Οικονομικά και Τουρισμού
University of Dubrovnik
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Γλώσσες
Ζητήστε πληροφορίες
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Οικονομικά και Οικονομική των Επιχειρήσεων - Τουρισμός
Η μεταπτυχιακές σπουδές στα Οικονομικά και Οικονομική των Επιχειρήσεων διαρκεί δύο χρόνια,. δηλαδή τέσσερα εξάμηνα. (120 μονάδες ECTS). Μετά την ολοκλήρωση των μεταπτυχιακών σπουδών του, οι μαθητές αποκτούν την ακαδημαϊκή απόκτηση πτυχίου Master στα Οικονομικά ή Οικονομική των Επιχειρήσεων.
 
Αυτός ο βαθμός ανοίγει ευκαιρίες σε διάφορες άκρως επαγγελματικές και διευθυντικές θέσεις στον τομέα της οικονομίας, καθώς και την παροχή εμπειρίας των επιστημονικών και επαγγελματικών μεθόδων εργασίας και τις δεξιότητες για την εξεύρεση λύσεων για την ανάπτυξη που σχετίζονται με τα προβλήματα.
Υπάρχει ενεργή συμμετοχή στη διαδικασία της διδασκαλίας τόσο από Πανεπιστήμιο και επισκέψεις καθηγητών, καθώς και διακεκριμένοι επαγγελματίες από τον κόσμο της επιχειρηματικής πρακτικής.Διδασκαλία διευκολύνεται από την διαθεσιμότητα του Κέντρου Πληροφορικής, όπου οι μαθητές έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές και το διαδίκτυο, τη Βιβλιοθήκη, και το Κέντρο Τεκμηρίωσης, το οποίο προσφέρει πάνω από τριάντα χιλιάδες τίτλους.
 
 
Μαθήματα
1ο έτος
- Μικροοικονομία 2
- Μακροοικονομική 2
- Ποσοτικές Μέθοδοι στις επιχειρήσεις
- Η λήψη αποφάσεων
- Βιώσιμος τουρισμός
- Τουρισμός αγορών, η έρευνα
Προαιρετικά μαθήματα
- Στρατηγική είσοδο σε ξένες αγορές
- Ο έλεγχος
- Η επιχειρησιακή ηθική
- Ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ
- Οργάνωση της διαχείρισης χειριστή
- Δημοσιονομική διαχείριση οργάνων
- Οικονομετρία
- Business logistics στο εμπόριο
2ο έτος
- Στρατηγική διαχείριση του ξενοδοχείου
- Βιομηχανία
- Τουρισμός, την ανάπτυξη και τον τουρισμό
- Πολιτική
- Η διαχείριση της ποιότητας
- Στρατηγικές μάρκετινγκ στον τομέα του τουρισμού
- Εισαγωγή στην επιστημονική έρευνα
- Τελική διατριβή
Προαιρετικά μαθήματα
- Πρωτεύουσα του προϋπολογισμού
- Στρατηγική διαχείρισης 2
 
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MCom Tourism Management
- Pretoria, Νότια Αφρική
MPhil Tourism Management
- Pretoria, Νότια Αφρική
Master of Arts στη Διοίκηση Φιλοξενίας
- Zürich, Ελβετία
- Antwerp, Βέλγιο + 7 περισσότερο