πλοίαρχος της αρχιτεκτονικής
Mediterranea University of Reggio Calabria
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Reggio Calabria, Ιταλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
5 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Oct 2024
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το Τμήμα Αρχιτεκτονικής "darte», ιδρύθηκε το 2012. Διαθέτει μεταπτυχιακό επίπεδο επαγγελματικής εκπαίδευσης και της προηγμένης έρευνας ευκαιρίες στον τομέα της αρχιτεκτονικής και συναφείς τομείς του σχεδιασμού και εσωτερική διακόσμηση, το σχεδιασμό του τοπίου, τον αστικό σχεδιασμό, την αποκατάσταση, αναβάθμιση και διαχείριση της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς. Επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ιδεών στην αρχιτεκτονική, έρευνες σχετικά με την κοινωνική, πολιτιστική και φυσική πλαίσιο, καθώς και παίρνει μια εξερεύνηση για εναλλακτικούς τρόπους αξιοποίησης υλικού.
Οι στόχοι του «darte», αντανακλά την άποψη ότι η αρχιτεκτονική είναι μία διανοητική πειθαρχία, τόσο μια τέχνη και ένα επάγγελμα. Το πρόγραμμα, ως εκ τούτου, βασίζεται στις ακόλουθες προθέσεις: για την τόνωση της καλλιτεχνικής ευαισθησίας και δημιουργικές δυνάμεις, για να ενισχύσει την πνευματική ανάπτυξη και την ικανότητα να αναπτύξουν τις δημιουργικές και υπεύθυνες λύσεις για την μοναδική και αλλάζει τα προβλήματα, και να βοηθήσει το μαθητή να αποκτήσει τις ατομικές ικανότητες που απαιτούνται για η αρμόδια άσκηση της αρχιτεκτονικής και της διά βίου μάθησης (σε σχέση με την οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης 2005/36 που διέπουν την άσκηση του επαγγέλματος του αρχιτέκτονα στην Ευρώπη).
Το έργο της αρχιτεκτονικής είναι η δημιουργία του ανθρώπινου περιβάλλοντος. Είναι τόσο μια έκφραση των ανθρώπινων αξιών και ένα πλαίσιο για την ανθρώπινη δραστηριότητα. Μέσα από τη διαδικασία του σχεδιασμού, της αρχιτεκτονικής αντιμετωπίζει τα αλληλένδετα περιβάλλον, τη συμπεριφορά, και πολιτιστικά ζητήματα που διέπουν την οργάνωση της κατασκευαστικής μορφής. Ο φοιτητής της αρχιτεκτονικής καλείται να άμεση ευαισθησία, φαντασία, και η διάνοια με τη φυσική σημασία αυτών των θεμελιωδών ζητημάτων στο σχεδιασμό μιας συνεκτικής περιβάλλον για τους ανθρώπους.
\? και ένα πρόγραμμα που οδηγεί σε Διδακτορικό πτυχίο Αρχιτεκτονικής και Επικράτεια.
Στο Τμήμα απασχολούνται 52 καθηγητές πλήρους απασχόλησης, εκ των οποίων 12 καθηγητές, 14 αναπληρωτές καθηγητές, 26 αδρανών καθηγητές (ερευνητές επ 'αόριστον). Το τμήμα προσφέρει υπηρεσίες και χώρους για τη μελέτη. Αποτελείται από 12 τάξεις μελέτης, 8 τάξεις εργαστήριο, 2 δωμάτια μελέτης (συνολικά 1.690 σταθμούς μελέτης)? 3 εργαστήρια (πολυμέσα, τη γλώσσα, τα υλικά)? 1 βιβλιοθήκη (47.400 τόμους, 130 συνδρομές σε περιοδικά) με συνολικά 120 σταθμούς.
στόχοι της εκπαίδευσης
Πενταετή πορεία ενός κύκλου βαθμού σπουδών στην Αρχιτεκτονική (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης) έχει ως στόχο να μετατρέψει μια επαγγελματίας με ικανότητες που χαρακτηρίζουν τη γενικού αρχιτέκτονα, σύμφωνα με την Οδηγία της ΕΕ 2005/36, που ρυθμίζει και εξισορροπεί το επάγγελμα του αρχιτέκτονα στην Ευρώπη.
