Πτυχίο Μάστερ στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία
Universidad de Murcia
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Murcia, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.280 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* 3671,32 ευρώ: διεθνείς φοιτητές. Τα δεδομένα που εμφανίζονται σε αυτή τη σελίδα δεν είναι επίσημα, αλλά μόνο ενδεικτικά. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τη γραμματεία του αντίστοιχου κέντρου.
Εισαγωγή
Το πανεπιστημιακό δίπλωμα στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία αποτελείται από 90 ECTS. Περιλαμβάνει τα ακόλουθα δύο προπονητικά προφίλ:
- Επαγγελματικό προφίλ, ικανό να σχεδιάζει και να διεξάγει ψυχοεκπαιδευτικές δράσεις με υψηλό βαθμό εξειδίκευσης σε ατομικές, ομαδικές και θεσμικές καταστάσεις, καθώς και την ικανότητα να παρέμβει στους ανθρώπους καθ 'όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής.
- Έρευνα και ακαδημαϊκό προφίλ, με επαρκή προετοιμασία για τη δημιουργία ποιοτικών επιστημονικών γνώσεων, για τη διεξαγωγή και την κριτική ανάλυση της υψηλής εξειδίκευσης έρευνας και τη δημιουργία, ανάλυση και διάδοση πληροφοριών και εξειδικευμένης κατάρτισης στην εκπαιδευτική ψυχολογία.
Ο στόχος του Master είναι να παρέχει στους φοιτητές τις ικανότητες, τις δεξιότητες και τα εργαλεία επαγγελματικής και ερευνητικής πρακτικής που συνδέονται με τον τομέα της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας. Αυτοί οι στόχοι καθορίζονται για την επίτευξη των ακόλουθων ικανοτήτων:
- Μάθετε πώς να σχεδιάζετε, να αναπτύξετε και να αξιολογείτε σύνθετες ερευνητικές διαδικασίες που θα εφαρμόζονται στα διαφορετικά ψυχο-εκπαιδευτικά πλαίσια μέσω καινοτόμων μεθοδολογικών προσεγγίσεων.
- Εφαρμόστε τα θεωρητικά και μεθοδολογικά θεμέλια που αποκτήθηκαν για την οικοδόμηση, επικύρωση και χρήση προηγμένων τεχνικών και μέσων στην ψυχο-εκπαιδευτική έρευνα, καθώς και την ποιοτική και ποσοτική ανάλυση των πληροφοριών που συλλέχθηκαν με αυτά τα μέσα.
- Χρησιμοποιήστε τα πιο πρωτοποριακά μοντέλα, αρχές, ικανότητες και προσεγγίσεις της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας σε επίσημα και μη τυπικά ψυχοεκπαιδευτικά πλαίσια.
- Εφαρμόστε τις πιο προηγμένες γνώσεις για τη φροντίδα των παιδιών, των νέων και των ενηλίκων με αναπηρίες, που ανήκουν σε ομάδες βιοψυχοκοινωνικών κινδύνων, μέλη ομάδων κοινωνικοπολιτιστικής πολυμορφίας κ.λπ., σε πολλαπλά ψυχοεκπαιδευτικά πλαίσια.
- Σχεδιάστε και εφαρμόστε τις πιο πρόσφατες ψυχο-εκπαιδευτικές διαγνωστικές τεχνικές και εργαλεία για να ανταποκριθείτε σε συγκεκριμένες ψυχο-εκπαιδευτικές ενέργειες όπως: διάγνωση αναγκών, ικανότητες, παράγοντες αποκλεισμού, μαθησιακές δυσκολίες κλπ.
- Συντονίζει το σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση παρεμβάσεων ψυχοπαιδαγωγικής και κατάρτισης μέσω των ΤΠΕ υψηλού επιπέδου, πέραν των άλλων μέσων επικοινωνίας και των δικτύων πληροφόρησης (ραδιόφωνο, τηλεόραση, Τύπος, Διαδίκτυο κλπ.), Επιλέγοντας πιο κατάλληλη για την εικονική διαδικασία διδασκαλίας-εκμάθησης.
