μάστερ στον τομέα της καινοτομίας μάρκετινγκ
Stratford College Of Business Management
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Telford, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
6 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
GBP 5.800 / per semester *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* φοιτητές στο Ηνωμένο Βασίλειο / ΕΕ. International (φοιτητική βίζα επισκέπτη) / London Centre (£) 6800. Διεθνές Κέντρο (£) 5100. Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (£) 3850
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
MA Marketing και Top Καινοτομία μέχρι
Προϋποθέσεις εισαγωγής:
Οι υποψήφιοι πρέπει να κατέχουν ένα apropriate Επίπεδο 7 Μεταπτυχιακό Δίπλωμα. Απόδειξη της ικανότητας αγγλικής γλώσσας σε επίπεδο ισοδύναμο με IELT του 6.5. Άλλα προσόντα μπορεί να θεωρηθεί σε κατά περίπτωση.
Ελάχιστη Ηλικία:
19 χρόνια
Διάρκεια:
6 μήνες
Πρόσληψη Ημερομηνίες:
Ιανουάριο, Απρίλιο, Ιούλιο και Οκτώβριο Αυτό το μεταπτυχιακό βασίζεται στην κατανόηση των στρατηγικών μάρκετινγκ για να περιλαμβάνουν το σχεδιασμό και την καινοτομία. Ενθαρρύνει περαιτέρω την εκτίμησή σας για την πρακτική αξία των πλαισίων μάρκετινγκ σε μια σειρά από στρατηγικές επιχειρηματικές καταστάσεις.
Το πτυχίο απονέμεται από το Anglia Ruskin University και παραδίδεται μέσω του συνεργάτη μας LSM. Στράτφορντ Κολέγιο παρέχει κατάσταση της τέχνης, εργαστήρια για να σας βοηθήσουν να περάσετε ακαδημαϊκό πρόγραμμα σας με ευκολία. Αυτά τα συμπληρωματικά μαθήματα δεν αποτελούν μέρος του προγράμματος σπουδών παρέχεται μέσω LSM και δεν είναι υποχρεωτικά για την επίτευξη του προσόν πτυχίο. Παρέχονται από Στράτφορντ Κολέγιο σε όλους τους μαθητές για να βοηθήσει βοηθήσει τους φοιτητές με τις δεξιότητες μελέτης τους. Είμαστε περήφανοι για την δίνοντας έμφαση και προσοχή στους μαθητές μας. Τα εργαστήρια αυτά ενισχυθεί η κατανόηση του μαθητή της έρευνας, η μεθοδολογία και άλλες βασικές δεξιότητες μελέτης.
Αξιολόγηση Επισκόπηση
- Πιστωτική Αξία 60 μονάδες
- Αξιολόγηση Επίπεδο 7
Ενότητα Περίληψη
Μέχρι το τέλος των δασκάλων στο μάθημα μάρκετινγκ, θα πρέπει να είναι σε θέση να:
- Δημιουργία πλαισίων για την κατανόηση και ανάλυση των διαδικασιών μάρκετινγκ σε διάφορες οργανωτικές μορφές, αντιμετωπίζουν διαφορετικά και μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα μάρκετινγκ
- Αναπτύξει πρακτική έρευνα και αναλυτικές ικανότητες, στο πλαίσιο της στρατηγικής της αγοράς με γνώμονα, ιδίως στη διαμόρφωση των προτάσεων αξίας στις σχέσεις παρόχου-καταναλωτή
- Αναθεώρηση, να τροποποιήσει και να εφαρμόσει μεταβιβάσιμα έννοιες μάρκετινγκ και τις δεξιότητες στη διαχείριση των προϊόντων και την ανάπτυξη της αγοράς, με έμφαση σε μια στρατηγική προοπτική
- Εκτίμηση των δεδομένων της αγοράς προέλευσης και πληροφορίες από διάφορους οργανισμούς, και χρησιμοποιήστε αυτό για το στρατηγικό μάρκετινγκ λήψη αποφάσεων
- Εξετάστε μια ποικιλία από δημιουργικές προσεγγίσεις για την σχεδίαση προϊόντων και υπηρεσιών, της δημιουργικότητας και της καινοτομίας που μπορούν να συμβάλλουν στην οργανωτική πλούτο
- Αναπτύξουν την πνευματική κυριαρχία στον τομέα της διαχείρισης της κυκλοφορίας και της καινοτομίας
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MSc στη Διεθνή Διοίκηση Επιχειρήσεων με το μάρκετινγκ
- Academic City, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
MSc Διαχείριση Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Glasgow, Ηνωμένο Βασίλειο
Marketing Management MA/MSc
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
- Online