Ο κύριος σκοπός του προγράμματος σπουδών είναι η μετάδοση και η ενσωμάτωση των γνώσεων στον τομέα της αρχιτεκτονικής, της πόλης και της περιοχής. Η διδακτική απευθύνεται σε ένα προσόν που εξετάζει το σχεδιασμό και τη διαδικασία της σύνθεσης και ουσιαστική στιγμή της γνώσης και των κατασκευών. Υπάρχουν δύο τμήματα στην πρόταση της εκπαίδευσης. Η πρώτη, θεωρητική, στοχεύει στην απόκτηση από το μαθητή της γνώσης, μεθόδων και μέσων που αφορούν την αρχιτεκτονική εμπειρία και την ιστορία του, τις πρόσφατες? η δεύτερη, πιο λειτουργική, είναι η άμεση προς την τεχνογνωσία, την απόκτηση δεξιοτήτων για να εισέλθουν στο επάγγελμα του αρχιτέκτονα.
Μέχρι το τέλος του κύκλου σπουδών ο φοιτητής πρέπει να έχουν αποκτήσει τις γνώσεις και την αναλυτική ικανότητα που συνδέονται με την πολλαπλότητα των πεδίων που χαρακτηρίζουν την επαγγελματική του αρχιτέκτονα:
- Να γνωρίζουν σε βάθος την ιστορία της αρχιτεκτονικής, της οικοδόμησης τομέα, της πόλης-σχεδιασμού, της αρχιτεκτονικής αποκατάστασης και άλλες δραστηριότητες του περιβάλλοντος και τη μετατροπή του εδάφους που συνδέονται με την άσκηση της αρχιτεκτονικής και την οικοδόμηση της μηχανικής, όπως θεσπίστηκε με την οδηγία 85/384 / ΕΟΚ και τις σχετικές συστάσεις.
- Να γνωρίζουν σε βάθος τα εργαλεία και τις μεθόδους αναπαράστασης, για να έχουν θεωρητική-επιστημονική και μεθοδολογική-λειτουργική γνώση σχετικά με μαθηματικές και άλλες βασικές επιστήμες, και να είναι σε θέση, χρησιμοποιώντας αυτή τη γνώση για να ερμηνεύσουν και να περιγράφουν σύνθετα προβλήματα, καθώς και αυτό που απαιτούν μια διεπιστημονική προσέγγιση .
- Για βαθιά να έχουν θεωρητική-επιστημονική και μεθοδολογική-λειτουργική γνώση σχετικά με την αρχιτεκτονική, σε κτιριακό τομέα, πολεοδομική και αρχιτεκτονική αποκατάσταση και να είναι σε θέση, χρησιμοποιώντας αυτή τη γνώση για τον εντοπισμό, τη διατύπωση και την επίλυση, με καινοτόμο τρόπο πάρα πολύ, σύνθετα προβλήματα, καθώς και ότι που απαιτούν μια διεπιστημονική προσέγγιση.
- Να έχει γνώση στη διαχείριση της εταιρείας και των επιχειρήσεων και την επαγγελματική δεοντολογία.
- Για να είναι σε θέση να μιλούν και να γράφουν με ευχέρεια σε τουλάχιστον μία γλώσσα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πλην της Ιταλίας, για επαγγελματικούς σκοπούς.
Ευκαιρίες εργασίας
Ο απόφοιτος πρέπει να είναι σε θέση:
- Για την παραγωγή έργων σε διάφορα μεγέθη, από την ιδιόμορφη πράξη της αρχιτεκτονικής, περιλαμβάνονται εκείνα του σχεδιασμού μεγάλης κλίμακας και, κατά συνέπεια, θα πρέπει να διαχειρίζονται τις διαδικασίες σχεδιασμού και να αναγνωρίσει το μέγεθος των συνεπειών της, μέχρι την εδαφική κλίμακα.
- Για να χρησιμοποιήσετε τα κεκτημένα των ικανοτήτων για την επαλήθευση της σκοπιμότητας του έργου, τα δημιουργήσει φάσεις των κατασκευών, οι ενέργειες μετατροπής του δομημένου και φυσικού περιβάλλοντος, επίσης, σε ένα ερευνητικό πλαίσιο.
- Να κατευθύνει την κατασκευή του έργου και τον συντονισμό, όπου είναι απαραίτητο, άλλοι εμπειρογνώμονες που συμμετέχουν στον τομέα της αρχιτεκτονικής, κτίριο μηχανική, την πολεοδομία, την αρχιτεκτονική και την αποκατάσταση του περιβάλλοντος.