- Δυνατότητα διεξαγωγής προβληματισμών και αναλύσεων στην εκπαιδευτική ψυχολογία χρησιμοποιώντας εξειδικευμένες γνώσεις, με εννοιολογική ακρίβεια και πνευματική αυστηρότητα.
- Προσωπικές και διαπροσωπικές δεξιότητες για εργασία σε εξειδικευμένες και ανταγωνιστικές ομάδες πολυεπιστημονικής σύνθεσης.
Αρχείο του πλοιάρχου
Διδακτικό Κέντρο: | Τμήμα Ψυχολογίας |
Είδος διδασκαλίας: | Πρόσωπο με πρόσωπο |
Γλώσσα: | Ισπανικά |
Διάρκεια: | 1,5 έτη |
ECTS μονάδες: | 60 |
Τίτλος: | Πτυχίο Πανεπιστημίου στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία |
Υποτροφίες, επιχορηγήσεις και κινητικότητα: | Εθνική / Διεθνής |
Τιμή ανά πίστωση: |
|
Αιτιολόγηση
Από την αρχή της εφαρμογής της Ψυχολογίας ως επιστημονικής πειθαρχίας, η εκπαίδευση, κατανοητή με την ευρύτερη έννοια της κατάρτισης και της ανάπτυξης, αναδύεται ως ένας από τους πιο συναφείς τομείς επιστημονικής και επαγγελματικής εξειδίκευσης. Σήμερα, η Εκπαιδευτική Ψυχολογία έχει ένα σύνολο θεωρητικών, τεχνολογικών και εφαρμοσμένων γνώσεων που είναι σαφώς συστηματοποιημένες και διαφοροποιημένες από άλλους τομείς και, τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο, η ψυχοπαιδαγωγική έρευνα και παρέμβαση έχουν ισχυρή ρίζα στα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη.
Από την άλλη πλευρά, οι κοινωνικοοικονομικές, πολιτισμικές και τεχνολογικές αλλαγές των τελευταίων δεκαετιών και η ταχύτητα με την οποία εμφανίζονται, ευνοούν την εμφάνιση νέων σεναρίων και πλαισίων εκπαίδευσης και ανάπτυξης, δημιουργώντας νέες προκλήσεις στην ψυχολογική έρευνα αφενός και διευρύνοντας η κοινωνική ζήτηση για ψυχολόγους εξειδικευμένους στον τομέα αυτό, από την άλλη. Τι επιβάλλει τους επαγγελματίες σε μια συνεχή προσπάθεια ενημέρωσης και εκπαίδευσης.
Η εκπαιδευτική ψυχολογία αντιμετωπίζει την ανθρώπινη συμπεριφορά σε επίσημες και μη τυπικές εκπαιδευτικές καταστάσεις. Ενδιαφέρεται για τις ψυχολογικές διεργασίες που επηρεάζουν την ανάπτυξη και τη μάθηση, τόσο ατομική όσο και ομαδική, και παρεμβαίνει σε αυτές για να ενισχύσει τις ικανότητες του ατόμου σε όλο τον κύκλο ζωής και να βελτιώσει τις ομαδικές και θεσμικές διαδικασίες. Κατά συνέπεια, η δραστηριότητα του εκπαιδευτικού ψυχολόγου θα πραγματοποιείται σε κοινωνικο-εκπαιδευτικά πλαίσια οποιουδήποτε τύπου και επιπέδου (ρυθμιζόμενα, μη ρυθμιζόμενα, επίσημα και ανεπίσημα συστήματα), με συντονισμό, όπου ενδείκνυται, με άλλους επαγγελματίες (παιδαγωγούς, δασκάλους, φυσιοθεραπευτές, επαγγελματίες θεραπευτές κλπ.). ).
