτευσης και να παρέχει τεχνολογικές διαδικασίες με βιώσιμο και αξιόπιστο τρόπο.
- Μπορεί να κατασκευάσει συστήματα ύδρευσης και αποχέτευσης χρησιμοποιώντας τις σύγχρονες τεχνικές και τεχνολογίες κατασκευής.
λήψη αποφάσεων
- Ικανότητα αναζήτησης σύνθετων και ελλιπών πληροφοριών από την ερευνητική βιβλιογραφία και το Διαδίκτυο. Να συνάγει συμπεράσματα με βάση την κριτική ανάλυση.
- Είναι ικανός να κατανοεί και να αξιολογεί σωστά τους παράγοντες κινδύνου καθώς και να λαμβάνει αποφάσεις βάσει της κριτικής ανάλυσης στο σχεδιασμό, την κατασκευή και τη λειτουργία των συστημάτων ύδρευσης και αποχέτευσης.
Δεξιότητες επικοινωνίας
- Δυνατότητα επικοινωνίας συμπερασμάτων, επιχειρημάτων και μεθόδων έρευνας με ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες.
- Είναι σε θέση να παρέχει ανεξάρτητα στοιχεία σχετικά με τα υπάρχοντα προβλήματα, ιδέες και τρόπους λύσης γραπτώς (λεπτομερής έκθεση) και προφορικά στον ακαδημαϊκό κόσμο και την επαγγελματική κοινότητα, όταν είναι απαραίτητο να εφαρμόζει εργαλεία ΤΠΕ.
- Έχει την ικανότητα να συμμετέχει στις συζητήσεις με τους ειδικούς του κλάδου. Δυνατότητα επικοινωνίας, σαφώς και λεπτομερώς, των συμπερασμάτων του και των εφαρμοσμένων μεθόδων έρευνας.
Μάθηση δεξιοτήτων
- Έχει την ικανότητα να σχεδιάζει στρατηγικά τη μελέτη του / της και να κάνει ολοκληρωμένες αξιολογήσεις.
- Μπορεί να μελετήσει ανεξάρτητα και να συνεχίσει τις σπουδές σε ένα περαιτέρω στάδιο με την εφαρμογή της γνώσης που αποκτάται.
- Ικανός να αξιολογήσει κριτικά τις γνώσεις του και να αναπτύξει περαιτέρω επαγγελματικές δεξιότητες.
Αξίες
- Μπορεί να αξιολογήσει τις στάσεις του και των άλλων για τις αξίες και να συμβάλει στην εισαγωγή νέων αξιών.
- Ο απόφοιτος έχει την ικανότητα να ενεργεί σύμφωνα με τους θεμελιώδεις νόμους δεοντολογίας.
- Έχει την ικανότητα να σέβεται τα οικολογικά συστήματα και να αναλαμβάνει ευθύνες όσον αφορά την προστασία του περιβάλλοντος.
- Δυνατότητα παρακολούθησης επαγγελματικών αξιών (ειλικρίνεια, συνείδηση των πολιτών και ακτιβισμός, ακρίβεια, ακρίβεια, αντικειμενικότητα κλπ.).
- Συμμετέχει στην εισαγωγή νέων αξιών που αποσκοπούν στη διασφάλιση της δημόσιας ασφάλειας, της υγείας και της ευημερίας.
Μορφές και μέθοδοι επίτευξης των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Διάλεξη
Σεμινάριο (που εργάζεται στην ομάδα)
Πρακτικά μαθήματα
Εργαστηριακές τάξεις
έρευνα Component
Διαβουλεύσεις
πρακτική
Ανεξάρτητη εργασία
Διδακτορικές διατριβές Μέθοδοι διδασκαλίας κατά τη διάρκεια της διαδικασίας μελέτης Οι παρακάτω μέθοδοι χρησιμοποιούνται για να μελετήσουν τις ιδιαιτερότητες του μαθήματος, οι οποίες δίνονται στα μαθήματα του μαθήματος.
- Συνεργατική εργασία . Η χρήση αυτής της μεθόδου συνεπάγεται τη διάσπαση των φοιτητών σε ξεχωριστές ομάδες και την παροχή σε κάθε ομάδα του δικού του έργου. Τα μέλη της ομάδας εργάζονται μεμονωμένα για τα ζητήματά τους και ταυτόχρονα μοιράζονται τις απόψεις τους με την υπόλοιπη ομάδα. Σύμφωνα με το πρόβλημα που τίθεται, είναι δυνατή η μετατόπιση των λειτουργιών μεταξύ των μελών της ομάδας σε αυτή τη διαδικασία. Αυτή η στρατηγική εξασφαλίζει τη μέγιστη συμμετοχή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία.
- Η μέθοδος επίδειξης προϋποθέτει την παρουσίαση πληροφοριών με τη βοήθεια οπτικών βοηθημάτων. Είναι αρκετά αποτελεσματικό για την επίτευξη του απαιτούμενου αποτελέσματος. Συνιστάται συχνά η παρουσίαση του υλικού ταυτόχρονα με ηχητικά και οπτικά μέσα. Το υλικό μπορεί να παρουσιαστεί τόσο από δάσκαλο όσο και από φοιτητή. Αυτή η μέθοδος μας βοηθά να κάνουμε πιο ξεκάθαρα τα διαφορετικά βήματα για να αντιληφθείς το διδακτικό υλικό, να καθορίσεις ποια βήματα πρέπει να πάρουν ανεξάρτητα οι μαθητές. Ταυτόχρονα αυτή η στρατηγική δείχνει οπτικά την ουσία ενός προβλήματος / προβλήματος. Η επίδειξη μπορεί να είναι πολύ απλή.
- Η λεκτική ή προφορική μέθοδος περιλαμβάνει διάλεξη, αφήγηση, συζήτηση κλπ. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ο δάσκαλος μεταδίδει, εξηγεί το υλικό προφορικά, και οι μαθητές το αντιλαμβάνονται και μαθαίνουν με κατανόηση και απομνημόνευση.
- Η γραπτή μέθοδος περιλαμβάνει τις ακόλουθες μορφές δραστηριότητας: αντιγραφή, λήψη σημειώσεων, σύνταξη διδακτορικών διατριβών, γραπτά δοκίμια κλπ.
- Η εργαστηριακή μέθοδος περιλαμβάνει τις ακόλουθες μορφές δραστηριότητας: διεξαγωγή πειραμάτων, παρουσίαση βίντεο, κλπ.
- Οι πρακτικές μέθοδοι ενώνουν όλες τις μορφές διδασκαλίας που διεγείρουν την ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων στους μαθητές. Σε αυτή την περίπτωση ένας φοιτητής εκτελεί ανεξάρτητα διαφορετικά είδη δραστηριότητας με βάση τις αποκτηθείσες γνώσεις, π.χ. πεδία σπουδών, πρακτική διδασκαλίας, επιτόπια εργασία κ.λπ.
- Η επεξηγηματική μέθοδος βασίζεται στη συζήτηση ενός δεδομένου θέματος. Στη διαδικασία εξήγησης του υλικού ο δάσκαλος φέρνει συγκεκριμένα παραδείγματα των οποίων η λεπτομερής ανάλυση γίνεται στο πλαίσιο του συγκεκριμένου θέματος.
- Βιομηχανική πρακτική
- Σχεδιασμός και παρουσίαση ενός έργου. Κατά το σχεδιασμό ενός έργου ένας φοιτητής εφαρμόζει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που έχει αποκτήσει για την επίλυση ενός προβλήματος. Η διδασκαλία μέσω σχεδιασμού σχεδίων αυξάνει τα κίνητρα και την ευθύνη των μαθητών. Η εργασία σε ένα έργο περιλαμβάνει τα στάδια του σχεδιασμού, της έρευνας, της πρακτικής δραστηριότητας και της παρουσίασης των αποτελεσμάτων σύμφωνα με το επιλεγμένο θέμα. Το έργο θεωρείται ότι ολοκληρώνεται εάν τα αποτελέσματά του παρουσιάζονται με σαφήνεια, πειστικότητα και ορθότητα. Μπορεί να πραγματοποιηθεί μεμονωμένα, σε ζεύγη ή σε ομάδες. Επίσης, στο πλαίσιο ενός ή περισσοτέρων θεμάτων (ολοκλήρωση των θεμάτων) · Μετά την ολοκλήρωση του έργου παρουσιάζεται σε μεγάλο ακροατήριο.
Τομέα της απασχόλησης
Οι γνώσεις που αποκτούν οι αποφοίτοι του προγράμματος μπορούν να λειτουργήσουν με επιτυχία σε εταιρείες παροχής νερού και συστημάτων συστημάτων επεξεργασίας λυμάτων, όπως η Γεωργιανή Εταιρεία Νερού και Ισχύος και η Γεωργική Εταιρεία Υπαίθρου της Γεωργίας, οι βιομηχανικές και εμπορικές επιχειρήσεις, οι πολιτικές οργανώσεις, οι κυβερνητικές υπηρεσίες, οι διαβουλεύσεις Επιχειρήσεις και οργανισμούς, διεθνείς οργανισμοί, εταιρείες ενέργειας, αντίστοιχα υπουργεία και οι συνδεδεμένες με αυτές υπηρεσίες · Υπηρεσία Εποπτείας και Αρχιτεκτονικής του Δήμου. Κατασκευαστικές υπηρεσίες, δημοτικές υπηρεσίες κοινής ωφελείας, υπηρεσίες παροχής νερού, περιφερειακές, δημοτικές και εθνικές οργανώσεις αποχέτευσης και άλλους οργανισμούς.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
SINReM – International Master of Science στη Βιώσιμη και Καινοτόμο Διαχείριση Φυσικών Πόρων
- Freiberg, Γερμανία
- Ghent, Βέλγιο + 5 περισσότερο
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Περιβάλλον, τη Γεωργία και τη Διαχείριση Πόρων (INTER-EnAgro)
- Zagreb, Κροατία
Μεταπτυχιακό σε προστατευόμενες περιοχές, φυσικούς πόρους και βιοποικιλότητα
- Murcia, Ισπανία