- Για να δείξουμε επάρκεια στην ολοκλήρωση των διαφόρων αρμοδιοτήτων, τη διαχείριση της πολυπλοκότητας των προβλημάτων και να σκεφτούμε πάνω από ηθικές ευθύνες της επαγγελματικής του αρχιτέκτονα και των αλλαγών που προκαλούνται στη σωματική και κοινωνικό πλαίσιο. Στο τέλος του μαθήματος της Μελέτης, ο απόφοιτος πρέπει να έχει μια προσωπική αυτοδιοίκηση και μια κρίσιμη ικανότητα για λήψη αποφάσεων στο μετασχηματισμό, τη διαχείριση, την ανάγνωση και την εκπροσώπηση ενέργειες της φυσικής πλαίσια, και πρέπει να έχουν αναπτύξει την ικανότητα στην ανάληψη της ευθύνης και λαμβάνοντας μέρος στην διαδικασία λήψης αποφάσεων σε διεπιστημονικό πλαίσιο με ικανότητα στο συντονισμό των δράσεων πάρα πολύ.
Οι απόφοιτοι μπορούν είτε να πραγματοποιήσει, εκτός ελεύθερος επαγγελματίας, λειτουργίες υψηλής ευθύνης στη δημόσια διοίκηση ή / και σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς που δραστηριοποιούνται στον τομέα των κατασκευών και του μετασχηματισμού της πόλης και της περιοχής.
Πρώτος χρόνος
- Λογισμός
- Βασικές Έννοιες της Αντιπροσωπείας
- αρχιτεκτονική σύνθεση
- Ιστορία της Αρχαίας και Μεσαιωνικής Αρχιτεκτονικής
- Υλικά για την Αρχιτεκτονική
- Πολεοδομικό Δίκαιο
- Αγγλικά
- δεξιότητες ηλεκτρονικών υπολογιστών (CAD)
Δεύτερη χρονιά
- Ολοκληρωμένη μαθήματος της Μηχανικής των Υλικών και Κατασκευών
- Μηχανική των Υλικών και Κατασκευών-Scienza 1 e Scienza 2
- Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός 2
- Ιστορία της Σύγχρονης Αρχιτεκτονικής
- Σχεδιασμός Building Systems
- Τεχνικής Φυσικής
- 2ο έτος αιρετό
- Εργαστήριο Πολεοδομίας 1
- Αστικός σχεδιασμός
- Πόλη και Περιβάλλον Εκπροσώπηση
Τρίτος χρόνος
- Στρατηγικές και Πολιτικές για την εδαφική συνοχή
- Σχεδιασμός τοπίου
- Ολοκληρωμένη Πορεία Αρχιτεκτονικό Σχέδιο και Έρευνα
- αρχιτεκτονικό Σχέδιο
- Αρχιτεκτονικός Έρευνα
- Ολοκληρωμένο Μάθημα Ανάλυσης και Σχεδιασμού των Κτιριακών Έργων
- Ανάλυση και Σχεδιασμός Κτιριακών Έργων
- Μορφολογία Δομές
- διαχείριση του έργου και εργοταξίου
- Εργαστήριο Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού 1
- Εργαστήριο Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού
- Interior design 1
τέταρτο έτος
- Ολοκληρωμένη Πορεία "Αποκατάσταση"
- Θεωρίες Σίτιση
- Αρχιτεκτονικός Σίτιση
- 4ο έτος αιρετό
- Executive Εργαστήριο Σχεδιασμού
- Executive Σχεδιασμού
- Μορφολογία των στοιχείων
- Ημερίδα στην Αρχιτεκτονική του έργου / Μελέτη 2
- Αρχιτεκτονικό Σχέδιο / Σχέδιο 2
- Interior design 2
- Εργαστήριο Αστικού Σχεδιασμού 2
- Αστικός σχεδιασμός
- πολεοδομικό σχεδιασμό
πέμπτο έτος
- Εκτίμηση
- ΤΕΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
- Μαθητείας και Προσανατολισμού
- 5ο έτος αιρετό
- Αρχιτεκτονικός Εργαστήριο Σχεδιασμού
- Αρχιτεκτονικός σχεδιασμός
Επιλέγεται από τον φοιτητή
- Τέχνη της Gardens
- Ενέργειας και Βιώσιμης Ανάπτυξης του Έργου
- Αισθητική
- Σχεδιασμός και Οργάνωση της κατασκευής Ασφάλειας Ιστοσελίδας
- Multimedia Παρουσίαση Αρχιτεκτονική
- Καινοτόμες Τεχνολογίες για το Έργο
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
March in Architecture (ARB/RIBA Μέρος 2)
- Kingston upon Thames, Ηνωμένο Βασίλειο
Master στη Αρχιτεκτονική και Αστική Σχεδίαση
- Umeå, Σουηδία
March Master στην Αρχιτεκτονική
- Lincoln, Ηνωμένο Βασίλειο