ικανότητες
Βασικές ικανότητες
Οι βασικές ικανότητες αυτού του σχεδίου μελέτης επιτρέπουν και εγγυώνται ότι οι μαθητές:
- Η γνώση και η κατανόηση που παρέχουν μια βάση ή ευκαιρία για πρωτοτυπία στην ανάπτυξη ή / και εφαρμογή ιδεών, συχνά σε ένα ερευνητικό πλαίσιο.
- Ότι οι μαθητές μπορούν να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους και την ικανότητά τους για την επίλυση προβλημάτων σε νέα ή άγνωστα περιβάλλοντα εντός ευρύτερων (ή διεπιστημονική) πλαίσια που σχετίζονται με τον τομέα των σπουδών τους.
- Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να ενσωματώνουν τη γνώση και να χειριστεί την πολυπλοκότητα, και να διατυπώσει κρίσεις με βάση τις πληροφορίες που ήταν ελλιπή ή περιορισμένη, περιλαμβάνει σκέψεις σχετικά με την κοινωνική και ηθικές ευθύνες που συνδέονται με την εφαρμογή των γνώσεων και των κρίσεών τους.
- Ότι οι σπουδαστές γνωρίζουν πώς να γνωστοποιούν τα συμπεράσματά τους και τις γνώσεις και τους τελικούς λόγους που τους υποστηρίζουν με σαφή και αναμφισβήτητο τρόπο σε εξειδικευμένο και μη εξειδικευμένο κοινό.
- Ότι οι μαθητές έχουν τις μαθησιακές δεξιότητες που τους επιτρέπουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους με τρόπο που θα είναι σε μεγάλο βαθμό αυτονόητο ή αυτόνομο.
Γενικές δεξιότητες
- Σχεδιάστε, αναπτύξτε και αξιολογήστε σύνθετες ερευνητικές διεργασίες που θα εφαρμοστούν σε διαφορετικά ψυχο-εκπαιδευτικά πλαίσια χρησιμοποιώντας καινοτόμες μεθοδολογικές προσεγγίσεις.
- GM2. Εφαρμόστε τα θεωρητικά και μεθοδολογικά θεμέλια που αποκτήθηκαν για την οικοδόμηση, επικύρωση και χρήση προηγμένων τεχνικών και μέσων στην ψυχο-εκπαιδευτική έρευνα, καθώς και την ποιοτική και ποσοτική ανάλυση των πληροφοριών που συλλέχθηκαν με αυτά τα μέσα.
- GM3. Χρήση του περιεχομένου που έχει αποκτηθεί στην αξιολόγηση για την πραγματοποίηση πραγματικών αξιολογήσεων προγραμμάτων, πλαισίων, διαδικασιών, προϊόντων, επαγγελματιών, ιδρυμάτων, εκπαιδευτικών συστημάτων κλπ.
- GM4. Χρησιμοποιήστε τα πιο πρωτοποριακά μοντέλα, αρχές, ικανότητες και προσεγγίσεις της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας σε επίσημα και μη τυπικά ψυχοεκπαιδευτικά πλαίσια.
- GM5. Εφαρμόστε τις πιο προηγμένες γνώσεις για τη φροντίδα των παιδιών, των νέων και των ενηλίκων με αναπηρίες, που ανήκουν σε ομάδες βιοψυχοκοινωνικών κινδύνων, μέλη ομάδων κοινωνικοπολιτιστικής πολυμορφίας κ.λπ., σε πολλαπλά ψυχοεκπαιδευτικά πλαίσια.
- GM6. Επιλέξτε και διαχειριστείτε αποτελεσματικά τις διάφορες πηγές πληροφοριών και τεκμηρίωσης ανάλογα με το πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί.
- Σχεδιάστε και εφαρμόστε τις πιο πρόσφατες ψυχο-εκπαιδευτικές διαγνωστικές τεχνικές και εργαλεία για να ανταποκριθείτε σε συγκεκριμένες ψυχο-εκπαιδευτικές ενέργειες όπως: διάγνωση αναγκών, ικανότητες, παράγοντες αποκλεισμού, μαθησιακές δυσκολίες κλπ.
- Συντονισμός του σχεδιασμού, της εφαρμογής και της αξιολόγησης των παρεμβάσεων ψυχοπαιχνικής εκπαίδευσης και κατάρτισης μέσω των ΤΠΕ υψηλού επιπέδου, πέραν των άλλων μέσων ενημέρωσης και των δικτύων επικοινωνίας και πληροφόρησης (ραδιόφωνο, τηλεόραση, Τύπος, Διαδίκτυο κλπ.), Επιλέγοντας το καταλληλότερο για την εικονική διαδικασία διδασκαλίας-εκμάθησης.
- Δυνατότητες διαχείρισης της γνώσης και προηγμένων πληροφοριών σχετικά με την έρευνα και την ψυχοεκπαίδευση σε ποικίλα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα και περιβάλλοντα.
- Δυνατότητα διεξαγωγής προβληματισμών και αναλύσεων στην εκπαιδευτική ψυχολογία χρησιμοποιώντας εξειδικευμένες γνώσεις, με εννοιολογική ακρίβεια και πνευματική αυστηρότητα.
- Προσωπικές και διαπροσωπικές δεξιότητες για εργασία σε εξειδικευμένες και ανταγωνιστικές ομάδες πολυεπιστημονικής σύνθεσης.
- Δυνατότητες για την προηγμένη χρήση των ΤΠΕ στον επαγγελματικό τομέα.
Ειδικές δεξιότητες
- Ικανότητες αξιολόγησης τυπικών και άτυπων ψυχολογικών διαδικασιών ανθρώπινης ανάπτυξης και μάθησης.
- Ικανότητες ανίχνευσης, πρόληψης και παρέμβασης για την προώθηση της ανάπτυξης και της μάθησης σε άτομα με αναπηρίες και σε κίνδυνο κοινωνικού αποκλεισμού.
- Δυνατότητες ανίχνευσης, πρόληψης και παρέμβασης για την προώθηση της ανάπτυξης και της μάθησης σε άτομα με υψηλές ικανότητες, κρίσιμες και δημιουργικές.
- Ικανότητες ανίχνευσης της πρόληψης και παρέμβασης στις διαταραχές της συναισθηματικής συμπεριφοράς στο σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον
- Ικανότητες αξιολόγησης και παρέμβασης στις ψυχοεκπαιδευτικές διαδικασίες και πρακτικές, για την προώθηση και τη βελτίωση της ολοκληρωμένης ψυχολογικής ανάπτυξης, των ψυχοκατεργαστικών διαδικασιών που χρησιμοποιούνται και της λειτουργίας εκπαιδευτικών ομάδων και ιδρυμάτων.
- Ικανότητες να συλλέγουν και να μεταγράφουν, να αναλύουν, να αξιολογούν τα δεδομένα και να δημιουργούν νέες γνώσεις σχετικά με την αλληλεπίδραση και τον λόγο που χρησιμοποιείται στις σχολικές και οικογενειακές καταστάσεις για την προώθηση διαδικασιών μάθησης.
- Ικανότητα ανίχνευσης νωρίς και αξιολόγηση συγκεκριμένων δυσκολιών στην απόκτηση βασικών οργανικών δεξιοτήτων σε γραπτή γλώσσα και λογική-μαθηματική γνώση.
- Ικανότητες συλλογής δεδομένων, ανάλυσης, παρέμβασης και έρευνας / παρέμβασης σε ψυχολογικές διαδικασίες που σχετίζονται με τη μάθηση των μαθηματικών.
- Ικανότητες σχεδιασμού και εφαρμογής προγραμμάτων ψυχοκοινωνικής παρέμβασης ενόψει μαθησιακών δυσκολιών στη γραπτή γλώσσα και τα μαθηματικά.
- Δυνατότητες καθοδήγησης και συντονισμού ομάδων σε επίσημες και μη τυπικές διαδικασίες διδασκαλίας-μάθησης
- Δυνατότητες διαχείρισης και προώθησης του συντονισμού με άλλους επαγγελματίες, τμήματα και ιδρύματα.
- Ικανότητες για την ανταπόκριση στις απαιτήσεις των χρηστών, των ιδρυμάτων και των διοικήσεων που σχετίζονται με την προετοιμασία εκθέσεων, απόψεων, εκθέσεων, προγραμμάτων κλπ.
- Δυνατότητες συμπεριφοράς τόσο στην επαγγελματική όσο και στην ερευνητική δραστηριότητα, σύμφωνα με τον δεοντολογικό κώδικα του εκπαιδευτικού ψυχολόγου
- Δυνατότητα συνεργασίας και αλληλεπίδρασης με άλλους ανθρώπους από το ίδιο ή διαφορετικά επαγγελματικά πεδία σε εικονικούς χώρους επικοινωνίας.
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων και λήψης αποφάσεων με χρήση ΤΠΕ, η οποία συνεπάγεται την ικανότητα εντοπισμού, ανάλυσης και οριοθέτησης των σημαντικών στοιχείων που συνιστούν πρόβλημα, των αιτιών και της σπουδαιότητάς τους από διάφορες οπτικές γωνίες. να αναζητούν εναλλακτικές λύσεις και να το επιλύουν με σύνεση και αποτελεσματικότητα.
- Να γνωρίζει, να σχεδιάζει, να αναπτύσσει, να συντονίζει και να αξιολογεί στρατηγικές και προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης σε καταστάσεις εικονικής επικοινωνίας.
- Δυνατότητες διαχείρισης της πληροφορίας και της γνώσης στον πειθαρχικό τομέα με τη χρήση των πιο σύγχρονων τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας.
- Ικανότητα πρόληψης, ανίχνευσης νωρίς και αξιολόγησης συγκεκριμένων αισθητηριοκινητικών δυσκολιών που επηρεάζουν την ανάπτυξη και απόκτηση οργανικών δεξιοτήτων.
- Ικανότητες σχεδιασμού και επιλογής κατάλληλων μέσων που επιτρέπουν τη συλλογή ποιοτικών πληροφοριών για την επίτευξη των ερευνητικών στόχων και υποθέσεων
- Ικανότητες να θέτουν ερευνητικά προβλήματα ανάλογα με τη σημασία και αξιοσημείωτη για το ψυχο-εκπαιδευτικό πλαίσιο.
- Master και εφαρμόζει τις θεωρητικές και πρακτικές πτυχές της ερευνητικής διαδικασίας από τις διάφορες μεθοδολογικές προοπτικές που χρησιμοποιούνται περισσότερο στον ψυχο-εκπαιδευτικό τομέα.
προφίλ Πτυχιούχος
Ο μεταπτυχιακός φοιτητής είναι πτυχιούχος με κατάρτιση και ανάπτυξη που περιγράφεται στις θεωρητικές, τεχνολογικές και εφαρμοσμένες γνώσεις, σαφώς συστηματοποιημένες και διαφοροποιημένες. Το επαγγελματικό προφίλ του επιτρέπει να σχεδιάζει και να διεξάγει ψυχοεκπαιδευτικές ενέργειες με υψηλό βαθμό εξειδίκευσης σε ατομικές, ομαδικές και θεσμικές καταστάσεις, καθώς και με την ικανότητα να παρέμβει στους ανθρώπους καθ 'όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής. Το ερευνητικό και ακαδημαϊκό του προφίλ, με επαρκή προετοιμασία, του δίνει τη δυνατότητα να παράγει ποιοτικές επιστημονικές γνώσεις, να διεξάγει και να αναλύει κριτικά εξαιρετικά εξειδικευμένες έρευνες και να δημιουργεί, να αναλύει και να διαδίδει πληροφορίες και εξειδικευμένη κατάρτιση στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία.